  • Data: 2009-12-06 15:31:25
    Temat: Re: Xerox Phaser 6250 DP używana do domu - opinie.
    Od: "Irokez" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości
    news:4b1bc816@news.home.net.pl...

    > Ja jakoś nie czułem, ale to było w dużym biurze klimatyzowanym, pracownicy
    > nazywali ten atrament "jogurtami" ze względu na sposób otwierania i
    > kształt opakowań.

    W takim razie ten typ tuszów nie za bardzo nadaje sie do domu, gdzie
    drukarka jest sporadycznie włączana.
    Zaczełem przeglądać Angielskie sklepy i widzę że w Polsce jak zwykle doi się
    klientów.
    Samsung CLP-315W (USB + WiFi) tam 720zł u nas ponad 920zł, Xerox Phaser 6125
    z LAN'em wychodzi 620zł (138 funtów z vat) u nas 1100zł nosz tutaj to już
    złodziejstwo na całego.
    Kumpel za 2 miechy przyjezdza to mi w takim razie tam kupi sprzęt nowy.

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez