  • 151. Data: 2019-05-11 00:47:16
    Temat: Re: Zatrzymywanie auta przed przejściem dla pieszych
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2019-05-10 o 23:30, r...@k...pl pisze:

    > A ty z tych, którzy muszą mieć wszystko zapisane, bo inaczej sami nie dadzą
    > rady? Zapisanie byłoby bzdurne, bo bez zapisu video i tak nie do wyegzekwowania
    > (a i zapisem nieoczywiste
    >
    > Sąd rozstrzygnie.

    Nie. Ja z tych, który nie pierdolą głupot na forach i nie interpretują
    zapisów prawnych tak jak im wygodniej.

  • 152. Data: 2019-05-11 00:52:13
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-05-11 00:45, Uzytkownik wrote:

    > Dzieciaku, słownik nie jest aktem prawnym.

    Nie słyszałeś o wykładni leksykalnej? Pozwolisz, w takim razie, że
    odpuszczę sobie czytanie pozostałych twoich wywodów.

  • 153. Data: 2019-05-11 04:26:16
    Temat: Re: Zatrzymywanie auta przed przejściem dla pieszych. Sąd : zielone światło, kierowca winny.
    Od: "JaLa" <d...@t...pl>

    Użytkownik "LordBluzg(R)" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Bredzisz.
    > Dawaj linka do sprawy --
    > LordBluzg(R)
    > <<<Pasek Grozy>>>
    > SZCZĘŚLIWE ŚWINIE I KROWY BĘDĄ GŁOSOWAĆ NA PIS.

    Chyba chodzi o ten wypadek :
    https://www.tvn24.pl/lodz,69/pieszy-wbiegl-mu-pod-ko
    la-kierowca-skazany-pieszy-niewinny,919413.html

  • 154. Data: 2019-05-11 04:39:49
    Temat: Re: Zatrzymywanie auta przed przejściem dla pieszych. Sąd : winny kierowca.
    Od: "JaLa" <d...@t...pl>

    Fri, 10 May 2019 19:43:02 +0200, w
    <5cd5b859$0$17347$65785112@news.neostrada.pl>, LordBluzg(R)

  • 155. Data: 2019-05-11 08:22:34
    Temat: Re: Zatrzymywanie auta przed przejściem dla pieszych. Par. 46.4.
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-05-10 o 13:26, JaLa pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Co to znaczy "za mało" ?

    To znaczy, że pomimo zmniejszenia prędkości istnieje ryzyko wjechania w
    pieszego.

    --
    Liwiusz

  • 156. Data: 2019-05-11 08:56:17
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2019-05-11 o 00:44, kk pisze:

    > Ty jeszcze nie wiesz jakie masz problemy.

    Moim problemem są tacy jak ty. Póki co jeżdżę samochodami, dużo jeżdżę,
    ale jak każdy się starzeję. Zapewne przyjdzie kiedyś taki czas, że PJ
    trzeba będzie powiesić na ścianie jako ozdobę i stanąć oko w oko z
    takimi debilami jak ty na przejściu dla pieszych, a z całą pewnością już
    nie będę tak sprawny jak obecnie.

    Niestety muszę cię zmartwić. Ciebie też to czeka o ile dożyjesz i o ile
    nie dostaniesz dożywocia za swoje przekonania jak zabijesz pieszych na
    przejściu.

    > Sami debile w twojej głowie

    Oczywiście. Cały czas myślę o takich jak ty, którzy na skutek głupoty
    zabijają pieszych na pasach.

    > A ja uważam, że piesi nie powinni wchodzić na jezdnię.

    Masz prawo sobie uważać, a obowiązek stosować się do obecnego prawa.

    Jeżdżę sobie po świecie na wypoczynek. Co rok inne państwo. Kiedyś byłem
    na Ukrainie. Wydawałoby się, że jest to jeszcze dziki kraj. Jednak
    jeżeli chodzi o kierowców to nie zdarzyło mi się tam, aby jakikolwiek
    kierowca się nie zatrzymał, kiedy chciałem przejść przez przejście.
    Ba... Nawet lekko wstawieni przechodziliśmy w wielu miejscach, gdzie nie
    było przejść i też jak tylko kierowcy widzieli, że się zbliżamy do
    jezdni z zamiarem przejścia to się zatrzymywali aby przepuścić. Ani razu
    nie nie zostałem obtrąbiony. W Polsce wielokrotnie słyszałem klaksony i
    byłem świadkiem sytuacji mrożących krew w żyłach z winy ślepych kierowców.

    Pod tym względem Polacy jeszcze nie są Europejczykami. Choć pomału
    zaczyna iść w dobrym kierunku. W Trójmieście już zaczyna widać znaczną
    poprawę. Ale to tylko dzięki skutecznym działaniom policji. Mam
    nadzieję, że w całej Polsce policja ruszy ociężałe dupska i zacznie
    egzekwować prawo pieszych.

  • 157. Data: 2019-05-11 09:10:17
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-05-11 08:56, Uzytkownik wrote:

> [...]
    > trzeba będzie powiesić na ścianie jako ozdobę i stanąć oko w oko z
    > takimi debilami jak ty na przejściu dla pieszych, a z całą pewnością już

    Aha, aha, idź do psychiatry już dziś

  • 158. Data: 2019-05-11 11:08:02
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2019-05-10 o 20:46, Uzytkownik pisze:

    > Dzieciak po prostu zapamięta jedną czynność czyli podniesienie ręki do
    > góry i za chwilę sobie przypomni wszystkie pozostałe czynności. To jest
    > tzw. metoda mnemotechniczna zapamiętywania złożonych informacji czy
    > czynności.

    Czy bezkolizyjne przejście pieszego
    przez jezdnię jest czynnością złożoną?

  • 159. Data: 2019-05-11 14:13:40
    Od: <5...@4...141340.invalid> (Tom N)

    Uzytkownik w

    > a jak wejdą to bezpośrednio przed jadący .... Rozumowanie typowego debila.

    Pięknie pokazałeś jak myśli pieszy...

    Tak, ma postrzeganie jak ty, jak jarkacz, czyli biało czarno biało...
    Wystarczy chwila refleksji, i nikt nie wejdzie, np. podniesie rękę, że ma
    chęć wejść. Ba postawi stopę -- i wtedy będzie na przejściu, ale nie
    wtargnie... I rozpocznie w ten sposób /wysyp/ lemingów na przejście, bo "im"
    się należy.

    Każdy przejazd kolejowy, i każde przejście dla pieszych powinno być z
    zaporami...

    --
    'Tom N'

  • 160. Data: 2019-05-11 15:00:04
    Od: <5...@...150004.invalid> (Tom N)

    r...@k...pl w

    > Bzdura (i to z tych ewidentnych).

    Bzdurą od dawna jest koniowallino, tu raduś starasz sie dołączyć, i powoli
    to ci wychodzi...

    Teraz merytorycznie (zapewne wytniesz), gdybys chciał podyskutowac to daj
    znać...

    --
    'Tom N'