  • 21. Data: 2009-06-20 22:47:18
    Temat: Re: XIV SWORAM - 27 czerwca
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"Kuczu"
    Przyzwyczailem sie ze kolesie jezdzacy na codzien plastikowym czyms nie
    rozumieja

    Pojechales...na codzien nie jezdzisz tramwajem bo nie ma go tam u Was na
    pograniczu, wiec czym jezdzisz??? rowerem??? busikiem??? czy zapierdalasz po
    prostu z buciora do roboty???
    Siedzisz chlopie w garadzu i rzezbisz...i chwala Ci za to. Za to Cie jedni
    lubia inni toleruja ale nie pierdol o rzeczach o ktorych nie masz pojecia
    (albo znasz z niemieckich pisemek).
    To tyle.
    Buziaki

    --
    Tytus
    żółte najszybsze

  • 22. Data: 2009-06-21 07:21:48
    Od: "All" <a...@p...not.pl>

    Hej

    "Don Pedro" w news:h1gpd1$fmt$1@news.onet.pl...
    /.../

    to już niemal odgrzewane kluchy, ale... nie ma dzisiaj tłoku więc
    się dorzucę dobrym słowem :).

    > Bo cytując ją napisałeś to:
    > "Prawdę mówiąc wkurzają mnie różne "elitarne" i hermetyczne żargony. "
    > bezpośrednio pod nią. Wg wszelkich zasad netykiety wskazuje to, że do niej
    > się odnosiłeś, stąd moje zaniepokojenie.

    Nie, żebym coś tam sugerował konkretnego, jednak nie zawsze
    rytuały prowadzą dobrą drogą ;). Czasem warto spróbować nowego :).

    > Fajno, proponuję poćwiczyć cytowanie ;)

    Ok :).

    > Dobrze, że dodałeś "moim zdaniem". Bo moim zdaniem brzmi to głupawo.

    Zgoda. Tylko zauważ z czego to wynika. Zapewne z Twoich własnych
    doświadczeń i uprzedzeń. Mimo, iż wiem skąd i kiedy to powstało,
    nie widzę w tym nic złego... No ale za to muszę cierpieć ;).

    /.../
    > Ale wiesz, w jakich okolicznościach to określenie powstało i kto je
    > wymyślił? Podpowiem: zapierał się, że "jego" miesięcznik nie dość, że nie
    > ma żadnej strony "www", to nie ma i nie będzie miał również żadnej strony
    > "eee"

    Nie mam zamiaru wywoływać dysputy na ten temat (i sie narażać ;),
    ale - nie znając kontekstu, skazuję się na out? "Do archiwum marsz"?! :)

    > To tylko iluzja. Grupa dyskusyjna w usenecie nie może być hermetyczna. Co
    > innego lokalne spamlisty, itp.

    A jednak najwyraźniej widać animozje różnego rodzaju, najczęściej
    oparte na "długoletnim stażu", bądź uzasadnionej. lecz jakby niehonorowanej
    fachowości (każdy lubi głaski).

    /.../
    > Aha, pomijając wszystko inne - gratuluję inicjatywy. Mało w dzisiejszych
    > czasach bezinteresownych i spontanicznych akcji w tym stylu. Powodzenia!

    Dzięki. Ta imprezka za tydzień.
    A do mikro relacji z "bobrowego" dodałem jeszcze jedną, wesołą fotkę.
    http://picasaweb.google.pl/All.SWORAM/Bobrowy_2009

    > pozdr
    > DP

    pozdro
    All
    http://www.wirall.net/sworam

  • 23. Data: 2009-06-21 08:52:11
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    Kuczu pisze:

    > Nieno oczywiscie. Nie ma roznicy. Tyle za papier przyjmie wszystko a
    > rzeczywistosc to troche inna bajka.

    No szału nie ma.

    > Ja mam nerwy ? Alez ja mam to w dupie :)

    To bierz coś na dupę, bo niedługo żyłka Ci pęknie.

    > Przyzwyczailem sie ze kolesie
    > jezdzacy na codzien plastikowym czyms nie rozumieja o co tu kaman i nie
    > mam do nich pretensji.

    Pitolisz bez sensu. Uważasz, że każdy, kto nie wychwala HD pod niebiosa
    lub nimi nie jeździ nie ma pojęcia o Harleyach czy chopperach w ogóle?
    Zrozumże, że nie każdy post nie będące peanem na cześć HD nie jest
    atakiem na Ciebie czy HD jako takie. I weź pod rozwagę, że rozmówca mógł
    jeździć również więcej niż tym jednym motocyklem, jaki aktualnie ma w
    garażu. Szanuję Cię bardzo za wiedzę techniczną, pomaganie ludziom (w
    tym mnie) ale zaczynasz za bardzo faszyzować z tym HD. Ja wiem, że
    legenda, że kupa pracy, że low rider, luz, wiatr we włosach. Ja to
    przerabiałem kilkanaście lat temu i uwierz mi, że wiem o co kaman.
    Więcej luzu, masz jakąś fobię chyba, że wszyscy Cię osobiście atakują.

    > Ja na przyklad uwazam ze TL w wersji S to
    > smietnik i mam do tego prawo.

    Oczywiście, że masz. Z tym, że ja się o to nie obrażę i nie napiszę, że
    się nie znasz i nie ma o czym z Tobą dyskutować (bo może jest). Nie będę
    nawet dyskutował na temat, czy jest śmietnikiem czy nie, bo po pierwsze
    robisz średnio wysublimowaną podpuchę, a po drugi mi się on podoba i
    wali mnie, co inni na ten temat myślą. Mógłbym nawet napisać, że jeżdżąc
    nieskręcającym i nie przyspieszającym motocyklem jakich są tysiące,
    albo nawet miliony, nigdy nie zrozumiesz o co chodzi z TL-S. Ale po co?
    Po to są setki typów i modeli motocykli, aby każdy znalazł coś dla
    siebie. Ja z tego nie będę robił dyżurnego problemu tygodnia.

    ;)

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 24. Data: 2009-06-21 10:55:17
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Tytus pisze:

    > Pojechales...na codzien nie jezdzisz tramwajem bo nie ma go tam u Was na
    > pograniczu

    Sa tramwaje, po drugiej strony granicy. Nie jezdze bo nie musze. Ale co
    to ma do rzeczy ?

    > wiec czym jezdzisz??? rowerem??? busikiem??? czy
    > zapierdalasz po prostu z buciora do roboty???

    Sam sobie wybierz wersje ktora Ci pasuje. Walimieto.

    > Siedzisz chlopie w garadzu i rzezbisz...i chwala Ci za to. Za to Cie
    > jedni lubia inni toleruja ale nie pierdol o rzeczach o ktorych nie masz
    > pojecia (albo znasz z niemieckich pisemek).

    Ale o czym nie mam pojecia bo nie zalapalem ?

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 25. Data: 2009-06-21 11:11:13
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Don Pedro pisze:

    > No szału nie ma.

    A ja nie mowilem ze jest :)

    > To bierz coś na dupę, bo niedługo żyłka Ci pęknie.

    Nie peknie. Spokojna Twoja rozczochrana.

> [...]
    > lub nimi nie jeździ nie ma pojęcia o Harleyach czy chopperach w ogóle?
    > Zrozumże, że nie każdy post nie będące peanem na cześć HD nie jest

    Alez ja nie bronie HD ! Malo tego, uwazam ze to przereklamowane, za
    drogie i malo idealne motocykle. I trzeba miec najebane w glowie zeby
    sie nimi pasjonowac i nimi jezdzic. Tyle ze organicznie nienawidze XV535
    i GS500 i porownywanie tych dwoch motocykli z czymkolwiek jest nie na
    miejscu :) Ja mialem wiele motocykli. I nie twierdze ze HD jest
    najlepszy, bo nie jest. To jest kupa za duze pieniadze. Ino wkurwia mnie
    podejscie ludzi ktorzy nigdy nimi nie jezdzili, maja jakies skurwiale
    GS500, po cichu w ukryciu sobie wala konia na plakat z harleyem, a
    publicznie wala teksty typu " harley to na lawecie", "harleye nie
    skrecaja" itp. A gdyby ktos im dal sie przejechac to by sie posrali ze
    szczescia i robili by sobie fotki na pulpit do kompa. Dlatego tak
    reaguje na wszelkie zaczepki w tym temacie.

    > I weź pod rozwagę, że rozmówca mógł
    > jeździć również więcej niż tym jednym motocyklem, jaki aktualnie ma w
    > garażu.

    Alez oczywiscie. To tak jak ja. Wczoraj sie zmagalem z R1 '07 i mi sie
    nie podobalo.

    Mnie osobiscie ? Przestan. Jak juz napisalem mam to w d.. :)

    > nigdy nie zrozumiesz o co chodzi z TL-S.

    Akurat jezdzilem, rozbieralem, naprawialem i takie tam. Ale co ja moge
    wiedziec.

    > Po to są setki typów i modeli motocykli, aby każdy znalazł coś dla
    > siebie. Ja z tego nie będę robił dyżurnego problemu tygodnia.

    Problem tygodnia ? Problemem jest pogoda, nic wiecej.

