  • 21. Data: 2010-01-20 15:52:48
    Temat: Re: Xsara Picasso
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > BoOsz tak zawsze czy dzis zle nogi z lozka wystawiles ?

    myślę, że kolega albo jest, albo nie wyrósł z okresu fantazjowania,
    brat

  • 22. Data: 2010-01-20 15:53:32
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > A co się dzieje z tymi odpadającymi kołami? I kiedy to się dzieje? Jak
    > auto
    > ma 10 lat czy wcześniej? Bo jeżeli mam 5-letnie auto to mam już oddać na
    > złom, czy może mogę jeszcze rok albo dwa pojeździć? Odpisz proszę szybko,
    > bo muszę dziś dzieciaki w jedno miejsce zawieźć i nie wiem czy mogę
    > jechać
    > samochodem, czy lepiej taksówką już.

    Przecież to troll. Nikt normalny tak nie pier..oli.

  • 23. Data: 2010-01-20 16:09:33
    Od: AL <a...@s...tam>

    Waldek Godel pisze:
    > Dnia Wed, 20 Jan 2010 15:35:15 +0100, Wojtek napisał(a):
    nie wiem czy mogę jechać
    > samochodem, czy lepiej taksówką już.

    koniecznie spytaj ile lat ma ta taksowka - jak > 5 lat, bron boze nie
    wsiadaj ;)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 24. Data: 2010-01-20 16:24:42
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 20 Jan 2010 14:42:53 +0000, Waldek Godel napisał(a):

    > złom, czy może mogę jeszcze rok albo dwa pojeździć? Odpisz proszę szybko,
    > bo muszę dziś dzieciaki w jedno miejsce zawieźć i nie wiem czy mogę jechać
    > samochodem, czy lepiej taksówką już.

    A jeśli taksówka ma więcej niż 5 lat? Miejże rozsądek. Tu chodzi o życie!

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 25. Data: 2010-01-20 16:44:52
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

    > bo muszę dziś dzieciaki w jedno miejsce zawieźć i nie wiem czy mogę
    > jechać
    > samochodem, czy lepiej taksówką już.

    mało takich taksówek które nie mają 10 lat na karku ;-)

    --
    Pozdr
    Scyzoryk

  • 26. Data: 2010-01-21 07:43:24
    Od: kaszpir <k...@t...pl>

    > Tym ze kupujac uzywke nie zna jej historii. Moze sie okazac, ze w pewnym
    > momencie samochod rozleci mu sie na pol. Gdbyby zyl sam dla siebie to
    > jego sprawa, ale tak w tym przypadku mo�e zabi� tr�jke niewinnych dzieci :)

    To niech zapłaci więcej i niech szuka od I właściciela , z PL salonu ,
    z pełną dokumentacją , serwisowany.

    Ja swoje Picasso z 2002r w najbogatszej wersji Exclusive kupiłem w
    styczniu 2009 od pierwszego właściciela , z pełną dokumentacją i
    itd ...
    Bezwypadkowy , z pełną dokumentacją prowadzoną aż niemalże do
    końca ...

    A jak ktoś szuka "okazji" z "zachodu" to sam jest sobie winien. Kupuje
    samochód "z małym przbiegiem" , ładnie "odpicowany" , tyle że często
    jest to złom tyle ładnie odpicowany ...

  • 27. Data: 2010-01-21 09:06:25
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "Romullus" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > kurcze no najpewniej biore foteliki i jade na jakis komis i musze je
    > zamontowac bo powiem szczerze troche mnie przeraziliscie wizja ze nie
    > zmieszcze 3 fotelikow. Obecnie w Vectrze kombi 2 mieszcza sie na spokojnie
    > ten 3 tez by z bieda wszedl tylko jest problem natury technicznej, a
    > mianowicie wectra ma tak poddupnik na srodkowym miejscu i to
    > dyskwalifikuje
    > montaz fotelika w tym miejscu.

    Ja polecam Multiplę. 7 lat ujeżdżaliśmy, katowaliśmy, zaniedbywaliśmy i
    sypały się tylko jakieś pierdółki. Trzy foteliki wejdą bez problemu -
    szeroka jest tak jak Mercedes Klasy S. Do tego awaryjnie można jeszcze
    szóstą osobę z przodu przewieźć. Dzieciaki są zadowolone bo siedzą jak w
    akwarium i wszystko widzą więc nie marudzą. Zabił ją strzał paska rozrządu
    niewymienianego przez 7 lat bo użyszkodnikom wydawało się, że był
    wymieniany... Jako ciekawostka - do końca w środku nic nie trzeszczało.
    Bardzo niedoceniane auto. Jeśli wygląd nie odstrasza to warto rozważyć.
    Picassy nie znam ale z tego co widziałem to w środku sprawia wrażenie sporo
    mniejszego

  • 28. Data: 2010-01-21 09:43:27
    Od: yaro <y...@y...pl>

    > Jesli ktos zechce podzielic sie wskazowkami, chetnie wyslucham.
    > Moze cos innego w tym zakresie cenowym ? Wazne by z tylu pomiescily sie 3
    > foteliki.

    poszukaj zafiry

    --
    yaro

  • 29. Data: 2010-01-21 09:48:35
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 21 Jan 2010 09:06:25 +0100, Przemek V napisał(a):

> [...]
    > Picassy nie znam ale z tego co widziałem to w środku sprawia wrażenie sporo

    sporo = 3 cm w tylnym rzędzie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 30. Data: 2010-01-21 09:52:18
    Od: Romullus <r...@o...pl>

    Dnia Thu, 21 Jan 2010 09:43:27 +0100, yaro napisał(a):

    > poszukaj zafiry

    Te ktore widzialem maja na srodkowym siedzeniu ten "polpoddupnik" ktory
    powoduje nie rowne ulozenie fotelika ( zupelnia jak w Vectrze), a po za tym
    te roczniki co ogladalem (moze zle patrzylem ) nie mialy 3 pasa idacego z
    gory, a to jest jeden z wymogow.