  • Data: 2012-04-18 16:28:19
    Temat: Zabezpieczenie kartridża
    Od: "Remek" <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Czy są jakieś skuteczne sposoby zabezpieczenia kartdridży drukarek
    atramentowych przed zaschnięciem dysz w czsie dłuższej przerwy w
    użytkowaniu? Mnie chodzi o Canony BJC 4400 i iP 2700. Cardridże to BC 20, BC
    21e, PG 210 i CL 211. Do BJC 4400 nie mam klipsów zabezpieczających
    kartridże, a te do iP 2700 były zaklejone taśmą samoprzylepną. Czy może to
    być dowolna taśma, czy jakaś specjalna?

    Remek