  • 41. Data: 2017-10-02 17:32:27
    Temat: Re: Zagwozdka z pierwszeństwem
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-09-30 o 15:21, J.F. pisze:

    > Ale tego nie napisales.

    > Jest - "kazde polaczenie ...". tylko skad i dokad ... wychodzi na to,
    > ze jak jedziemy tym prawym pasem przy linii ciaglej, a srodkowym
    > jedzie ktos i miga w prawo, to trzeba mu pozwolic zjechac na nasz pas
    > jak sie ciagla skonczy (bo "Ustap"). A kawalek dalej juz nie trzeba,
    > bo jezdnie sie polaczyly i to on zmienia pas :-)

    sko-Bia%C5%82a/@49.8123693,19.0243177,191m/data=!3m1
    !1e3!4m5!3m4!1s0x4716a1cc30523a35:0x448398e0e55dc160
    !8m2!3d49.8157991!4d19.022594

    > popatrz ze:
    > -znak Ustap stoi kawalek przed koncem linii ciaglej,
    > -wczesniej jeszcze ostrzezenie, ze za 50m zmiana pierwszenstwa,
    >
    > -na pasie strzalka "prawo lub lewo" - jesli to nie jest jakas zaszlosc
    > historyczna, to sugeruja, ze tu sie skreca :-)
    > Ale to chyba zaszlosc :-)
    Nie, pokazuje że tu masz skręcać w lewo na główną bo dalej już jest pas
    dla jadących w prawo na osiedle.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 42. Data: 2017-10-02 17:33:10
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-10-01 o 11:48, r...@k...pl pisze:

    > Nie działa to co wyżej, jeżeli sytuacja jest w obrębie skrzyżowania.

    Ale tam nie ma skrzyżowania.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 43. Data: 2017-10-02 17:37:58
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-09-30 o 20:59, Michal Jankowski pisze:

    > A zatem komu i w którym miejscu?
    jak jedziesz prosto to nikomu, jak skręcisz w lewo to normalnie zgodnie
    z zasadami.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 44. Data: 2017-10-02 17:48:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Janusz" napisał w wiadomości grup
> [...]
    !8m2!3d49.8157991!4d19.022594

    >Nie, pokazuje że tu masz skręcać w lewo na główną bo dalej już jest

    Strzalka na pasie nie pokazuje co masz robic, tylko w ktora strone pas
    prowadzi - i to raczej bezkolizyjnie, przynajmniej z innymi pasami.

    na moj gust - tej strzalki tam juz nie ma, tylko google ma jakies
    stare zdjecia sprzed przebudowy.

    J.

  • 45. Data: 2017-10-02 22:18:21
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-10-02 o 17:48, J.F. pisze:
> [...]
    > prowadzi - i to raczej bezkolizyjnie, przynajmniej z innymi pasami.
    >
    > na moj gust - tej strzalki tam juz nie ma, tylko google ma jakies stare
    Jakiej przebudowy? To już od dawna jest, kiedy byłeś ostatnio w Bielsku
    i jechałeś obwodnicą zachodnią Bielska?

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 46. Data: 2017-10-03 00:57:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 2 Oct 2017 22:18:21 +0200, Janusz napisał(a):
> [...]
    !8m2!3d49.8157991!4d19.022594

    > Jakiej przebudowy? To już od dawna jest, kiedy byłeś ostatnio w Bielsku

    Jak sie w googlu porozgladac, to widac rozne widoki - na moj gust z
    roznych czasow.

    Tu np widze strzalki najpierw w dwie strony, a potem tylko w prawo
    https://www.google.pl/maps/@49.8126245,19.024272,124
    m/data=!3m1!1e3

    J.

  • 47. Data: 2017-10-03 15:46:21
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-10-03 o 00:57, J.F. pisze:
> [...]
    > roznych czasow.
    >

    > Tu np widze strzalki najpierw w dwie strony, a potem tylko w prawo

    Przecież to to samo :) tylko widok z góry, a strzałki tam od zawsze były
    tak namalowane.
    --
    Pozdr
    Janusz

  • 48. Data: 2017-10-03 16:01:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Janusz" napisał w wiadomości grup
> [...]
    !8m2!3d49.8157991!4d19.022594

    m/data=!3m1!1e3

    >Przecież to to samo :) tylko widok z góry, a strzałki tam od zawsze

    Hm, wydaje mi sie, ze jeszcze wczoraj inaczej widzialem w StreetView.
    W rozne strony jakies remonty byly ...
    Albo mi sie pomylilo, albo poprawili, albo sie jakis cache wyczyscil.

    No to fajnego bajkopisarza macie w Bielsku, a moze szaradziste - co
    poeta mial na mysli z ta strzalka ...

    J.