  • 11. Data: 2020-08-28 12:37:06
    Temat: Re: Zasilacz buforowy w ładnej obudowie
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    heby napisał:

> [...]
    H-Indicator-Wrieless/dp/B07SVXP68L

    > Ale to chyba liion i to 8.8Ah, to chyba na 3.2V.

    Nie ma co chybać ani hebać -- jest obrazek, a na nim widać,
    że akumulatory są cztery.

    --
    Jarek

  • 12. Data: 2020-08-28 12:39:04
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan heby napisał:

    > Nie przeczytałes tematu.

    Nie wgłębiałem się w cały wątek. Nie przeczytałem opisu wszystkich cierpień.

    --
    Jarek

  • 13. Data: 2020-08-28 12:48:22
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 28/08/2020 12:37, Jarosław Sokołowski wrote:
    >>> https://www.amazon.com/Uninterruptable-Supply-8800mA
    H-Indicator-Wrieless/dp/B07SVXP68L
    > Nie ma co chybać ani hebać -- jest obrazek, a na nim widać,
    > że akumulatory są cztery.

    Chciałbym mieć taką wiedzę, aby z istnienia4, wywnioskowac że akurat
    liion a nie lipoly.

  • 14. Data: 2020-08-28 12:50:38
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 28/08/2020 12:39, Jarosław Sokołowski wrote:
    > Nie wgłębiałem się w cały wątek.

    Słusznie. Przecież bredzisz dla bredzenia. Tak trzymaj.

    > Nie przeczytałem opisu wszystkich cierpień.

    Ale za to dowartościowałeś się, Ego i cukier skoczyły. Co inngo Ci zostało?

    PS. Temat jest w każdym poście. Szukam *ładnej* obudowy na akku 7Ah. A
    nie dowolnej, na liion. Reszte sobie uroiłeś, jak zwykle.

  • 15. Data: 2020-08-28 13:03:26
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    heby napisał:

    > Słusznie. Przecież bredzisz dla bredzenia. Tak trzymaj.

    Powiedzmy, że od niechcenia. W tym przypadku przynajmniej.

    > PS. Temat jest w każdym poście. Szukam *ładnej* obudowy na akku 7Ah.
    > A nie dowolnej, na liion. Reszte sobie uroiłeś, jak zwykle.

    Ta jest obiektywnie brzydka. Rozumiem. Odpada.

    --
    Jarek

  • 16. Data: 2020-08-28 13:04:17
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    heby napisał:

    H-Indicator-Wrieless/dp/B07SVXP68L

    > Chciałbym mieć taką wiedzę, aby z istnienia4, wywnioskowac
    > że akurat liion a nie lipoly.

    To jakaś bardzo istotna różnica? Jeśli są cztery, to 8,8 Ah
    trzeba odnieść do napięcia kilkunastu woltów. Jeśli to 8,8 nie
    jest jakieś chińskie, bo różnie może być (wygląda, że to dużo).

    --
    Jarek

  • 17. Data: 2020-08-28 13:11:05
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 28/08/2020 13:04, Jarosław Sokołowski wrote:
    > To jakaś bardzo istotna różnica?

    Praktycznie? Jesli liion to szansa na to, że te 2200 to jest chińskie
    "2200", jest wysoka.

    Ogniw lipoly nie fałszuje się na masową skalę (jeszcze).

    > Jeśli są cztery, to 8,8 Ah
    > trzeba odnieść do napięcia kilkunastu woltów.

    Nie, raczej do 3.2. Nie wiadomo jednak na pewno czy do 4.2, 3.6 czy moze
    3.2 albo nawet 2.8. Nic nie wiadomo. To taka liczba. Estetyczna. Pomijam
    że to 8.8aH to jakieś 3x mniej niż min 7Ah które chcę dla żelowego.

    Mam w okolicy wiele ogniw liion ze sfałszowaną pojemnoscią i kilka
    lipoly, z deklarowaną pojemnoscią, mimo że chińskie (inaczej: przyszły w
    chińskich urządzeniach). Dlatego to jest *istotne* czy to jest liion czy
    lipoly, nie z powodu chemii czy elektroniki.

  • 18. Data: 2020-08-28 13:11:34
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 28/08/2020 13:03, Jarosław Sokołowski wrote:
    > Ta jest obiektywnie brzydka. Rozumiem. Odpada.

    Urojenia ...

  • 19. Data: 2020-08-28 13:52:41
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    W dniu 28.08.2020 o 13:11, heby pisze:

> [...]
    > chińskich urządzeniach). Dlatego to jest *istotne* czy to jest liion czy
    > lipoly, nie z powodu chemii czy elektroniki.

    Gugiel mówi:

    http://www.geegood.com/productshow.asp?ArticleID=0&i
    d=103&cid=008

    Mętnie tłumaczą, ale chyba Li-ion.

    P.P.

  • 20. Data: 2020-08-28 14:42:44
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 28/08/2020 13:52, Paweł Pawłowicz wrote:
    > Gugiel mówi:
    > http://www.geegood.com/productshow.asp?ArticleID=0&i
    d=103&cid=008
    > Mętnie tłumaczą, ale chyba Li-ion.

    Oby. Zabawkę podobną zakupiłem w chinach, ale bez ogniw. Włoże własne
    jak przyjdzie.