    From: "Easy" <e...@m...nospam.org>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: XIV SWORAM - 27 czerwca
    Date: Sun, 21 Jun 2009 18:03:07 +0200

    Użytkownik "All" <a...@p...not.pl> napisał w wiadomości
    news:h1lr54.30c.1@bellgrowl.host.eu...

    > "Easy" w news:h1li65$im2$1@news.dialog.net.pl...
    > /.../

    > Najwyraźniej nie wczułaś się w temat :). Ale to by sie zgadzało - skoro
    > w nosie masz wiekszośc tutejszych postów.

    własnie dlatego czytam je tak pobieżnie, iż wiekszosc mnie nie dotyczy

    > Skoro jednak precyzujesz prośbę - ja też poproszę.
    > Spróbuj swą prośbę uzasadnić. To znaczy powiedz jasno i wyraźnie
    > _z jakiego powodu_ nie chcesz bym publikował tu informacje
    > o planowanych spotkaniach czy też podawał linki do relacji.

    ale ja nie mówie ze masz tego nie robic. Bez przesady, to wolny kraj.
    Ja tylko prosze by nie bylo to co tydzien.
    Dlaczego, dlatego ze to nie jest lista pl.sforam.pl tylko pl.rec.motocykle.
    Nie chce by prm zamieniło sie w towarzystwo przyjaciol sworam...
    jest tego po prostu za duzo i tyle... takie jest moje zdanie.

    --
    Easy
    Zielona Dziura