  • 51. Data: 2009-06-23 05:45:37
    Temat: Re: XIV SWORAM - 27 czerwca
    Od: Lama <l...@l...cc>

    Easy pisze:
    > generalnie jestem tolerancyjna i w nosie mam wiekszosc postów tutaj. ale
    > przyznaje ze serwowanie nam cotygodniowych relacji z elitarnej imprezy
    > jest lekka przesada.
    >
    > rozumiem ze chcesz sie podzielic swoim szczesciem ze mozesz pojezic z
    > kolegami ( ja akurat wole jezdzic solo) ale rób to prosze nieco rzadziej
    > i bedzie ok.

    Ależ oczywiście przecież główne cele istnienia tej grupy to:

    1. wyzywanie się nawzajem
    2. hodowanie flamów
    3. karmienie trolli
    4. pytanie czy R1 na pierwsze moto
    5. opieprzanie nowych

    wątki o jeździe, swoich wrażeniach, technice, umawianie się i tym
    podobne bzdury zajmują pewnie ok. 5% treści, więc z tego punktu widzenia
    faktycznie mogą być traktowane jak dziwactwo. Ja akurat mam problem,
    żeby wyłowić te 5% i staram się nie zauważać tych pozostałych. Ale
    przecież każdy potrzebuje i szuka czegoś innego, prawda ?

    --
    Lama
    Puzzle poskładane !

  • 52. Data: 2009-06-23 06:18:39
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "zbigi" <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl> wrote in message

    > A jednak uczestniczyl :)
    > I - zeby bylo smieszniej - byl w zespole z kolega, o kumoterstwo z ktorym,
    > cie tutaj Kefiru posadzono :)

    Fucktycznie - byl Pan na KLE. Schorongiefkom. Ale jakie posadzono? Chyba
    udowodniono ponad wszelka watpliwosc ;)

    > Ja wiem, czy plytkie? Za to zobacz, jak ladnie pisze i ogolnie jest
    > swoista antyteza przykladowego Grzybola. ;)

    Znowu fucktycznie - teraz za nie-bycie chamem przyznawane sa punkty.
    Zupelnie odwrotnie niz za komuny. Pelna zgoda

    > [...]
    > No wiesz. Na dodatek jest on miejscowy, wiec chocby z tej przyczyny mogl
    > IMO w pelni zasadnie uzyc takiego zwrotu. :)

    Tak. Juz mi sie wszystko podoba. Dlatego, pomimo wczesniejszej deklaracji,
    pozwolilem sobie skrobnac.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki 955 / 660
    weFAQ&v=qvj

  • 53. Data: 2009-06-23 06:41:25
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Lama pisze:

> [...]
    > podobne bzdury zajmują pewnie ok. 5% treści, więc z tego punktu widzenia
    > faktycznie mogą być traktowane jak dziwactwo.

    A ja Ci mowie ze to zydomasonski spisek na Twa wrazliwosc i glod
    doswiadczen.

    > Ja akurat mam problem,
    > żeby wyłowić te 5% i staram się nie zauważać tych pozostałych. Ale
    > przecież każdy potrzebuje i szuka czegoś innego, prawda ?

    Zawsze mozna w czytniku anulowac subskrybcje danej grupy i zaczac sie
    udzielac na jakim forumie.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 54. Data: 2009-06-23 06:48:05
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    zbigi pisze:

    > OIDP, to mylisz sie drogi Don Pedro. "Motonita" powstal w Swiecie
    > Motocykieli, a redaktor naczelny Motocykiela odzegnywal sie od
    > jakiegokolwiek wirtualnego bytu.

    A całkiem możliwe, że masz rację. Ale to był mniej więcej ten sam okres
    i dlatego mi sie pozajączkowało.

    > No to juz wiadomo, czemus taki zgorzknialy ;)

    Ejno, dzisiaj słonko, ale jutro chyba będzie 600km w deszczu :-/

    Dokładnie tak.

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 55. Data: 2009-06-23 06:50:40
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    Lama pisze:
    > wątki o jeździe, swoich wrażeniach, technice, umawianie się i tym
    > podobne bzdury zajmują pewnie ok. 5% treści, więc z tego punktu widzenia

    A to znasz?
    http://aha44.pl/content/view/97286/33

    ;)

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 56. Data: 2009-06-23 07:18:57
    Od: Rafael <rafal_mazurkiewicz@NOSPAM_gazeta.pl>

    Don Pedro pisze:
    > http://aha44.pl/content/view/97286/33

    Jakie to prawdziwe :), jakbym czytał definicję pl.rec.motocykle :)

    --
    Pozdro, Rafael
    Szerszeń

  • 57. Data: 2009-06-23 18:20:50
    Od: "All" <a...@p...not.pl>

    "Jacot" w news:hapu35p7t0vcsvdqbv40ujs83ad9ghdphd@4ax.com...
    /.../

    > Przypominasz mi moment niedawny, kiedy jedna pani z pewnej firmy
    /.../

    Skojarzenia to przekleństwo.
    Nie dość, że wynikając wyłącznie z doświadczeń "kojarzącego"
    dają mu mocno iluzoryczny wgląd w rzeczywistość, to jeszcze
    delikwent nie zdaje sobie z tego sprawy i gotów dać się za własne
    powidoki pokroić
    (abstrahując od rzeczonego przypadku).

