    From: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Xsara Picasso
    Date: Thu, 21 Jan 2010 09:06:25 +0100

    Użytkownik "Romullus" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:1ghusephzljft$.12a11rjiwe74o$.dlg@40tude.net...

    > kurcze no najpewniej biore foteliki i jade na jakis komis i musze je
    > zamontowac bo powiem szczerze troche mnie przeraziliscie wizja ze nie
    > zmieszcze 3 fotelikow. Obecnie w Vectrze kombi 2 mieszcza sie na spokojnie
    > ten 3 tez by z bieda wszedl tylko jest problem natury technicznej, a
    > mianowicie wectra ma tak poddupnik na srodkowym miejscu i to
    > dyskwalifikuje
    > montaz fotelika w tym miejscu.

    Ja polecam Multiplę. 7 lat ujeżdżaliśmy, katowaliśmy, zaniedbywaliśmy i
    sypały się tylko jakieś pierdółki. Trzy foteliki wejdą bez problemu -
    szeroka jest tak jak Mercedes Klasy S. Do tego awaryjnie można jeszcze
    szóstą osobę z przodu przewieźć. Dzieciaki są zadowolone bo siedzą jak w
    akwarium i wszystko widzą więc nie marudzą. Zabił ją strzał paska rozrządu
    niewymienianego przez 7 lat bo użyszkodnikom wydawało się, że był
    wymieniany... Jako ciekawostka - do końca w środku nic nie trzeszczało.
    Bardzo niedoceniane auto. Jeśli wygląd nie odstrasza to warto rozważyć.
    Picassy nie znam ale z tego co widziałem to w środku sprawia wrażenie sporo
    mniejszego