  • Data: 2009-12-03 23:03:18
    Temat: Xerox Phaser 6250 DP używana do domu - opinie.
    Od: "Irokez" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Po spontanicznym wyrzuceniu "za okno" atramentówki hp po tym jak zaschły
    oryginalnie zapakowane tusze hp i nie miałem jak wydrukować koliberka
    dziecku, postanowiłem kupić kolorowy laser.

    Do wydruków b/w mam obecnie HP LaserJet 6P, toner starcza na rok przy tej
    ilości jaką drukuję.
    Teraz szukam taniego lasera i wyszło mi jakoś że najtaniej będzie zakupić
    używanego Xeroxa 6250 z aledrogo.
    Przy tej wydajności wychodzi mi, że czarny wymienię co 3 lata a kolorów to
    chyba do końca jej dni nie zuzyję (może 2-3 razy w roku potrzebuję kolor).
    Myslałem o nowej, ale nie ma kompletnie niczego w tej cenie zakupu i potem
    eksploatacji, co miałoby wbudowany ethernet - to musze mieć, obecna HP
    chodzi po ethernecie.
    Dodatkowo potrzebuję mieć podajnik ręczny (wydruk na formularzach) a ten
    xerox ma w dodatku ręczny podajnik na więcej niż 1 kartkę (zupełnie jak
    obecny LJ 6P)

    Co sądzicie o tej drukarce? ma ktoś? jakies opinie? A może źle szukałem i
    jest coś w tej cenie czym warto sie zainteresować?

    atrament definitywnie odpada, absolutnie nie wchodzi w grę, proszę nie
    proponować kompletnie niczego co ma tusz.
    Przy moim "harmonogramie" uzywania koloru koszt wydruku jednej kartki równa
    się kosztowi nowego kompletu tuszów czyli drożej od całego sprzętu. Równie
    dobrze mógłbym kupić drukarke, wydrukować strone a następnie momentalnie ja
    wyrzucić na smietnik.

    Żałuję, że w zeszłym roku dałem ciała i nie kupiłem jak były w okolicach
    500-600zł Xeroxy 6125. Teraz ponad 1200 kosztują. A byłaby świetna.

    Pozdrawiam serdecznie.

    --
    Irokez