    From: "All" <a...@p...not.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: pl.rec.motocykle - posty pożądane i niepożądane. Było - Re: XIV SWORAM
    - 27 czerwca
    Date: Sun, 21 Jun 2009 20:30:07 +0200

    "Easy" w news:h1llkd$lfc$1@news.dialog.net.pl...
    /.../

    Dla mnie jest to w pełni zrozumiałe. I co ważniejsze, nie stanowi żadnego
    problemu. Czytam po prostu określone tematy lub/i autorów, a resztę
    omijam. Czy zatem nie możesz omijać tego nieszczęsnego hasła? :).
    Być może się mylę, ale mam wrażenie, że Ty i Kuczu reagujecie na nie
    jakoś alergicznie i nie mogę dojść przyczyny...

    /.../
    > własnie dlatego czytam je tak pobieżnie, iż wiekszosc mnie nie dotyczy

    > ale ja nie mówie ze masz tego nie robic. Bez przesady, to wolny kraj.
    > Ja tylko prosze by nie bylo to co tydzien.

    A co dwa może być? :).

    > Dlaczego, dlatego ze to nie jest lista pl.sforam.pl tylko pl.rec.motocykle.

    Wybacz Easy - jeśli jeden autor zakłóca funkcjonowanie grupy dyskusyjnej,
    to takiego autora nazywamy w sieci trollem, a jego posty spamem.
    Jest wówczas prosta metoda - umieszczenie jego adresu w KF i po kłopocie.
    Czy jednak jesteś pewna, że to, o czym rozmawiamy, nie jest związane
    z tematyką grupy?
    Przyznaję - czytam precle dopiero od trzech lat, a staram się je wzmocnić
    od kilku zaledwie tygodni. Okazuje sie jednak, że jest to traktowane jako
    prywata - przynajmniej przez część zgromadzenia. Byc może rzeczywiście
    popełniam jakieś draństwo, jednak chciałbym dobrze wiedzieć na czym
    ono polega. A Ty mi tego nie ułatwiasz.
    Jeśli widzisz na preclach tylko hasło sworam (czy jak mu tam) i do tego
    Cię ono drażni - bardzo Cię przepraszam, choć nie widze tu swojej winy.
    Wg mnie, grupę czyta bardzo wielu ludzi, również takich, którzy dopiero
    marzą o swoich motocyklach. Urozmaicenie jej konkretnymi relacjami
    z przejazdów, moim zdaniem jest jak najbardziej pożądane, choćby ze
    względu na tych ludzi. Sam z wielką przyjemnościa ogladam fotorelacje
    różnych autorów, a jak trafią sie filmy - pełen zachwyt.

    Powiedz mi - czy zajrzałaś głębiej do serwisu sworam? Coś Ci się tam
    nie podoba? Proszę powiedz śmiało - będę wdzięczny.
    A jeśli Ty nie zaglądasz - masz przecież wybór - to czy naprawdę powinniśmy
    zakazać czynienia tego innym? Nie znam innego miejsca, gdzie gromadzi się
    tak wielu czytelników zainteresowanych motocyklami i wyprawami na nich.
    A każdy z nich ma przecież wybór tego co czyta i w czym uczestniczy!

    > Nie chce by prm zamieniło sie w towarzystwo przyjaciol sworam...
    > jest tego po prostu za duzo i tyle... takie jest moje zdanie.

    A dlaczego nie chcesz być przyjaciółką sworam? O to właśnie Cię
    pytałem a Ty nadal nie odpowiadasz.
    Jeśli prm nie potrafi być na tyle ciakawe, że Twoją uwagę przykuwa jakaś
    niszowa sworam, no to chyba nie jest to wina tego ostatniego!?

    > Easy

    pozdrawiam
    All