eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Z cyklu
    Date: Wed, 20 Jul 2011 23:34:45 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 135
    Message-ID: <j07oml$mef$1@inews.gazeta.pl>
    References: <j01efe$i9e$1@usenet.news.interia.pl> <j02ife$jbi$1@inews.gazeta.pl>
    <j03k80$v5j$1@usenet.news.interia.pl> <j0510l$osp$1@inews.gazeta.pl>
    <j061t0$sbg$1@usenet.news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: localhost
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1311204885 22991 172.20.26.235 (20 Jul 2011 23:34:45 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 20 Jul 2011 23:34:45 +0000 (UTC)
    X-User: mttj
    X-Forwarded-For: 91.150.220.115
    X-Remote-IP: localhost
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2386643
    [ ukryj nagłówki ]

    > >> Testowałem 2.2DCi w automacie - jakichś wielkich zastrzeżeń nie
    > miałem.
    > >>
    > >> Generalnie odczucia pozytywne.
    > >
    > > Ja 3x Initiale 3.5, tak wszystkie pozywtywne :) pomimo Ĺźe jeden
    > > miał pognieciony cały bok ;) i kosztował chyba coś koło 16k pln
    > > z rok temu, za to w środku super.
    >
    > AĹź tak wybredny nie jestem. Trakcja Vel Satisa mi odpowiada i juĹź.

    Jest ok, to nie mondeo czy vectra :)

    > >> XM - małe nierówności czuć, dużych nie. Sprężyna - odwr
    > otnie. Specjalnie
    > >>
    > >> nic mnie nie zaskoczyło.
    > >
    > > Tu po prostu wszystko czuć, niestety jako pasażer też czuć.
    >
    > J/w.
    >
    > I świadomość tego też mam, iż na trasie lepszej płynności pracy
    > zawieszenia jak w XM'ie nie znajdę, za wyjątkiem ekskluzywnych limuzyn z
    > pneumatycznym zawieszeniem i oczywiście ... ~C6.

    a to C6 się do nich nie zalicza :) ?
    VelSatisa się pewnie dało miękko zestroić, ale tego nie zrobili...
    a szkoda bo to zdecydowanie co innego niż bmw.


    > >>> a i opony trzeba zmienić z fabrycznych 18' na 17' - mniej trzęsie,
    > >>> lepiej jedzie :)
    > >>
    > >> 17tki to chyba standard?
    > >
    > > Tak, 17 są do tanich, ale jak kupować to initiale i tam są 18',
    > > zazwyczaj 17 są na zimę. I po prostu w nich lepiej tłumi :)
    >
    > Myślę tylko i wyłącznie o Initiale. 17" jak najbardziej za, szczególnie
    > na polskie drogi.
    >
    > Teraz mam balon 15" i nie narzekam.

    15 są dobre też mam w poprzedniku ;)
    a może to dlatego zawieszenie safrana (pomimo że już
    słychać dziury) wciąż sporo lepsze od velsatisa ;)


    > >>> A i wjeżdżanie na krawężniki, trzeba zwolnić, bo czuć i p
    > rzechyli
    > >>> (odrazu), bo pewnie XM to każda prędkość ;)
    > >>
    > >> Legendy ;)
    > >
    > > Ale skądś się biorą ;)
    >
    > Z nie posiadania XM'a ;)

    dobre :), kiedyś chciałem kupić ale padło na renaulta - bezpieczeństwo,
    wole jak mam kompozyty w zderzaku i mi drzewo do środka nie wejdzie
    ani żaden słup :)


    > >> MĂłwisz o Cabasse Ĺźe cienkie??
    > >
    > > tak dokładnie takie w środku (tz troszkę wyższy model niż na zdjęciu):
    > > http://katalog-samochodow.pl/img/renault-vel-satis-3
    -5-v6-24v-6.jpg
    > >
    > > w VelSatis ph2 było juz inne:
    > > http://img.motonews.pl/photos/ren/ren_vel_satis_2002
    _003.jpg
    >
    > Czymś się różnią między sobą?

    oj 2 znam średnio, jedynkę trochę bardziej, generalnie:
    -nowe zegary
    -audio z mp3
    -inny przód (atrapa tylko?) i chyba bardzo delikatnie tył
    (kwadraciki na zderzaku?).
    -nawigacja DVD "3d", poprzednia była na płytki CD 1995..2005,
    i ona wyglądała jak z 1995 roku, tylko tu już panorama od 2001 :)
    może jakieś bluetooth, nie wiem czy tam pakowali 40GB dysk.

    chyba tyle.
    radary, ekrany dvd itp.. były od 2001, mam nadzieje że nie robili
    cięć w modelu 2.



    > > Niestety "plastik" ale wyciszenie sporo daje do muzyki, sporo słychać :)
    > > tz. jest ok, ale philipsy były lepsze :)
    > >
    > > a, zapomniałem - fotele velsatis są naprawdę fajne :)
    >
    > A jednak czegoś mi w nich brakuje... chyba tej miękkości weluru.

    tak, francuski welur :) ale w initiale chyba weluru nie było.


    > >>> silnik 3.5 ponoć mocny nie do zajechania, na gaz się to daje
    > >>> przerobić a potem sypie errorami ;) skrzynie słabe - niszczą siÄÂ
    > ™.
    > >> > a i nie nie psuje się, po prostu jeździ (poza skrzynią).
    > >>
    > >> Mówisz o Aisanie do 3.5 że się sypie??
    > >
    > > skrzynia automat + 245koni, zaczyna szarpać po jakimś czasie, potem
    > > mocniej i mocniej. a potem da się wyremontować na... 100kkm.
    >
    > Na jakich biegach? I jaki koszt naprawy?

    szarpie gdzieś pomiędzy 1-2-3, koszty: trochę naprawić 3kpln,
    pełna naprawa 9kpln w Krakowie. elektrozawory, opiłki w oleju,
    coś tam się kończy, jakieś luzy i trze, ale można z tym jeździć
    np. 40kkm.


    > 100kkm - tego na pewno nie przejadę za czasu posiadania, prędzej zmienię
    > na C6 ;)

    będzie pewnie głośniej ale po dziurach lepiej, i przyśpieszenie nie to ;)


    btw. Citroen Metropolis !
    w końcu moc i rozmiar we francuskim aucie - 450koni/5.3metra :)
    choć renault wykręcało 550koni z silnika safrane w prototypach...

    jak w końcu wyprodukują to kupuje 3 latka za 3.5 roku ;)
    http://www.chantiel.com/wp-content/uploads/2010/05/6
    .JPG
    http://www.chantiel.com/wp-content/uploads/2010/05/7
    .JPG

    pozdrawiam.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: