-
1. Data: 2010-01-19 22:13:28
Temat: Cinquecento 700 - blokada skrzyni
Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>
Witam,
jest sobie autko takie jak w temacie. Powstał problem, przy wrzuceniu
wstecznego blokada załączyła się. Wszystko byłoby ok, gdyby nie to, że
właściciel klucza ni ma :)
Pozostaje tylko flex/wiertarka, czy istnieje bardziej humanitarny sposób?
-
2. Data: 2010-01-19 22:22:49
Temat: Re: Cinquecento 700 - blokada skrzyni
Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Nex@pl pisze:
> Witam,
>
> jest sobie autko takie jak w temacie. Powstał problem, przy wrzuceniu
> wstecznego blokada załączyła się. Wszystko byłoby ok, gdyby nie to, że
> właściciel klucza ni ma :)
>
> Pozostaje tylko flex/wiertarka, czy istnieje bardziej humanitarny sposób?
Jeżeli dźwignia zmiany biegów (bo rozumiem że blokada jest na lewarek)
jest rozwiązana tam tak jak w sportingu, to powinno udać się ten cały
kosz z dźwignią i blokadą odkręcić i wyjąć od spodu samochodu.
Wtedy będziesz miał wszystko na wierzchu i bez problemu powinno się to
udać obezwładnić.
-
3. Data: 2010-01-19 23:37:25
Temat: Re: Cinquecento 700 - blokada skrzyni
Od: "Jackare" <...@s...de.uk.pl>
Użytkownik "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> napisał w wiadomości
news:hj57ek$cmp$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> Pozostaje tylko flex/wiertarka, czy istnieje bardziej humanitarny sposób?
Złodzieje to robili humanitarnie. Termos z ciekłym azotem i młoteczek.
Azotem się taką blokadę zamraża i potem puka młoteczkiem i się ona rozpada
na kawałki. Trzeba bardzo uważać by się tym świństwem nie poparzyć.
--
Jackare
-
4. Data: 2010-01-20 09:23:40
Temat: Re: Cinquecento 700 - blokada skrzyni
Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>
Jackare pisze:
> Złodzieje to robili humanitarnie. Termos z ciekłym azotem i młoteczek.
> Azotem się taką blokadę zamraża i potem puka młoteczkiem i się ona
> rozpada na kawałki. Trzeba bardzo uważać by się tym świństwem nie poparzyć.
To jeszcze jak mi powiesz, skąd mam wziąć ciekły azot... :)
Chyba flexem odetniemy po prostu te ucho, które blokuje lewarek...
Wiercić nie bardzo, zapewne śruby twarde, więc paczka wierteł by poszła.
-
5. Data: 2010-01-20 09:30:10
Temat: Re: Cinquecento 700 - blokada skrzyni
Od: krzysiek82 <k...@p...pl>
Nex@pl pisze:
> Chyba flexem odetniemy po prostu te ucho, które blokuje lewarek...
> Wiercić nie bardzo, zapewne śruby twarde, więc paczka wierteł by poszła.
od spodu odkręcisz, dwie nakrętki i wyjmiesz całą blokadę i po sprawie.
--
krzysiek82
-
6. Data: 2010-01-20 14:37:08
Temat: Re: Cinquecento 700 - blokada skrzyni
Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>
Z braku czasu najlepszy okazał się flex - blokady już nie ma |:)
-
7. Data: 2010-01-20 15:55:58
Temat: Re: Cinquecento 700 - blokada skrzyni
Od: szymo <s...@w...pl>
Nex@pl pisze:
> Z braku czasu najlepszy okazał się flex - blokady już nie ma |:)
A przyszłemu nabywcy powiesz że spod biedronki nie mogłeś dojechać :) ?
-
8. Data: 2010-01-20 17:00:36
Temat: Re: Cinquecento 700 - blokada skrzyni
Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>
szymo pisze:
> Nex@pl pisze:
>> Z braku czasu najlepszy okazał się flex - blokady już nie ma |:)
>
> A przyszłemu nabywcy powiesz że spod biedronki nie mogłeś dojechać :) ?
Jak się ociepli to resztki blokady zdejmie się za pomocą kanału :) Przy
-5 trochę ręce się trzęsą. Prawdopodbnie autko zostanie juz do końca, aż
trafi na złom.
-
9. Data: 2010-01-21 09:21:43
Temat: Re: Cinquecento 700 - blokada skrzyni
Od: krzysiek82 <k...@p...pl>
Nex@pl pisze:
Prawdopodbnie autko zostanie juz do końca, aż
> trafi na złom.
i to się nazywa przywiązanie do marki, aż do bram szrotu, tak trzymać :)
--
krzysiek82
-
10. Data: 2010-01-21 10:00:15
Temat: Re: Cinquecento 700 - blokada skrzyni
Od: szymo <s...@w...pl>
krzysiek82 pisze:
> Nex@pl pisze:
> Prawdopodbnie autko zostanie juz do końca, aż
>> trafi na złom.
>
> i to się nazywa przywiązanie do marki, aż do bram szrotu, tak trzymać :)
>
Ale w sumie się nie dziwię oddać za psie grosze szkoda a tak to chociaż
tyłek powozi.