  • 11. Data: 2014-10-10 21:35:01
    Temat: Re: XC9572XL10VQG44 ???
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    kurdę dobrze by było to opanować, te scalaki są tanie jak barszcz...

  • 12. Data: 2014-10-10 21:36:54
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    ale przepraszam, ale nadal nie mogę znaleźć jakichś dobrych pdfów do
    tych scalaków...

  • 13. Data: 2014-10-10 21:47:05
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    http://www.propox.com/products/t_246.html

    a to na przykład?

  • 14. Data: 2014-10-10 21:48:55
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    http://www.ebay.pl/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p205
    0601.m570.l1313&_nkw=Xilinx+Platform+Cable+USB&_saca
    t=0

    albo te z chin? sporo tańsze

  • 15. Data: 2014-10-10 22:29:38
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    jeszcze jedno, widział Ktoś może płytkę uniwersalną VQFP -> DIL?

  • 16. Data: 2014-10-10 23:20:13
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    mam jeszcze pytanie pomocnicze,
    jeśli mamy taką komórkę w galu: http://zsyp.eu/smieci/gal_komoreczaka.PNG

    to wszystkie sygnały są aktywne stanem wysokim czy niskim?

  • 17. Data: 2014-10-14 14:28:46
    Od: Sławomir Szczyrba <c...@o...the.night>

    platformowe głupki nie tuman, nie da się wytępić!
    > kurczę, no to powiedz od jakiego scalaka zacząć?
    > ten wyglądał na prosty, nigdzie tych porąbanych napieć 1,02V 3,12V 5,54V...

    Kup sobie na ebayu lub ali coś takiego :
    >-> http://www.ebay.com/itm/Xilinx-XC9572XL-CPLD-Develop
    ment-Board-Learning-Board-Core-Module-/331275201923
    do tego platform cable (tez od chińczyka), ISE zassij od Xilinxa i działaj.
    Pełny zestaw PDFów masz na stronie Xilinxa.

    Sławek
    --
    ________ Na Twoim miejscu nie smiałabym się tyle
    _/ __/ __/ - robią Ci się zmarszczki. (Seksmisja)

  • 18. Data: 2014-10-17 17:38:24
    Od: badworm <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 10 Oct 2014 11:41:05 -0700 (PDT), m...@g...com
    napisał(a):

    > Soft jest na stronie Xilinx-a, są też stare wersje (do 9.x nie wymaga aktywacji) i
    schemat kabla JTAG do LPT.

    Kabla, który czasem działa a czasem nie. Skończyło to się tym, że
    zamiast uczyć się podstaw programowania CPLD na XC9572 przesiadłem się
    Cool Runnera bo zestaw edukacyjny ze zintegrowanym programatorem na USB
    był dostępny w BTC w całkiem dobrej cenie.
    GG#2400455 ICQ#320399066