  • 1. Data: 2009-06-19 11:39:43
    Temat: XIV SWORAM - 27 czerwca
    Od: "All" <a...@p...not.pl>

    Dzisiaj - jutro mamy Rajd Bobrowy we Wleniu.
    Pogoda taka sobie - bywało gorzej, ale może nie będzie padać ;).
    Teraz 22° C i pełne zachmurzenie, jednak chmurki jakieś takie
    mało solidne.

    Na sobotę, 27 czerwca, zapraszam na XIV SWORAM.
    Trasa po trójkącie: Jelenia Góra, Jawor, Szczawno Zdrój,
    z kilkoma ciekawostkami i atrakcjami terenowymi.
    Całość solidnie oprawiona i opisana w serwisie
    Swobodnych Rajdów Motocyklowych.

    Zapraszamy

    --
    All
    KLE500 (Klara)

  • 2. Data: 2009-06-19 11:59:24
    Temat: Re: XIV SWORAM - 27 czerwca
    Od: "Karambol" <m...@w...pl>

    Użytkownik "All" <a...@p...not.pl> napisał w wiadomości

    > Dzisiaj - jutro mamy Rajd Bobrowy we Wleniu.
    > Pogoda taka sobie - bywało gorzej, ale może nie będzie padać ;).
    > Teraz 22° C i pełne zachmurzenie, jednak chmurki jakieś takie
    > mało solidne.

    Wlasnie za 2 godziny wyruszamy do Wlenia - oby pogoda dopisala - tzn moze
    byc jak jest byle by nie padalo.
    Plan na dzisiaj - dotrzec, rozbic sie, oblac to..

    --
    Karambol
    KTM LC4 620 EGS-E

  • 3. Data: 2009-06-19 12:11:28
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    All pisze:

    > Dzisiaj - jutro mamy Rajd Bobrowy we Wleniu.

    Ale ze jak "mamy" ? Chyba uczestniczymy. Bo ma go Pan Laska.

    BTW. I to tak bedzie zawsze ze 3-4 watki w tygodniu beda o sforam czy
    jak wam tam ? Bo to nie blog Panowie. Chyba...

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 4. Data: 2009-06-19 13:09:34
    Od: "All" <a...@p...not.pl>

    "Kuczu" w news:h1fv9v$3va$1@news.onet.pl...
    /.../

    > Ale ze jak "mamy" ? Chyba uczestniczymy. Bo ma go Pan Laska.

    Mamy w sensie lokalnych użytkowników sprzętu wiadomego.
    Co do uczestnictwa - niestety, nie "pouczestniczymy" - siła wyższa.

    > BTW. I to tak bedzie zawsze ze 3-4 watki w tygodniu beda o sforam czy jak
    > wam tam ? Bo to nie blog Panowie. Chyba...

    Tak się składa, ze precle to popularne miejsce przebywania motonitów
    - jak widać można tu znaleźć towarzystwo do najróżniejszych wypadów.
    BTW, przeszkadza Ci to? Znalazłeś w moich linkach coś niestosownego?

    > Kuczu

    przestało padać :)

    --
    All
    KLE500 (Klara)
    XIV SWORAM 27 czerwca 2009 (sobota)
    http://www.wirall.net/sworam
    [co tydzień nowa wyprawa, co tydzień skromna relacja] - (hehe, marzenie...)

  • 5. Data: 2009-06-19 13:22:50
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    *** "Kuczu"
    BTW. I to tak bedzie zawsze ze 3-4 watki w tygodniu beda o sforam czy jak
    wam tam ? Bo to nie blog Panowie. Chyba...

