  • 21. Data: 2010-06-21 06:43:02
    Temat: Re: Zagubiona gwarancja - laptop HP - co dalej?
    Od: "Pytanie" <x...@x...tr>

    składasz w sklepie i on
    > wszystkiego dopilnuje. Masz dwa lata na to od momentu zakupu i sklep łaski
    > nie robi.
    > Ja zgubiłem gwarancję na pralkę, dzwoniłem do serwisu i tylko gwarancja
    > inaczej nie dotykają sprzętu. Dzwoniłem do rzecznika praw konsumentów to
    > mnie wyśmiał, że ja ciągle mu o jakiejś gwarancji gadam a mam sobie dać
    > spokój i udać się do sklepu. Co uczyniłem.

    Gosciu...a czytales co autor napisal? ze to byl zakup na firme, wiec co mu
    nawijasz o dwuletniej niezgodnosci?.

    Ponadto, jesli rzecznik radzi korzystac z niezgodnosci a nie z gwarancji to
    tez zycze powodzenia; widac ze nic nie zalatwial korzystajac ze slawnej
    "niezgodnosci".

    ecchhhh... masakra

  • 22. Data: 2010-06-24 21:20:19
    Od: "Marcin" <m...@s...pl>

    Użytkownik "jurajski Jaskiniowiec" napisał w wiadomości

    > Nie byloby problemu, gdybym mial gwarancje - zawoze do Makro i po
    > klopocie, ale mam jedynie fakture zakupu i zgubilem papierowa gwarancje.
    > Co w zwiazku z tym? Nie ukrywam, ze z checia chcialbym pokombinowac
    > wymiane lub zwrot kasy, ale nie wiem, czy nie jest za pozno...

    Gwarancja hp jest jak papier toaletowy;)Przysyłają tych druczków całymi
    kartonami.Idź z fakturą i poproś o wydanie gwarancji bo nie było w pudełku
    nie powinni robić żadnego problemu.

  • 23. Data: 2010-07-18 21:21:14
    Od: "jurajski Jaskiniowiec" <j...@j...na.jurze>

    laptopyDnia 24-06-2010 o 23:20:19 Marcin <m...@s...pl> napisał(a):

    > Gwarancja hp jest jak papier toaletowy;)Przysyłają tych druczków całymi
    > kartonami.Idź z fakturą i poproś o wydanie gwarancji bo nie było w
    > pudełku nie powinni robić żadnego problemu.

    Sprawa wyjasniona :)

    Wiecej do poczytania na forum
    http://forum.laptopy.info.pl/f18/serwis-hp-w-wolomin
    ie-przeczytaj-koniecznie-28798/index8.html#post36212
    2

    Nomen omen, polecam lekture pozostalych postow, bo niektore czyta sie jak
    powiesc sensacyjna ;)