    > Uogolniona odpowiedz na Twoje poytanie brzmi: to kwestia wyczucia.
    > Ale zdaje sie, ze z tym masz wlasnie problem.

    Bez przesadyzmu. Problem może być wtedy, nogi są za krótkie
    a gorąca maszyna kusić nie przestaje.
    Ale życie pokazuje, że i na to jest sposób ;).

    Rada jest prosta.
    Uogólniając - nie ma o czym mówić :).

    > Pozdrowionka

    Pozdrowionka

    All

  • 58. Data: 2009-06-23 18:31:18
    Temat: Re: pl.rec.motocykle - posty pożądane i niepożądane. Było - Re: XIV SWORAM - 27 czerwca
    Od: "All" <a...@p...not.pl>

    "Easy" w news:h1m37h$e4$1@news.dialog.net.pl...
    /.../

    > .. widoczenie w moim
    > osobistym i prywatnym odczuciu zrobiło sie tego hasła za duzo.

    ... tym bardziej teraz, kiedy zebrało się kilka zj... i głasków ;).
    (Wkrótce będzie ich 1331). Zdecydowanie przyznaję Ci rację.

    A pytanie pociągające zadałem, bo miewam zboczenie dociekliwca,
    co komu w duszy gra ;).

    > skoro wola Twa... tego chciałam uniknac, bo jak na razie mój KF jest
    > niemal pusty.

    A gdzie tu wyczytałaś moja wolę?? ;).
    [nie dość, że wrażliwa, to jeszcze dowcipna ;)].

    > ale czy ja kwestionuje tematyke? ja tylko mówi ze sie przelewa i tyle.

    OK. Już nie bede :).
    Pospolite ruszenie kontra, mocno zachwiało moim zapałem :).
    Środowisko wykazało się niezłą konsolidacją - wie czego chce
    i czego nie chce. "Panu All" najwyraźniej nie kaman... ;).
    I do tego nie klnie!!;).

    /.../

    > a sadzisz ze ci ludzie sa tak ograniczeni ze nie potrafia sobie znalezc
    > takich relacji na stronach przewidzianych do tego i tylko info na grupie
    > moze ich ocalic??

    Naprawdę myślisz, że cokolwiek wiesz o "takich ludziach"?
    Ja nic o nich nie sądzę, bo każde "sądzenie" jest zlepkiem subiektywizmów
    i niczym więcej. Takich np. jak sugestia dotycząca "ocalania" kogokolwiek.

    > wybacz ale nie czuje takiej potrzeby. Jestem z gatunku samolubów i piekno
    > przyrody przezywam sama. Nie chce sie z nikm dzielic tym co obejrzałam i
    > nie chce tez ogladac zdiec - wole pojechac i zobaczyc naocznie ;)

    No widzisz. A mnie odsyłasz do obcych relacji i chcesz abym pojawil sie tam
    jako pozycja tysiąc-trzysta-trzynaście...
    Dzięki.
    Swoją drogą - "samolub", a pokonuje niepotrzebną trasę by znaleźć się
    rodzynkiem wśród czterdziestu dorodnych samców! :).
    Imponujące i sympatyczne...

    > nie zabraniam i nie zakazuje. Skoro Tobie przeszkadza moje zdanie to
    > powinienes zrozumiec ze mnie ma prawo przeszkadzac przesyt informacji na
    > jeden temat.

    Mnie Twoje zdanie nie przeszkadza - intryguje mnie jego podłoże.
    No ale zgoda - to nie jest grupa do rozgryzania takich nieprzyzwoitych rzeczy
    :).

    > jest jeszcze scigacz,
    > oto co wyrzuciło google w mgnieniu oka. Nie sprawdzam tresci, bo nie mam
    > takiej potrzeby

    ... no widzisz - ja też nie mam potrzeby sprawdzania treści w googlach.
    Mam potrzebę, którą tu objawiłem i która została zaspokojona. Co będzie
    dalej - zobaczymy.
    Za linki dziękuję, ale nie skorzystam. Ktoś już powiedział - każdy ma
    inne potrzeby i ma do nich prawo. Wystarczy korzystać ze swobody
    własnych wyborów (dotyczy to jak najbardziej każdego, jako odbiorcy).

    > bo moi przyjaciele pracuja na to miano latami. ja na bycie Ich przyjaciółką
    > jeszcze dłużej.

    W takim razie znów zapytam: jakim cudem prm miałoby się zamienić
    w "towarzystwo przyjaciol sworam" po kilku tygodniach jego istnienia,
    i pierwszej o nim wymianie zdań?

    > albo Ty kiepsko słuchasz

    - Jasiu! Powiedz skąd się biorą motocykle na drogach?
    - Z garażu.
    - ??

    /.../
    > widzisz... i pomidorówke można komus obrzydzic podajac ja za czesto na
    > obiad.

    > Tyle

    Dzięki.

    > Easy