  • 31. Data: 2009-06-21 16:19:09
    Temat: Re: XIV SWORAM - 27 czerwca
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Easy"
    generalnie jestem tolerancyjna i w nosie mam wiekszosc postów ...

    A moze poprostu skonfiguruj czytnik tak zeby olewal info o tych relacjach???

    --
    Tytus
    żółte najszybsze

  • 32. Data: 2009-06-21 18:30:07
    Temat: pl.rec.motocykle - posty pożądane i niepożądane. Było - Re: XIV SWORAM - 27 czerwca
    Od: "All" <a...@p...not.pl>

    "Easy" w news:h1llkd$lfc$1@news.dialog.net.pl...
    /.../

    Dla mnie jest to w pełni zrozumiałe. I co ważniejsze, nie stanowi żadnego
    problemu. Czytam po prostu określone tematy lub/i autorów, a resztę
    omijam. Czy zatem nie możesz omijać tego nieszczęsnego hasła? :).
    Być może się mylę, ale mam wrażenie, że Ty i Kuczu reagujecie na nie
    jakoś alergicznie i nie mogę dojść przyczyny...

    /.../
    > własnie dlatego czytam je tak pobieżnie, iż wiekszosc mnie nie dotyczy

    > ale ja nie mówie ze masz tego nie robic. Bez przesady, to wolny kraj.
    > Ja tylko prosze by nie bylo to co tydzien.

    A co dwa może być? :).

    > Dlaczego, dlatego ze to nie jest lista pl.sforam.pl tylko pl.rec.motocykle.

    Wybacz Easy - jeśli jeden autor zakłóca funkcjonowanie grupy dyskusyjnej,
    to takiego autora nazywamy w sieci trollem, a jego posty spamem.
    Jest wówczas prosta metoda - umieszczenie jego adresu w KF i po kłopocie.
    Czy jednak jesteś pewna, że to, o czym rozmawiamy, nie jest związane
    z tematyką grupy?
    Przyznaję - czytam precle dopiero od trzech lat, a staram się je wzmocnić
    od kilku zaledwie tygodni. Okazuje sie jednak, że jest to traktowane jako
    prywata - przynajmniej przez część zgromadzenia. Byc może rzeczywiście
    popełniam jakieś draństwo, jednak chciałbym dobrze wiedzieć na czym
    ono polega. A Ty mi tego nie ułatwiasz.
    Jeśli widzisz na preclach tylko hasło sworam (czy jak mu tam) i do tego
    Cię ono drażni - bardzo Cię przepraszam, choć nie widze tu swojej winy.
    Wg mnie, grupę czyta bardzo wielu ludzi, również takich, którzy dopiero
    marzą o swoich motocyklach. Urozmaicenie jej konkretnymi relacjami
    z przejazdów, moim zdaniem jest jak najbardziej pożądane, choćby ze
    względu na tych ludzi. Sam z wielką przyjemnościa ogladam fotorelacje
    różnych autorów, a jak trafią sie filmy - pełen zachwyt.

    Powiedz mi - czy zajrzałaś głębiej do serwisu sworam? Coś Ci się tam
    nie podoba? Proszę powiedz śmiało - będę wdzięczny.
    A jeśli Ty nie zaglądasz - masz przecież wybór - to czy naprawdę powinniśmy
    zakazać czynienia tego innym? Nie znam innego miejsca, gdzie gromadzi się
    tak wielu czytelników zainteresowanych motocyklami i wyprawami na nich.
    A każdy z nich ma przecież wybór tego co czyta i w czym uczestniczy!

    > Nie chce by prm zamieniło sie w towarzystwo przyjaciol sworam...
    > jest tego po prostu za duzo i tyle... takie jest moje zdanie.

    A dlaczego nie chcesz być przyjaciółką sworam? O to właśnie Cię
    pytałem a Ty nadal nie odpowiadasz.
    Jeśli prm nie potrafi być na tyle ciakawe, że Twoją uwagę przykuwa jakaś
    niszowa sworam, no to chyba nie jest to wina tego ostatniego!?

    > Easy

    pozdrawiam
    All

  • 33. Data: 2009-06-21 18:51:52
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Don Pedro pisze:

    > Idę se to wydrukować i na ścianie w garażu powiesze. Za każdym razem jak
    > temat powróci zejdę do garażu, zeskanuje i Ci ten cytat wyślę :)

    Nie ma sprawy :) Powtorze to tez na zywo jesli bedzie trzeba.

    > Ja akurat mam sentyment do GS500, może niepotrzebny, bo pierwszy
    > japończyk jakiego miałem to był piękny GS400 twin z kopniakiem i masą
    > chromów, igiełka normalnie. No i GS pińcet odziedziczył po nim silnik
    > fsumie.

    eee. GS400E z konca lat 70 to bym sobie sam chetnie kupil. Ale GS500E
    (tej od 1989 roku wzwyz) nie akceptuje bo nie. Stare 4 cylindrowe
    GS500/550E sa fajniusie.

    > Mi się R! i R6 tyż nie podobają i do tego chujowo mi się nimi jeździło.

    Ta R1 jest ladna. Tyle ze nie lubie sie zmagac z motocyklem. Po pierwsze
    mi na tym niewygodnie a po drugie nie lubie takiego sposobu oddawania
    mocy. Zbyt duzej mocy jak dla mnie.

    > Ale przecież wrzuciłeś mnie do wora plastikowców, więc cóż to zmieni?

    Ale jezdzisz plastikowcem :) co prawda V2 ale zawsze plastikowcem.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 34. Data: 2009-06-21 19:36:33
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    All wrote:

> [...]
    > prywata - przynajmniej przez część zgromadzenia. Byc może rzeczywiście
    > popełniam jakieś draństwo, jednak chciałbym dobrze wiedzieć na czym

    Nie truj dupy, tylko rob swoje. Dobrze, ze sie komukolwiek chce.
    Faktycznie, jest cie z tym sworamem duzo ostatnio, moze zrob jakis
    dwutygodnik cykliczny z kolejnymi zaproszeniami i podsumowaniem
    poprzednich, czy cos, wilk bedzie syty i owca cala. A Easy sie nie
    przejmuj, ona sobie czasem musi pomarudzic;) Dzialaj.
    K.14.

  • 35. Data: 2009-06-21 19:48:51
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***Użytkownik "kocyk" \
    Nie truj dupy, tylko rob swoje.

    Rajt i nie badz taki grzeczny bo psujesz imidz...
    czekam na kolejne relacje - chyba ze zamierzacie gdzies kole wawy polatac to
    sie podlacze...

    --
    Tytus
    żółte najszybsze

  • 36. Data: 2009-06-21 19:55:23
    Od: "Easy" <e...@m...nospam.org>

    Użytkownik "All" <a...@p...not.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Być może się mylę, ale mam wrażenie, że Ty i Kuczu reagujecie na nie
    > jakoś alergicznie i nie mogę dojść przyczyny...

    na alergie za wczesnie. na razie to łaskotanie w nosie.
    Jakos nie zauwazyłam zebym do tej pory reagowała na to.. widoczenie w moim
    osobistym i prywatnym odczuciu zrobiło sie tego hasła za duzo.

    > Wybacz Easy - jeśli jeden autor zakłóca funkcjonowanie grupy dyskusyjnej,
    > to takiego autora nazywamy w sieci trollem, a jego posty spamem.
    > Jest wówczas prosta metoda - umieszczenie jego adresu w KF i po kłopocie.
    skoro wola Twa... tego chciałam uniknac, bo jak na razie mój KF jest niemal
    pusty.
    dla dociekliwych - tak, wiem jak sie go uzywa

    > Czy jednak jesteś pewna, że to, o czym rozmawiamy, nie jest związane
    > z tematyką grupy?
    ale czy ja kwestionuje tematyke? ja tylko mówi ze sie przelewa i tyle.

    > Przyznaję - czytam precle dopiero od trzech lat, a staram się je wzmocnić
    > od kilku zaledwie tygodni.
    ja przez 9 lat tez sie duzo rzeczy nauczyłam a jeszcze wiecej nie nauczyłam.

> [...]
    > prywata - przynajmniej przez część zgromadzenia. Byc może rzeczywiście
    > popełniam jakieś draństwo, jednak chciałbym dobrze wiedzieć na czym
    bardzo ładnie to ujołes... dla mnie brzmi jak prywata...ale jeszcze raz
    powtarzam, za duzo i za czesto. reszta ok.

> [...]
    > względu na tych ludzi. Sam z wielką przyjemnościa ogladam fotorelacje
    > różnych autorów, a jak trafią sie filmy - pełen zachwyt.
    a sadzisz ze ci ludzie sa tak ograniczeni ze nie potrafia sobie znalezc
    takich relacji na stronach przewidzianych do tego i tylko info na grupie
    moze ich ocalic??

    > Powiedz mi - czy zajrzałaś głębiej do serwisu sworam? Coś Ci się tam
    > nie podoba? Proszę powiedz śmiało - będę wdzięczny.

    wybacz ale nie czuje takiej potrzeby. Jestem z gatunku samolubów i piekno
    przyrody przezywam sama. Nie chce sie z nikm dzielic tym co obejrzałam i nie
    chce tez ogladac zdiec - wole pojechac i zobaczyc naocznie ;)

    > A jeśli Ty nie zaglądasz - masz przecież wybór - to czy naprawdę
    > powinniśmy
    > zakazać czynienia tego innym?
    nie zabraniam i nie zakazuje. Skoro Tobie przeszkadza moje zdanie to
    powinienes zrozumiec ze mnie ma prawo przeszkadzac przesyt informacji na
    jeden temat.

    Nie znam innego miejsca, gdzie gromadzi się
    > tak wielu czytelników zainteresowanych motocyklami i wyprawami na nich.
    jest jeszcze scigacz,
    oto co wyrzuciło google w mgnieniu oka. Nie sprawdzam tresci, bo nie mam
    takiej potrzeby

    http://katalog.onet.pl/11080,turystyka-motocyklowa,k
    .html
    http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=62
    377

    http://www.podroze.pl/wyprawa/uzytkownik/1803/

    > A dlaczego nie chcesz być przyjaciółką sworam?
    bo moi przyjaciele pracuja na to miano latami. ja na bycie Ich przyjaciółką
    jeszcze dłużej.

    O to właśnie Cię
    > pytałem a Ty nadal nie odpowiadasz.
    albo Ty kiepsko słuchasz

    > Jeśli prm nie potrafi być na tyle ciakawe, że Twoją uwagę przykuwa jakaś
    > niszowa sworam, no to chyba nie jest to wina tego ostatniego!?

    za pierwszym razem było fajnie, pomyslałam ze super ze ktos sobie gdzies
    jedzie. za drugim sie zdziwiłam trzeci mnie juz nieco zaniepokoił..
    widzisz... i pomidorówke można komus obrzydzic podajac ja za czesto na
    obiad.

    Tyle

    --
    Easy
    Zielona Dziura

  • 37. Data: 2009-06-22 05:57:42
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    Kuczu pisze:

    > Ta R1 jest ladna. Tyle ze nie lubie sie zmagac z motocyklem. Po pierwsze
    > mi na tym niewygodnie a po drugie nie lubie takiego sposobu oddawania
    > mocy. Zbyt duzej mocy jak dla mnie.

    A ja nie lubię jak na przykład w takiej R6 silnik ciągnie sensownie
    dopiero od 10 krpm. Wyje toto i nie jedzie. Do tego niewygodne jak cholera.

    > Ale jezdzisz plastikowcem :) co prawda V2 ale zawsze plastikowcem.

    Taki z tego plastikowiec jak z V-roda Harley.

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 38. Data: 2009-06-22 06:55:29
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    Easy pisze:

> [...]
    > sworam...
    > jest tego po prostu za duzo i tyle... takie jest moje zdanie.

    pl.rec.motocykle sluzy wymianie informacji o motocyklach, imprezach
    motocyklowych i wszystkiego co z tym zwiazane. Wiec zupelnie nie
    rozumiem dyskusji o SWORAM. Maja prawo tu pisac o swoich imprezach i
    zdawac relacje jak kazdy inny motocyklista czy grupa motocyklistow.

    Jak sie komus nie podoba sa filtry, nikt nikogo nie zmusza do czytania

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 39. Data: 2009-06-22 07:07:50
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    ELou!
    "Kuczu" <p...@j...pl> wrote in message

    > Ale ze jak "mamy" ? Chyba uczestniczymy. Bo ma go Pan Laska.

    I to jest chyba jedyny fragment posta do ktorego mozna sie "czepnac" ;)

    > BTW. I to tak bedzie zawsze ze 3-4 watki w tygodniu beda o sforam czy jak
    > wam tam ? Bo to nie blog Panowie. Chyba...

    Grupa sluzy miejscem do rozpowszechnienia informacji o przedsiewzieciach
    zbiorowych wiec dlaczego nie? Do przesady jeszcze jest IMVHO dosc daleko.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki 955 / 660
    weFAQ&v=qvj

  • 40. Data: 2009-06-22 08:12:15
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Kefir napisał(a):

    > I to jest chyba jedyny fragment posta do ktorego mozna sie "czepnac" ;)

    Iiiitam! Mielismy, mielismy - wszka to podniosle dzielo objelo nas
    wszystkich, ktorzy tam wonczas bylismy ;)

    > Grupa sluzy miejscem do rozpowszechnienia informacji o przedsiewzieciach
    > zbiorowych wiec dlaczego nie? Do przesady jeszcze jest IMVHO dosc daleko.

    A zauwazyliscie, ze do sforama przyczepili sie malkontenci, ktorzy byli
    na liscie uczestnikow bobrowego lecz na niego nie dotarli? :)