-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Z cyklu
Date: Wed, 20 Jul 2011 23:34:45 +0000 (UTC)
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 135
Message-ID: <j07oml$mef$1@inews.gazeta.pl>
References: <j01efe$i9e$1@usenet.news.interia.pl> <j02ife$jbi$1@inews.gazeta.pl>
<j03k80$v5j$1@usenet.news.interia.pl> <j0510l$osp$1@inews.gazeta.pl>
<j061t0$sbg$1@usenet.news.interia.pl>
NNTP-Posting-Host: localhost
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1311204885 22991 172.20.26.235 (20 Jul 2011 23:34:45 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 20 Jul 2011 23:34:45 +0000 (UTC)
X-User: mttj
X-Forwarded-For: 91.150.220.115
X-Remote-IP: localhost
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2386643
[ ukryj nagłówki ]> >> TestowaÄšÂem 2.2DCi w automacie - jakichĚ wielkich zastrzeĚźeĚ nie
> miaÄšÂem.
> >>
> >> Generalnie odczucia pozytywne.
> >
> > Ja 3x Initiale 3.5, tak wszystkie pozywtywne :) pomimo Ĺźe jeden
> > miaĹ pognieciony caĹy bok ;) i kosztowaĹ chyba coĹ koĹo 16k pln
> > z rok temu, za to w Ĺrodku super.
>
> AĹź tak wybredny nie jestem. Trakcja Vel Satisa mi odpowiada i juĹź.
Jest ok, to nie mondeo czy vectra :)
> >> XM - maÄšÂe nierÄĹwnoÄšÂci czuĂÂ, duĚźych nie. SprĂÂĚźyna - odwr
> otnie. Specjalnie
> >>
> >> nic mnie nie zaskoczyÄšÂo.
> >
> > Tu po prostu wszystko czuÄ, niestety jako pasaĹźer teĹź czuÄ.
>
> J/w.
>
> I ĹwiadomoĹÄ tego teĹź mam, iĹź na trasie lepszej pĹynnoĹci pracy
> zawieszenia jak w XM'ie nie znajdÄ, za wyjÄ tkiem ekskluzywnych limuzyn z
> pneumatycznym zawieszeniem i oczywiĹcie ... ~C6.
a to C6 się do nich nie zalicza :) ?
VelSatisa się pewnie dało miękko zestroić, ale tego nie zrobili...
a szkoda bo to zdecydowanie co innego niż bmw.
> >>> a i opony trzeba zmieniĂÂ z fabrycznych 18' na 17' - mniej trzĂÂsie,
> >>> lepiej jedzie :)
> >>
> >> 17tki to chyba standard?
> >
> > Tak, 17 sÄ do tanich, ale jak kupowaÄ to initiale i tam sÄ 18',
> > zazwyczaj 17 sÄ na zimÄ. I po prostu w nich lepiej tĹumi :)
>
> MyĹlÄ tylko i wyĹÄ cznie o Initiale. 17" jak najbardziej za, szczegĂłlnie
> na polskie drogi.
>
> Teraz mam balon 15" i nie narzekam.
15 są dobre też mam w poprzedniku ;)
a może to dlatego zawieszenie safrana (pomimo że już
słychać dziury) wciąż sporo lepsze od velsatisa ;)
> >>> A i wjeĚźdĚźanie na krawĂÂĚźniki, trzeba zwolniĂÂ, bo czuĂ i p
> rzechyli
> >>> (odrazu), bo pewnie XM to kaĚźda prĂÂdkoÄšÂĂ ;)
> >>
> >> Legendy ;)
> >
> > Ale skÄ dĹ siÄ biorÄ ;)
>
> Z nie posiadania XM'a ;)
dobre :), kiedyś chciałem kupić ale padło na renaulta - bezpieczeństwo,
wole jak mam kompozyty w zderzaku i mi drzewo do środka nie wejdzie
ani żaden słup :)
> >> MÄĹwisz o Cabasse Ěźe cienkie??
> >
> > tak dokĹadnie takie w Ĺrodku (tz troszkÄ wyĹźszy model niĹź na zdjÄciu):
> > http://katalog-samochodow.pl/img/renault-vel-satis-3
-5-v6-24v-6.jpg
> >
> > w VelSatis ph2 byĹo juz inne:
> > http://img.motonews.pl/photos/ren/ren_vel_satis_2002
_003.jpg
>
> CzymĹ siÄ róşniÄ miÄdzy sobÄ ?
oj 2 znam średnio, jedynkę trochę bardziej, generalnie:
-nowe zegary
-audio z mp3
-inny przód (atrapa tylko?) i chyba bardzo delikatnie tył
(kwadraciki na zderzaku?).
-nawigacja DVD "3d", poprzednia była na płytki CD 1995..2005,
i ona wyglądała jak z 1995 roku, tylko tu już panorama od 2001 :)
może jakieś bluetooth, nie wiem czy tam pakowali 40GB dysk.
chyba tyle.
radary, ekrany dvd itp.. były od 2001, mam nadzieje że nie robili
cięć w modelu 2.
> > Niestety "plastik" ale wyciszenie sporo daje do muzyki, sporo sĹychaÄ :)
> > tz. jest ok, ale philipsy byĹy lepsze :)
> >
> > a, zapomniaĹem - fotele velsatis sÄ naprawdÄ fajne :)
>
> A jednak czegoĹ mi w nich brakuje... chyba tej miÄkkoĹci weluru.
tak, francuski welur :) ale w initiale chyba weluru nie było.
> >>> silnik 3.5 ponoĂÂ mocny nie do zajechania, na gaz siĂÂ to daje
> >>> przerobiĂ a potem sypie errorami ;) skrzynie sÄšÂabe - niszczĂ siĂÂ
> .
> >> > a i nie nie psuje siĂÂ, po prostu jeÄšĹdzi (poza skrzyniĂ ).
> >>
> >> MÄĹwisz o Aisanie do 3.5 Ěźe siĂ sypie??
> >
> > skrzynia automat + 245koni, zaczyna szarpaÄ po jakimĹ czasie, potem
> > mocniej i mocniej. a potem da siÄ wyremontowaÄ na... 100kkm.
>
> Na jakich biegach? I jaki koszt naprawy?
szarpie gdzieś pomiędzy 1-2-3, koszty: trochę naprawić 3kpln,
pełna naprawa 9kpln w Krakowie. elektrozawory, opiłki w oleju,
coś tam się kończy, jakieś luzy i trze, ale można z tym jeździć
np. 40kkm.
> 100kkm - tego na pewno nie przejadÄ za czasu posiadania, prÄdzej zmieniÄ
> na C6 ;)
będzie pewnie głośniej ale po dziurach lepiej, i przyśpieszenie nie to ;)
btw. Citroen Metropolis !
w końcu moc i rozmiar we francuskim aucie - 450koni/5.3metra :)
choć renault wykręcało 550koni z silnika safrane w prototypach...
jak w końcu wyprodukują to kupuje 3 latka za 3.5 roku ;)
http://www.chantiel.com/wp-content/uploads/2010/05/6
.JPG
http://www.chantiel.com/wp-content/uploads/2010/05/7
.JPG
pozdrawiam.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
Najnowsze wątki z tej grupy
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
Najnowsze wątki
- 2024-12-19 koniki obsiadły kolejki i numerki
- 2024-12-18 Poseł oszukany "na policjanta"
- 2024-12-18 znów chory psychicznie
- 2024-12-18 Katowice => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-18 Poznań => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-18 Katowice => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-18 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-18 Warszawa => Helpdesk Specialist <=
- 2024-12-18 Katowice => Kierownik Działu Zarządzania Platformą Wirtualizacji i
- 2024-12-18 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-18 Żerniki => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-18 Kablówka z modułem CAM
- 2024-12-18 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-12-18 Wróblewo => Analityk finansowy <=