  • 26. Data: 2009-06-21 12:36:43
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    Kuczu pisze:
    > Alez ja nie bronie HD ! Malo tego, uwazam ze to przereklamowane, za
    > drogie i malo idealne motocykle. I trzeba miec najebane w glowie zeby
    > sie nimi pasjonowac i nimi jezdzic.

    Idę se to wydrukować i na ścianie w garażu powiesze. Za każdym razem jak
    temat powróci zejdę do garażu, zeskanuje i Ci ten cytat wyślę :)

    > Tyle ze organicznie nienawidze XV535
    > i GS500

    Ja akurat mam sentyment do GS500, może niepotrzebny, bo pierwszy
    japończyk jakiego miałem to był piękny GS400 twin z kopniakiem i masą
    chromów, igiełka normalnie. No i GS pińcet odziedziczył po nim silnik
    fsumie.

    > Alez oczywiscie. To tak jak ja. Wczoraj sie zmagalem z R1 '07 i mi sie
    > nie podobalo.

    Mi się R! i R6 tyż nie podobają i do tego chujowo mi się nimi jeździło.
    Ale przecież wrzuciłeś mnie do wora plastikowców, więc cóż to zmieni?

    > Problem tygodnia ? Problemem jest pogoda, nic wiecej.

    A ić, niedługo wszyscy mchem obrośniemy.

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 27. Data: 2009-06-21 15:04:30
    Od: "Easy" <e...@m...nospam.org>

    Użytkownik "All" <a...@p...not.pl> napisał w wiadomości

    > "Don Pedro" w news:h1gla7$3ac$1@news.onet.pl...
    Pełni zdaje się
    > tę samą funkcję - dodaje animuszu wtajemniczonym, dając im poczucie
    > przynależności do określonej grupy. Rzecz cenna tym bardziej, im bardziej
    > grupa jest hermetyczna i strzegąca swoich granic.

    ufff, ulżyło mi, nie jestem motonita.

    generalnie jestem tolerancyjna i w nosie mam wiekszosc postów tutaj. ale
    przyznaje ze serwowanie nam cotygodniowych relacji z elitarnej imprezy jest
    lekka przesada.

    rozumiem ze chcesz sie podzielic swoim szczesciem ze mozesz pojezic z
    kolegami ( ja akurat wole jezdzic solo) ale rób to prosze nieco rzadziej i
    bedzie ok.

    --
    Easy
    Zielona Dziura

  • 28. Data: 2009-06-21 15:37:33
    Od: "All" <a...@p...not.pl>

    "Easy" w news:h1li65$im2$1@news.dialog.net.pl...
    /.../

> [...]
    >
    > rozumiem ze chcesz sie podzielic swoim szczesciem ze mozesz pojezic z
    > kolegami ( ja akurat wole jezdzic solo) ale rób to prosze nieco rzadziej i

    Najwyraźniej nie wczułaś się w temat :). Ale to by sie zgadzało - skoro
    w nosie masz wiekszośc tutejszych postów.

    Skoro jednak precyzujesz prośbę - ja też poproszę.
    Spróbuj swą prośbę uzasadnić. To znaczy powiedz jasno i wyraźnie
    _z jakiego powodu_ nie chcesz bym publikował tu informacje
    o planowanych spotkaniach czy też podawał linki do relacji.

    > Easy

    pozdry
    All

  • 29. Data: 2009-06-21 15:55:44
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    All pisze:

    > _z jakiego powodu_ nie chcesz bym publikował tu informacje
    > o planowanych spotkaniach czy też podawał linki do relacji.

    Bo juz wszyscy wiedza o tym waszym sforam, czy jak mu tam, i znaja adres
    strony. Jesli wiec beda zainteresowani to i tak Was znajda. A chwalenie
    sie co tydzien wycieczkami wokol komina to takie troche dziwne jest.

  • 30. Data: 2009-06-21 16:03:07
    Od: "Easy" <e...@m...nospam.org>

    > "Easy" w news:h1li65$im2$1@news.dialog.net.pl...
    > /.../

    > Najwyraźniej nie wczułaś się w temat :). Ale to by sie zgadzało - skoro
    > w nosie masz wiekszośc tutejszych postów.

    własnie dlatego czytam je tak pobieżnie, iż wiekszosc mnie nie dotyczy

> [...]
    > _z jakiego powodu_ nie chcesz bym publikował tu informacje
    > o planowanych spotkaniach czy też podawał linki do relacji.

    ale ja nie mówie ze masz tego nie robic. Bez przesady, to wolny kraj.
    Ja tylko prosze by nie bylo to co tydzien.
    Dlaczego, dlatego ze to nie jest lista pl.sforam.pl tylko pl.rec.motocykle.
    Nie chce by prm zamieniło sie w towarzystwo przyjaciol sworam...
    jest tego po prostu za duzo i tyle... takie jest moje zdanie.