  • 11. Data: 2009-04-10 12:25:06
    Temat: Re: Zakłócanie sygnału GPS
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@a...control.slupsk.pl>

    Użytkownik J.F. napisał:
    > Użytkownik "Grzegorz Kurczyk" <g...@c...slupsk.pl>
    > napisał w wiadomości
    >
    > Moze nie wystarczyc. Transmisja dosc odporna na zaklocenia :-)
    >
    > J.

    Choroba... problem w tym, że wątkotwórca nie napisał czy chodzi mu o
    zakłócenie pracy jednego konkretnego odbiornika GPS czy coby na całym
    świecie zgłupiały wszystkie GPS-y ;-)

    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 12. Data: 2009-04-10 15:00:15
    Od: Marcin Łukasik <.marcin.@.milea.pl.>

    sundayman pisze:

> [...]
    > ale w dodatku miałem dziwne efekty w TV - bo mam sygnał do TV poprowadzony z
    > tuner piętro niżej takim video-senderem, pracującym
    > chyba 2.4 GHz. No i , jak włączyłem to ustrojstwo, to - chodziaż tuner był
    > akurat wyłączony, to mi się na TV pojawiło coś.
    > Właściwie, to cholera wie co, jakiś taki wzorek geometryczny, siateczka
    > jakby. Na pewno to jest efekt tego ustrojstwa, bo jak lekki przytrzymałem
    > palcem, znaczy -
    > troszkę zwolniłem obroty - to się ten wzorek zmienia.
    > Nie mam pomysłu, skąd się to bierze, może po prostu jakoś wchodzi coś na to

    A jaki masz drucik? Wymiary?
    Zakłóca, bo właśnie stworzyłeś falę elekro-magnetyczną ("-" celowe).
    Ale zakłócasz odbiornik videosendera, nie tv ;)

    m.

    --
    Milea Wireless Communications, http://milea.pl
    Anteny WiFi, UMTS, kable, zlacza, akcesoria.

    ``Be who you are and say what you feel, because those who mind don't
    matter and those who matter don't mind.''

  • 13. Data: 2009-04-10 23:46:18
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <l...@w...pdi.net>

    Użytkownik Agent 0700 napisał:

    > A ja wre^cz przeciwnie :-)

    Dlaczego - przecież wystarczy w folię aluminiową szczelnie zawinąć...

    --
    Darek

  • 14. Data: 2009-04-11 07:53:23
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...slupsk.pl>

    Użytkownik Dariusz K. Ładziak napisał:

    > Dlaczego - przecież wystarczy w folię aluminiową szczelnie zawinąć...

    No ale nadal nie wiemy, czy mamy zawinąć w folię jeden konkretny
    odbiornik GPS, czy pozawijać wszystkie satelity ;-)

    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 15. Data: 2009-04-14 12:12:16
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Maveric" <n...@a...ble.com> napisał w wiadomości

    > Znacie jakieś ciekawe i proste sposoby zakłócania sygnału GPS?

    kraść samochody bez gps

    MSPANC

    e.