  • 41. Data: 2010-01-21 14:23:13
    Temat: Re: Xsara Picasso
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 21 Jan 2010 14:16:19 +0100, Przemek V napisał(a):

    > To Picassa musi mieć strasznie cienkie drzwi. Multipla ma 187 cm szerokości
    > podczas gdy Picassa 175 cm.

    http://picasso.citroen.free.fr/images/Xsara_Picasso_
    dimensions_700.jpg
    http://www.the-blueprints.com/blueprints-depot-restr
    icted/cars/fiat/fiat-multipla-2009.jpg
    Nie porównuj proszę szerokości w najszerszym miejscu - jak widac na
    rysunku, te 187 cm Multipli niekoniecznie dotyczą szerokości w miejscu
    gdzie są fotelik dla dzieci w tylnym rzędzie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 42. Data: 2010-01-21 14:29:53
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    > Wrażenie, jeździłem jednym i drugim.. wróć.. no jest pewna różnica, bo
    > osiołek ma boki płaskie, a Pikuś zaokrąglone, więc na wysokości powiedzmy
    > 1.60 od ziemii już będzie różnica. Ale w najszerszym miejscu będzie tak
    > samo.

    No i warto sprawdzić - Pikuś jest szerszy wewnątrz o 3 cm:
    http://www.citroenemirates.com/products/berlingo/fil
    es/berlingo_03_b.jpg

  • 43. Data: 2010-01-21 14:32:25
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "CeSaR" <a...@m...com> napisał w wiadomości

    > Na zewnątrz nie. W środku - owszem. Materiały z odzysku i generalnie
    > tragedia. Plastiki z farfoclami po procesie technologicznym....

    Mnie się zawsze design bardzo podobał. Wrażliwy jest na kolor. Ciemna
    wygląda źle natomiast jasny metalik na aluminiowych felgach wygląda dobrze.

    Płyta podłogowa i "piętrowa" konstrukcja też były nowoczesne jak na 1999
    rok. Do tego dzięki szerokiemu rozstawowi kół świetnie się prowadzi w
    zakrętach a drążek skrzyni biegów jest tuż obok kierownicy. Niestety auto
    było zbyt radykalne i klienci jej nie docenili. Za 10 lat będzie wymieniana
    jednym tchem z NSU Ro80, Citroenem DS.

    Auto było wystawiane w Muzem Sztuki Nowoczesnej w Nowym Jorku
    http://www.moma.org/interactives/exhibitions/1999/di
    fferentroads/cars/fiat_multipla.html

  • 44. Data: 2010-01-21 14:40:53
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

> [...]
    > rysunku, te 187 cm Multipli niekoniecznie dotyczą szerokości w miejscu
    > gdzie są fotelik dla dzieci w tylnym rzędzie.

    Dla mnie ten opis, niestety po angielsku, doskonale podsumowuje czemu się na
    Multiplę zdecydowałem i nigdy nie żałowałem:
    http://www.autoweb.co.uk/car-review/fiat%20multipla%
    20(1999%20-%202004)

  • 45. Data: 2010-01-21 14:49:52
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 21 Jan 2010 14:40:53 +0100, Przemek V napisał(a):

    > Dla mnie ten opis, niestety po angielsku, doskonale podsumowuje czemu się na
    > Multiplę zdecydowałem i nigdy nie żałowałem:

    Mi się Multipla zawsze podobała, bo była tak brzydka, że aż ładna. Wnętrze
    jest na krótką metę bardzo praktyczne, na długą metę nie miałem okazji.
    Ale wydaje mi się, że Picasso jednak będzie nieco lepsze, z powodu
    drobiazgów, takich jak odsunięcie fotela kierowcy na bok w Multipli (koszt
    trzeciego fotela z przodu), brak takich rzeczy jak sztywna półka bagażnika
    i wielu takich codziennych spraw. No chyba, że ktoś często jeździ w 6
    osób...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 46. Data: 2010-01-22 07:44:35
    Od: nexus6 <n...@p...gazeta.pl>

    W dniu 2010-01-20 12:01, Marcin QWE pisze:
    > ZONK - Waldek juz Ci chyba napisal, ale ja sie dopisze.
    > Mam Scenica - tam na srodkowym siedzeniu z tylu nie da sie wlozyc
    > fotelika (mniemam ze ze wzgledow bezpieczenstwa). Na najmniejszy brakuje
    Wybacz, ale szerokość tyłu w sceniku (tym starszym) i Picasso. to
    przepaść. W Picasso są trzy identyczne fotele z tył i wiele razy wiozłem
    3 spore foteliki. Problemu nie było.
    pozdrawiam
    nexus

  • 47. Data: 2010-01-22 10:18:22
    Od: kaszpir <k...@t...pl>

    Ja z tyłu wożę (w Picasso) 2 foteliki 9-36KG (takie same). Żaden z
    nich nie zajmuje całego fotela. Środkowy fotel ma takie same wymiary
    jak pozostałe dwa , więc sądzę że bez problemu wejdzie trzeci
    fotelik , bo dlaczego miałby nie wejść ?

    W Picasso są 3 takie same fotele z tyłu , środkowy nie jest węższy ...

    Wielokrotnie z tyłu jeździła osoba dorosła i nie miała problemu z
    ilością miejsca i zapięciem pasów ...

    Z tego co mi wiadomo Xsara Picasso ma także możliwość mocowania
    fotelików za pomocą ISO-FIX więc w najgorszym wypadku jakby nie
    pasował środkowy (wysoko) zakładany pas , to można załozyć "bazę" i
    zamocować za pomocą ISOFIX ...

    Proponuje szukać jak już wersji Exclusive. W tej wersji wszystkie
    fotele tylnie są przesuwane :)

  • 48. Data: 2010-01-22 10:22:10
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 22 Jan 2010 01:18:22 -0800 (PST), kaszpir napisał(a):

> [...]
    > fotelików za pomocą ISO-FIX więc w najgorszym wypadku jakby nie
    > pasował środkowy (wysoko) zakładany pas , to można załozyć "bazę" i

    Ale środkowy fotel właśnie nie ma isofixa, tylko boczne.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel