  • 21. Data: 2011-06-16 22:52:02
    Temat: Re: Zakup Audi A4 B6 benzyna
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    W dniu 2011-06-16 20:42, Artur W pisze:
    > Mam zamiar kupić pojazd jak w temacie, ale jeszcze się waham. Warto
    > inwestować w takiego staruszka z lat 2001 - 2002 czy lepiej kupić
    > nowszego francuza np. lagunę :) Jeżeli tak to na co zwracać uwagę?

    Moim zdaniem warto. Wygodne i fajne wozidełko. Obecnie jeżdże A6 C4
    Avant z silnikiem 2.6 V6 i nie dość, że nie ma nawet grama rdzy, to w
    ciągu kilku lat użytkowania remonty ograniczały się tylko do części
    eksploatacyjnych.

    Co do opinii na temat użytkowania, tych aukcji co podałeś i konkretnych
    modeli silników polecam Ci zarejestrować się na
    http://www.audiklub.org/phpBB2/

    > Da się wypatrzeć coś podejrzanego na tych zdjęciach, albo w opisie co
    > by na próżno nie jechać?

    na zdjęciach niestety rzadko coś sensownego widać, przekonałem się o tym
    nie raz. Na fotkach cud miód, a w rzeczywistości zdjęcia umiejętnie
    zrobione, ukrywające wadę.

  • 22. Data: 2011-06-16 23:35:37
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-06-16 22:37, koziel pisze:

    > Moim zdaniem warto doplacic nieco za wlasnie marke - w wypadku Audi.
    > Owszem, mozna kupic za ta kwote np Mazde 6 kilka lat mlodsza - moim
    > zdaniem kwestia gustu. To moje drugie OOOO - ostatnio jeszcze byla A4
    > B5 i rowniez szczerze polecam - ale trzeba znalezc egzemplarz godny
    > uwagi i pewnej sumy PLN.

    A dla mnie ta marka jest kompletnie bez sensu. W kategorii zwykłych
    dupowozów mocno przepłacona, no ale taka jest cena "prestiżu".
    Audi ma sens tylko gdy chcemy mieć wózek cokolwiek bardziej nietuzinkowy
    niż sąsiedzi. Np. gdy marzy nam się napęd na więcej niż 1 oś, a nie
    chcemy na siłę jakiegoś bulwarowego SUV'a.
    No ale - de gustibus non est disputandum.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 23. Data: 2011-06-17 18:21:32
    Od: koziel <k...@w...pl>

    On 16 Cze, 22:52, Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> wrote:
    , że nie ma nawet grama rdzy, to w
    > ciągu kilku lat użytkowania remonty ograniczały się tylko do części
    > eksploatacyjnych.

    o dokladnie! zapomnialem dodac: w OOOO nie uswiadczysz rdzy,
    oczywiscie jesli auto jest bezwypadkowe. I raczej jest to lepszy wybor
    niz Passat.

    Pozdrawiam,
    Emil.

  • 24. Data: 2011-06-17 19:09:09
    Od: "Agata" <b...@g...pl>

    W tej cenie wolałabym kupić BMW E46, poczytaj o nim:

    http://bmw.dodaj-gazu.pl/2011/05/bmw-e46-czy-warto-k
    upic/

    jeśli ma być auto szpanerskie to niech ma tylny napęd i będzie dało się tak
    fajnie zawracać :)

    A jak do jazdy to coś nowszego zdecydowanie.

  • 25. Data: 2011-06-17 22:50:38
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    f...@f...googlegroups.com
    *koziel* napisał(-a):

    > Nie wiem, po czym <ania> wnioskuje, ze oba egzemplarze byly bite.

    "ania" to znany troll i debil kolina. Uciążliwy szczególnie na
    pl.rec.lotnictwo (ale nie tylko) gdzie już głupoty pieprzy chyba
    wyłącznie sobie a muzom, bo tylko niezorientowani jeszcze go do KF nie
    wrzucli. Trzeba być czujnym, gdyż wie że ląduje w tym przytulnym miejscu
    i nicka zmienia częściej niż skarpetki.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 26. Data: 2011-06-18 07:15:26
    Od: koziel <k...@w...pl>

    On 17 Cze, 22:50, "Big Jack" <a...@b...zz> wrote:
    \
    > "ania" to znany troll i debil kolina.

    OK - czytuje Grupe juz dosc dlugo, ale nie wiedzialem. W takim razie
    dzieki za info ;-)

    Pozdrawiam,
    Emil.

  • 27. Data: 2011-06-18 23:17:12
    Od: scob <1...@3...pl>

> [...]
    > nowszego francuza np. lagunę :) Jeżeli tak to na co zwracać uwagę?
    > Tutaj są dwa ogłoszenia sprzedaży samochodów które by mi odpowiadały.

    9736.html

    > Da się wypatrzeć coś podejrzanego na tych zdjęciach, albo w opisie co
    > by na próżno nie jechać?
    > Może ktoś z was ma namiar na jakiś pojazd tego typu do sprzedania w
    > dobrym stanie (jestem z łódzkiego).
    >
    > --
    > Artur
    urwał..
    sedan, ośka, silnik od matiza i manual..
    od razu kup golfa czy passata...

    Takie jest powiedzenie: "mówisz Audi - myślisz quattro".
    Jesli nie jest czteropędne i z mocnym silnikiem, to imo nie warto
    przepłacać za markę i swobodnie możesz kupić Octavię... będzie sporo
    tańsza. A jeszcze lepiej lagunę - za tą cenę będzie 5 lat młodsza.

  • 28. Data: 2011-06-19 09:56:46
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 11-06-18 23:17, scob pisze:
> [...]
    /.../

    to imo nie warto
    > przepłacać za markę i swobodnie możesz kupić Octavię... będzie sporo
    > tańsza. A jeszcze lepiej lagunę - za tą cenę będzie 5 lat młodsza.

    Oktawia musi być tańsza bo to auto klasy kompakt.
    pozdrawiam
    marcin jan

  • 29. Data: 2011-06-19 12:41:27
    Od: "Arek" <b...@g...pl>

    > http://otomoto.pl/audi-a4-C19200450.html

    Coś mi nie pasowała ta moc i okazuje się że nie ma takiego Audi. Takie są silniki:

    http://audik.eu/audi_a4/b6_%288e%29/

    131 to on ma ale koni mechanicznych a nie kW. Trudno żeby silniki 2.0 w Audi
    miały po 178 KM jak w BMW z tych lat bardzo nowoczesny silnik w 320i po lifcie
    miał ponad 2 litry i ledwo 170 KM mocy:

    http://www.bmw-tech.pl/bmw/seria_3/e46/e46_2-edycja/
    316/e46_320i.html

    Wychodzi na to że Audi musiałoby mieć jakieś turbo.