  • 31. Data: 2017-10-02 12:04:32
    Temat: Re: Zagwozdka z pierwszeństwem
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:oqq21f$q98$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 30-09-2017 o 18:14, Michal Jankowski pisze:

    >Tutaj raczej tak, ale decyduje ta linia zatrzymania.

    Przepisowo ... ale im nie wolno przez linie ciagla :-)

    J.

  • 32. Data: 2017-10-02 12:10:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości
    Fri, 29 Sep 2017 23:01:23 +0200, w <oqmcb9$93s$1@node1.news.atman.pl>,
    "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl> napisał(-a):
    [...]
    >Nie, bo to już nie jest obszar skrzyżowania. Znak ustąp dotyczy tylko
    >skrzyżowania. Zmiana pasów jest możliwa już poza obszarem
    >skrzyżowania (dlatego
    >masz ciągłą linię ciągnącą się między tymi pasami przez jakiś czas aż
    >poza
    >skrzyżowanie) i wówczas znak ustąp już nie obowiązuje.

    No to po ch* ten znak ?
    Jak snieg linie zasypie, czy jak kierowca z glownej zlekcewazy ciagla
    i ewentualna wysepke ?

    J.

  • 33. Data: 2017-10-02 13:27:35
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 1 Oct 2017 15:12:58 +0200, w <oqqpkv$ena$1@portraits.wsisiz.edu.pl>, mk4
    <m...@d...nul> napisał(-a):

    > No czyli wedle tego jak jeszcze "w obrebie skrzyzowania przetne" ciagla
    > to nalezy mi ustapic bo znak ustap jeszcze wtedy dziala, tak?

    Nie sądzę, abyś w takim przypadku wygrał przed jakimkolwiek sądem :)

  • 34. Data: 2017-10-02 13:29:24
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 2 Oct 2017 12:10:17 +0200, w <59d21092$0$646$65785112@news.neostrada.pl>,
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

> [...]
    > [...]
    >
    > No to po ch* ten znak ?
    > Jak snieg linie zasypie, czy jak kierowca z glownej zlekcewazy ciagla

    Dobre pytanie :) Może przepisy nakazują, poza tym linie mogą się wyeksploatować
    :)

  • 35. Data: 2017-10-02 13:33:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.10.2017 o 12:10, J.F. pisze:

    > No to po ch* ten znak ?
    > Jak snieg linie zasypie,

    Po to.

    > czy jak kierowca z glownej zlekcewazy ciagla i
    > ewentualna wysepke ?

    A to wynika poniekąd "przy okazji". Swoją droga ciekawe, że jak ktoś "u
    wroga" zobaczy ustąp to już gotów mu się przez ciągłą na jego pasa
    ładować, bo "łon ma piweszeństwo" a jak ma napisane że "pieszy
    znajdujący się na przejściu ma pierwszeństwo" to będzie cały kodeks
    dookoła analizował, żeby tylko wyszło, że pierwszy ma pierwszeńtswo
    tylko wtedy, jak on akurat nie jedzie;)

    Shrek

  • 36. Data: 2017-10-02 13:34:43
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-10-02 o 13:29, r...@k...pl pisze:

    > Dobre pytanie :) Może przepisy nakazują, poza tym linie mogą się wyeksploatować
    > :)

    Skoro jadąc prosto z pasu do skrętu w prawi i waląc na skrzyżowaniu
    wyjeżdżającego z podporządkowanej zdziwionego kierowcy - winny jest
    wyjeżdżający z podporządkowanej, to nie ma chyba powodu, aby inaczej
    uprzywilejowanie traktować jadącego po drodze głównej i walącego po
    ciągłej linii.

    --
    Liwiusz

  • 37. Data: 2017-10-02 15:55:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >wyjeżdżający z podporządkowanej, to nie ma chyba powodu, aby inaczej
    >uprzywilejowanie traktować jadącego po drodze głównej i walącego po

    Ale wyjezdzajacy w twojej sytuacji nie widzi znakow jakie mial jadacy
    prosto, za to widzi swoje "ustap pierwszenstwa.
    A tu widzi ciagla linie i ze drugiemu nie wolno :-)

    J,

  • 38. Data: 2017-10-02 16:24:34
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-10-02 o 15:55, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz"  napisał w wiadomości grup

    > Ale wyjezdzajacy w twojej sytuacji nie widzi znakow jakie mial jadacy
    > prosto,

    Widzi, że pas jest do skrętu w prawo.

    > A tu widzi ciagla linie i ze drugiemu nie wolno :-)

    ...zatem to analogiczna sytuacja.

    --
    Liwiusz

  • 39. Data: 2017-10-02 16:46:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Widzi, że pas jest do skrętu w prawo.

    Jego wlasny pas, bo co pokazywaly znaki temu nadjezdzajacemu z lewej
    strony to nie wie.
    Moze i wie, ale skad wie, ze nie nastapila zmiana organizacji ruchu od
    czasu, gdy sam tam przejezdzal ?

    Poza tym chyba jakies swiatla byly w twoim przykladzie, i co mial -
    zielone, czy warunkową strzalke ?

    >...zatem to analogiczna sytuacja.

    Nie nazwalbym calkiem analogiczna ... ale do SN nie trafil juz zaden
    taki przypadek ?
    Moze nie ma co myslec, jesli SN to juz raz rozpatrzyl ?

    J.

  • 40. Data: 2017-10-02 16:48:05
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 02-10-2017 o 12:04, J.F. pisze:

    > Przepisowo ... ale im nie wolno przez linie ciagla :-)

    Nie wolno.