  • 11. Data: 2011-03-23 10:41:51
    Temat: Re: Zapomniałem o przeglądzie tech
    Od: " dex_pl" <d...@N...gazeta.pl>

    Grejon <g...@g...com> napisał(a):

    > Poczytaj w OWU czy w razie wypadku ubepieczyciel się nie wykręci od
    > wypłaty odszkodowania. No i zależy na jak upierdliwego policjanta
    > trafisz :), może skończy się na pouczeniu.

    Przy OC raczej TU nie ma szansy na wykręcenie się (pomijam ewidentne braki,
    ale skoro jedzie na przeglad, to pewnie auto jest sprawne) - przy AC - patrz w
    OWU.

  • 12. Data: 2011-03-23 10:42:21
    Od: z <z...@g...pl>

    Myjk pisze:

    > ROTFL, właśnie zajrzałem do dowodu. Termin miałem, e...
    > jakby w listopadzie. :P Diagnosta na gwałt potrzebny,
    > oddam w naturze. ;))

    E tam ... w dzisiejszych czasach to diagnosta sam dzwoni na tydzień
    przed terminem i ubezpieczalnia też się łaskawie przypomina jak trzeba
    płacić. Tak się dba o klienta :-)

  • 13. Data: 2011-03-23 11:59:40
    Od: Marcin Kiciński <m...@g...com>

    On 23 Mar, 10:42, z <z...@g...pl> wrote:

    > E tam ... w dzisiejszych czasach to diagnosta sam dzwoni na tydzie
    > przed terminem i ubezpieczalnia te si askawie przypomina jak trzeba
    > p aci . Tak si dba o klienta :-)

    Ja nie mogłem zapomnieć, choćbym chciał :)
    Na przeglądzie okresowym w ASO przykleili mi dwie naklejki
    przypominające o terminie badania technicznego: jedna widoczna op
    otwarciu drzwi, druga pod daszkiem przeciwsłonecznym.
    Na dwa tygodnie przed terminem przeglądu dzwoniła z przypomnieniem
    miła pani z Warty.
    Na tydzień przed terminem dostałem list z Fiat Auto Poland z
    przypomnieniem o przeglądzie :)

    Pozdrawiam
    Marcin Kiciński

  • 14. Data: 2011-03-23 12:43:07
    Od: Kazimierz Uromski <l...@d...kropka.kom>

    On 23.03.2011 11:59, Marcin Kiciński wrote:

> [...]
    > miła pani z Warty.
    > Na tydzień przed terminem dostałem list z Fiat Auto Poland z

    Polonez przestał odpalać. Przypomniał o potrzebie wizyty w warsztacie i
    przeglądzie już 5 miesięcy przed terminem (-;

  • 15. Data: 2011-03-23 14:08:43
    Od: "kogutek" <s...@N...gazeta.pl>

    michal <mmilek@USUN_TO.op.pl> napisał(a):

    > Witam.
    >
    > Zapomniałem zrobić przegląd techniczny auta - dzisiaj jade zrobić. Jestem
> [...]
    Słyszalem ze za karę otwierają parasol w dupie. Grozi ci zabranie dowodu
    rejestracyjnego jak cie zlapią. Jeśli bęzdiesz jeżdzil jak cywilizowany
    czlowiek to cie nie zlapią nigy. Fotoradary i inne kamery się nie licza. Musi
    być zywy upierdliwy policjant.

  • 16. Data: 2011-03-23 14:47:17
    Od: "Alexy" <a...@o...com.pl>

    > ROTFL, właśnie zajrzałem do dowodu. Termin miałem, e...
    > jakby w listopadzie. :P Diagnosta na gwałt potrzebny,
    > oddam w naturze. ;))

    Zazwyczaj diagności to chłopcy. A fuj, tfu, tfu, tfu .... ;)

  • 17. Data: 2011-03-23 14:55:04
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2011-03-23 14:47:17 Alexy

    > Zazwyczaj diagności to chłopcy.
    > A fuj, tfu, tfu, tfu .... ;)

    Ale moje auto to Mazda. ;)

    --
    Pozdor Myjk

  • 18. Data: 2011-03-23 14:55:40
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2011-03-23 09:43:06 Grejon

    > W Warszawie? To MPT na Ochocie,
    > wjazd od Szczęśliwickiej. :)

    Już się ugadałem, dzięki. :)

    --
    Pozdor Myjk

  • 19. Data: 2011-03-23 18:30:54
    Od: "krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]" <[moje_inicjaly]@post.pl>

    Użytkownik "michal" napisał

    > Zapomniałem zrobić przegląd techniczny auta - dzisiaj jade zrobić. Jestem
    > spóźniony pare dni. Co mi grozi ?

    Mnie kiedyś złapali bez przeglądu. Auto było pożyczone od mamusi, nie
    przyszło mi do głowy żeby za nią sprawdzać. Na rutynowej kontroli okazało
    się, że jest jakieś 2 tyg. po terminie przeglądu. Zabrali dowód, dali
    pokwitowanie, na którym można jeździć przez ileś tam dni, kazali zrobić w
    tym czasie przegląd i przyjechać po odbiór dowodu. Bez kłopotu i dodatkowych
    kar. Jacyś ludzcy policjanci byli ;)

    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 20. Data: 2011-03-23 19:26:15
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2011-03-23 08:00, Nex@pl pisze:
    > Spóźniła się o prawie rok...
    Wielka sprawa. Ja nie robiłem przeglądu ponad 2 lata. Samochód mało
    jeżdżony, w pełni sprawny, to na cholerę było płacić kolejny podatek? :->

    Maciek