  • 1. Data: 2009-06-18 17:01:23
    Temat: policja na tigerach :)
    Od: "PanAdol" <p...@p...neostrada.pl>

    Nie wiem czy juz bylo ?
    http://www.motocykl-online.pl/newsy/Policyjne_Tygrys
    Pzdr
    PanAdol
    Triumph Tiger 900

  • 2. Data: 2009-06-18 17:09:39
    Temat: Re: policja na tigerach :)
    Od: Kefir <k...@o...pl>

    Elou!
    PanAdol wrote:
    > Nie wiem czy juz bylo ?
    > http://www.motocykl-online.pl/newsy/Policyjne_Tygrys
    > Pzdr
    > PanAdol
    > Triumph Tiger 900

    Na zlocie cyckonoszy sie chwalili. BTW Pojezdzilem tymze i jestem
    zachwycony do tej pory.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & Fun Factory XT660X
    To nie forum scigacza lecz na grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle.

  • 3. Data: 2009-06-19 05:20:49
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 18 Cze, 19:09, Kefir <k...@o...pl> wrote:
    > Na zlocie cyckonoszy sie chwalili. BTW Pojezdzilem tymze i jestem
    > zachwycony do tej pory.

    Fajny silnik i zawiecha, ale miejsca dużo mniej niż na starym
    modelu, czyli jak dla mnie odpada :> Ale do jazdy solo
    to piękna sprawa.

    Pozdrawiam
    Lisciasty /Jelcz-Laskowice. Zadupie Wroclawia/
    --
    Kawidlo GPZ 550 '82
    Tygrys '05

  • 4. Data: 2009-06-20 11:23:20
    Od: "PanAdol" <p...@p...neostrada.pl>

    Użytkownik "Lisciasty" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...
    On 18 Cze, 19:09, Kefir <k...@o...pl> wrote:
    Lisciasty /Jelcz-Laskowice. Zadupie Wroclawia/
    --
    Kawidlo GPZ 550 '82
    Tygrys '05
    Oo wreszcie widze kogos z podobnym sprzetem ;)
    Tyle ze Twoje to juz 955 a u mnie jeszcze 885 ;)
    Pzdr
    PanAdol
    Tygrys '01

  • 5. Data: 2009-06-22 06:50:19
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "PanAdol" <p...@p...neostrada.pl> wrote in message

> [...]
    > Tygrys '05
    > Oo wreszcie widze kogos z podobnym sprzetem ;)
    > Tyle ze Twoje to juz 955 a u mnie jeszcze 885 ;)

    Jesli czytasz w lenguydzu to moge Ci (priv) zaoferowac skan artykulu z
    "Bike" o ewolucji napedow 885 /955 /1050.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki 955 / 660
    weFAQ&v=qvj

  • 6. Data: 2009-06-22 12:10:50
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 20 Cze, 13:23, "PanAdol" <p...@p...neostrada.pl> wrote:

    > Oo wreszcie widze kogos z podobnym sprzetem ;)
    > Tyle ze Twoje to juz 955 a u mnie jeszcze 885 ;)

    Buda w zasadzie ta sama, a silnik niewiele słabszy.
    Marzy mi się 1050 w starej budzie, ta nowa mi się nie podoba :/