  • 1. Data: 2011-07-25 15:03:14
    Temat: ul. Wojskowa w Poznaniu
    Od: Tomek <t...@p...onet.pl>

    Cos tam kiedyś przebudowali skrzyżowane Wojskowej z Grunwaldzką. Czy
    teraz można jadąc Wojskową od Areny, skręcić w lewo w Grunwaldzką?

  • 2. Data: 2011-07-25 15:12:07
    Temat: Re: ul. Wojskowa w Poznaniu
    Od: venioo <p...@o...eu.WYTNIJTO>

    W dniu 2011-07-25 15:03, Tomek pisze:
    > Cos tam kiedyś przebudowali skrzyżowane Wojskowej z Grunwaldzką. Czy
    > teraz można jadąc Wojskową od Areny, skręcić w lewo w Grunwaldzką?

    Chyba tylko prosto jest, ale dzisiaj jak mi sie uda to sprawdze.

    --
    venioo
    Sprzedam Alfa Romeo 156

  • 3. Data: 2011-07-25 20:14:10
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-07-25 15:12, venioo pisze:

    > Chyba tylko prosto jest, ale dzisiaj jak mi sie uda to sprawdze.

    Dzisiaj to cos w ogole cos bylo tam nakrecone i policja kierowala ruchem
    to nie bylo jak sie przyjrzec, ale na 95% Wojskowa mozna tylko prosto.

    --
    venioo
    GG:198909