    Uprzejmnie sie uprasza o nie przypieudalanie...chlopak robi cos pozytecznego
    i fajnego. Lataja troszke i nie koniecznie kazde dalsze latanie musi sie
    skonczyc przelekami na dzien drugi...(a paczac na prognoze tak sie skonczy
    Bobrowy)
    Przypomnialy mnie sie czasy kiedy Misiek i paru innych organizowalo podobne
    latanko wokolo wawki...
    Hint to All : odbierz od uczesnikow oswiadczenia iz nie uczesnicza w zadnym
    zorganizowanym wyjezdzie...bo z tego co pamietam w Wawie byly z tym klopoty
    (w sensie jakby sie cos stalo)

    --
    T i żółte
    (te najszypsze)

  • 6. Data: 2009-06-19 13:42:43
    Od: "All" <a...@p...not.pl>

    "Tytus z Fabryki" w news:h1g3ja$7fj$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    /.../

> [...]
    > zorganizowanym wyjezdzie...bo z tego co pamietam w Wawie byly z tym klopoty

    Dzięki Tytus. Słuszna rada.
    Dokładnie o tym myślałem przy okazji kawałka nowej traski,
    między wsią Pomocne a Sichowem. Wykonałem ją już z jednej strony
    i wiem, że jest bardzo ciekawa a nawet chyba trochę niebezpieczna.
    Zazwyczaj drogi prowadzi się wąwozami i szeroko :). W tym przypadku
    droga jest "w poprzek", czyli między wąwozami, górą :). Całe szczęście,
    że jest dobrej jakosci i wyasfaltowana, choć dość kręta i wąska, jak to
    między małymi wioskami być może... Ale przede wszystkim ciągnie
    w górę i w dół, co dla czopera może być niezłym wyzwaniem.

    > T i żółte
    > (te najszypsze)

    Pada umiarkowanie... :)
    [to a'propos Bobrowy]

    --
    All
    http://www.wirall.net/sworam

  • 7. Data: 2009-06-19 15:06:12
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    All pisze:
    > Tak się składa, ze precle to popularne miejsce przebywania motonitów

    A kto/co to jest motonita?

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 8. Data: 2009-06-19 17:02:54
    Od: "All" <a...@p...not.pl>

    "Don Pedro" w news:h1g9h0$25m$1@news.onet.pl...
    /.../

    > A kto/co to jest motonita?

    Hehe, podpuszczacz. Jak Cię odeślę do tego, no.... jakmu tam -
    SWORAM, na stronę ze słownikiem, to Piotrowi znów się coś
    zagotuje, albo i nie ;).

    > pozdr
    > DP
    > TL-S

    Prawdę mówiąc wkurzają mnie różne "elitarne" i hermetyczne żargony.
    Jeśli już, to preferuję własne.

    [niestety, w okolicach Bobrowego leje.... ]

    --
    All
    KLE500 (Clarice)

  • 9. Data: 2009-06-19 18:27:22
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    All pisze:

> [...]
    >
    > Hehe, podpuszczacz. Jak Cię odeślę do tego, no.... jakmu tam -
    > SWORAM, na stronę ze słownikiem, to Piotrowi znów się coś

    Yhym, czyli motonici to tacy jeżdżący w SWORAM?

    > Prawdę mówiąc wkurzają mnie różne "elitarne" i hermetyczne żargony.
    > Jeśli już, to preferuję własne.

    A gdzie w mojej sygnaturce masz "elitarny" żargon, bo widzę, że do niej
    się odnosisz? Pytam z czystej ciekawości, a może nieświadomości.

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 10. Data: 2009-06-19 18:58:45
    Od: "All" <a...@p...not.pl>

    "Don Pedro" w news:h1gla7$3ac$1@news.onet.pl...
    /.../

    > A gdzie w mojej sygnaturce masz "elitarny" żargon, bo widzę, że do niej się
    > odnosisz? Pytam z czystej ciekawości, a może nieświadomości.

    Skąd pomysł, ze odnoszę się do Twojej sygnaturki?
    Zresztą - nieważne skąd. Nic mi do Twojej sygnaturki Don Pedro :).

    Nawiasem - hasełko "motonita" jest tak samo dobre, moim zdaniem,
    jak "plecaczek", "kierownik", "szlif", czy setka innych. Pełni zdaje się
    tę samą funkcję - dodaje animuszu wtajemniczonym, dając im poczucie
    przynależności do określonej grupy. Rzecz cenna tym bardziej, im bardziej
    grupa jest hermetyczna i strzegąca swoich granic.
    Gorzej - gdy dane hasło ma jakieś tajemne, negatywne konotacje.
    Wtedy nieostrożny żółtodziób zapewne ma przechlapane, tak?

    > pozdr
    > DP
    > TL-S

    pozdrawiam