  • 1. Data: 2017-09-30 00:52:02
    Temat: Tesla nie ma szans
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/9yp

    :-)

  • 2. Data: 2017-09-30 01:31:30
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Trzecia dekada XXI wieku to lata 2075-2100. Mnie to kolo chuja lata bo nawet jak bym
    byl zolwiem to tez bym nie dozyl. Jak ktos z dzisiejszych uzytkownikow grupy
    samochody dozyje to bedzie srajacym i szczacym pod siebie warzywem. Z innych powodow
    latania mi kolo chuja takich informacji moze byc to ze Ziemia bedzie po kolejnej
    swiatowej wojnie atomowej. Moze byc wszedzie na swiecie obowiazujaca dla wszystkich
    religia islam. Moze byc po globalnym ociepleniu i w modzie beda lodki. A jak by bylo
    oziebienie to sanki i ciagnace je psy beda ta topie. W zasadzie to nie wiadomo czy
    bedzie jutro i nagle wizjonerzy planuja samochody na za piecdziesiat lat.

  • 3. Data: 2017-09-30 06:12:12
    Temat: Re: Tesla nie ma szans
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Trzecia dekada XXI wieku to lata 2075-2100.

    Dekada to od dziesięciu, więc trzecia to lata dwudzieste jak sama nazwa
    wskazuje;)

    Shrek

  • 4. Data: 2017-09-30 11:15:56
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Zenek Kapelinder pisze tak:

> [...]
    > zasadzie to nie wiadomo czy bedzie jutro i nagle wizjonerzy
    > planuja samochody na za piecdziesiat lat.

    W 1978 roku dzieci pisały wypracowanie jak to nie będzie w roku 2000.
    Że każdy będzie miał swoj latający samochód.

    Okazało się, że taki ch jak Batorego komin. Ten sam syf, bieda,
    choroby, wojny i szczury. Przynajmniej w Polsce bo na zachodzie bieda
    mniejsza ale szczury większe.

    --
    Piter

    http://piterpro.private.pl/xnews/

  • 5. Data: 2017-09-30 11:59:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 30 Sep 2017 10:15:56 +0100, PiteR napisał(a):

    > W 1978 roku dzieci pisały wypracowanie jak to nie będzie w roku 2000.
    > Że każdy będzie miał swoj latający samochód.

    Latajace samochody wkrotce maja byc. W Dubaju.

    > Okazało się, że taki ch jak Batorego komin. Ten sam syf, bieda,
    > choroby, wojny i szczury. Przynajmniej w Polsce bo na zachodzie bieda
    > mniejsza ale szczury większe.

    No coz, w latach 60-tych caly swiat mial inne wyobrazenie.
    Bedziemy mieszkac na Ksiezycu, na Marsie, na Wenus ...

    J.

  • 6. Data: 2017-09-30 13:00:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.09.2017 o 11:59, J.F. pisze:

    > Latajace samochody wkrotce maja byc. W Dubaju.

    Ro tak jak w 78 roku. I na też Marsa mieliśmy lecieć za chwilę;)

    > No coz, w latach 60-tych caly swiat mial inne wyobrazenie.
    > Bedziemy mieszkac na Ksiezycu, na Marsie, na Wenus ...

    Kiedyś znalazłem rysunek matki z podstawówki, jak to do miasta wszyscy w
    2000 roku latają helikopterami. A tymczasem dalej ludzie jeździli do
    miasta tymi samymi podmiejszczakami (zwanymi w slangu kolejowym
    kiblami). _Dokładnie_ tymi samymi egzemplarzami;) tylko o 5 minut dłużej
    podróż trwała;)

    Ogólnie odnoszę wrażenie, że z końcem zimnej wojny postęp techniczny
    jakby zwolnił.

    Najpierw maszyna parowa, rewolucja przemysłowa, potem elektryczność,
    potem w zasadzie wszytko związane już bezpośrednio z wojnami i
    zbrojeniami oraz eksploracją kosmosu. Ostatnim wielkim odkryciem, które
    na dobre zmieniło świat to internet, będący jakby z rozpędu wynikiem
    rozwoju z czasów zimnej wojny i eksploracji kosmosu i nic następnego nie
    widać... Nawet prawo Moora się skończyło...

    Shrek

  • 7. Data: 2017-09-30 13:13:44
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    noc, piątek, temat jakby wyrwany z kontekstu:) się zamotał:)

  • 8. Data: 2017-09-30 13:23:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 30 Sep 2017 13:00:55 +0200, Shrek napisał(a):

> [...]
    > podróż trwała;)
    > Ogólnie odnoszę wrażenie, że z końcem zimnej wojny postęp techniczny

    W pewnych dziedzinach wydaje sie ze, ze dobilismy granic, w innych
    jeszcze byl olbrzymi. Jak to bylo ... "640KB ram powinno wystarczyc
    kazdemu" :-)

    Ale ... osobisty helikopter to nie jest jakies s-f.
    To bylo mozliwe w zasadzie w juz w latach 70-tych, potem sie okazalo,
    ze jak to ma latac pewnie, to niestety musi kosztowac i to nie jest
    dla kazdego, a teraz postep zaszedl, elektryczne starczaja na dolot do
    pracy :-)

> [...]
    > rozwoju z czasów zimnej wojny i eksploracji kosmosu i nic następnego nie
    > widać... Nawet prawo Moora się skończyło...

    Ten internet to by sie i bez wojska pojawil.
    No moze nie calkiem taki sam ... ale najpierw komputery musialy trafic
    pod strzechy, potem modemy, wczesniej telefony i telewizja ...

    J.

  • 9. Data: 2017-09-30 13:30:17
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Masz racje ze to niedlugo ma sie zaczac. Jest szansa ze nie bedac zolwiem dozyje.

  • 10. Data: 2017-09-30 13:47:09
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Shrek pisze tak:

> [...]
    > jeździli do miasta tymi samymi podmiejszczakami (zwanymi w slangu
    > kolejowym kiblami). _Dokładnie_ tymi samymi egzemplarzami;) tylko

    Jak bogaty będzie musiał być bogacz żeby w tym samym czasie zwykły
    kundel kupił latajacy samochód.

    > Ogólnie odnoszę wrażenie, że z końcem zimnej wojny postęp
    > techniczny jakby zwolnił.

    hehe teraz postęp to zrabować Rosję, wykopać cały lit w Afryce,
    rozmrozić Arktykę itp a nie latać na Marsa i kasę marnować ;)