  • 1. Data: 2014-10-08 21:43:16
    Temat: literatura poszukiwana - filtr Kalmana i tego typu sprawy
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    Może ktoś się bawił w takie rzeczy jak AGPS lub ogólnie obróbka danych z
    czujników i poleci jakiś porządny kawałek literatury obejmujący takie
    tematy jak filtry Kalmana, procesy Markowa, wariancja Allana itp. itd.
    Wszystko jedno czy po polsku czy po angielsku.

    Jakub Rakus

  • 2. Data: 2014-10-09 02:00:36
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Wed, 08 Oct 2014 21:43:16 +0200, Jakub Rakus <s...@o...pl>
    wrote:

> [...]
    >tematy jak filtry Kalmana, procesy Markowa, wariancja Allana itp. itd.
    >Wszystko jedno czy po polsku czy po angielsku.

    A wiesz co to jest google i amazon?

    A.L.

  • 3. Data: 2014-10-09 19:22:16
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    On 09.10.2014 02:00, A.L. wrote:

    > A wiesz co to jest google i amazon?
    >
    > A.L.

    Pytam się o dobrą książkę, którą już ktoś przeczytał i może polecić, a
    nie milion artykulików z googli, gdybym miał nieskończenie dużo czasu i
    chęci przeczytał bym wszystkie, a potem powiedział, że ten numer
    439857348967 był najlepszy.
    Amazon?
    http://tinyurl.com/ml56e9d
    Zapomniałeś już jakie są zarobki w Polsce? Za tą kasę mam żarcie na cały
    miesiąc.

    Jakub Rakus

  • 4. Data: 2014-10-10 03:13:41
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Thu, 09 Oct 2014 19:22:16 +0200, Jakub Rakus <s...@o...pl>
    wrote:

> [...]
    >Amazon?
    >http://tinyurl.com/ml56e9d
    >Zapomniałeś już jakie są zarobki w Polsce? Za tą kasę mam żarcie na cały

    Cytuje Oryginalny Post: "Wszystko jedno czy po polsku czy po
    angielsku."

    To znaczy, spodziewasz sie ze ktos ci ksiazke po angielsku podaruje?
    Spodziweasz sie rowniez ze ktos ma milion razy wiecej czasu niz ty i
    bedzie dla ciebie szukal ksiazki?

    15 sekund na goglach pod haslem kalman filter book pdf dalo co
    najmniej pol tuzina ksizaek do sciagniecia. Darmo

    Ja bym ci mogl polecic, ale: musialbym zejsc pietro w dol, poszxukac
    na polce, zastanowic sie, skopiowaac tytuly tutaj, a potem ty bys
    napisal ze za te ksiazki mzoesz miec zarcie na miesiac.

    Dlatego profilaktycznie nie podam ci zadnego tytulu

    A.L.