  • 21. Data: 2011-06-22 21:33:35
    Temat: Re: Wyposazenie samochodu - SLOWACJA
    Od: Czarek Daniluk <"czarek#$#"@nospamcedaniluknospam.com>

    W dniu 2011-06-22 13:58, WW pisze:

    > Pisałem na grupie o tym szczegółowo.
    > W dużym skrócie, chcieli homologacje, postawiłem się, zabrali na
    > posterunek i od nocy z piątku na sobotę do poniedziałku południe
    > czekałem na tłumacza. Po spisaniu i podpisaniu protokołu, w poniedziałek
    > po południu, pojechałem dalej.
    > W polskim konsulacie młoda dupencja nie mogła nic pomóc, bo "proszę
    > pana, jest weekend !!)
    > Poszło o przełącznik modulacji AM/FM.

    he he
    Ciekawe co by powiedzieli na mojego Unidena 2830 ;)
    Jako krótkofalowiec mający licencję mogę go używać spokojnie na 10m, co
    śmieszniejsze - jako krótkofalowiec mam tylko nie zakłócać, nie są mi
    potrzebna żadne papiery na radio - radio mogę mieć w samochodzie
    skonstruowane własnoręcznie. Jeden guzik i radio mam przestawione na
    28MHz, ciekawe co by mi wtedy próbowali udowodnić ;)

    Pozdrawiam !

  • 22. Data: 2011-06-22 21:51:48
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-06-22 21:33, Czarek Daniluk pisze:
    (...)
    > he he

    Musiał ponarzekać ;)

    > Ciekawe co by powiedzieli na mojego Unidena 2830 ;)

    Nic.

    > Jako krótkofalowiec mający licencję mogę go używać spokojnie na 10m, co

    Jestem ciekaw ile osób tutaj takie licencje posiada.

> [...]
    > skonstruowane własnoręcznie. Jeden guzik i radio mam przestawione na
    > 28MHz, ciekawe co by mi wtedy próbowali udowodnić ;)

    Nic by Ci nie próbowali udowadniać :) Masz CEPT-owskie uprawnienia.

  • 23. Data: 2011-06-23 08:19:27
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2011-06-22 19:45, Artur Ma?l?g pisze:

    > Poka? certyfikat CE. I tak wiem, ?e go nie masz.

    Moje radio ma homologacje a ja nie musze posiadaae przy sobie na to
    dowodów. Sami Niemcy to przyznali a przetrzymanie by?o tylko szwabsk?
    szykan?.

    > Nie jest zgodne z austriackimi i masz pozamiatane. Maj? prawo je
    > zabraae i wydaae jak bedziesz ich kraj opuszcza?.

    Chyba nie do konca, bo wtedy im sie nie uda?o.

    > Oprócz problemów w zakresie znajomo?ci prawa w zakresie CB masz
    > te? problem z geografi??

    Dla mnie ci w Austrii i ci w Niemczech, to te same szwaby.

    > I co z tego - nadal nie masz stosownego certyfikatu/?wiadectwa
    > zgodno?ci wa?nego w Austrii

    Masz przy sobie ?wiadectwo/certyfikat klocków hamulcowych ?

    > i do tego jawnie deklarujesz wrogo?ae
    > wobec innych nacji. To co podkre?li?em to w ogóle jaka? paranoja
    > i je?li mo?na, to mo?e nie powo?uj sie na Polaków w swej nienawi?ci.

    No có?, nie wszyscy musz? byae tak poprawni politycznie.
    Ja ich nie lubie i ...wolno mi.

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P

  • 24. Data: 2011-06-23 14:53:28
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@p...onet.pl>

    > Ciekawe - mnie znajomość hiszpańskiego nie zwolniła z posiadania
    > zapasowej pary okularów...

    Jesli dobrze pamiętam, to w Polsce ta dodatkowa para okularó (dla
    noszących oczywiście ;-) też jest wymagana.

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 25. Data: 2011-06-23 17:15:55
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Jesli dobrze pamiętam, to w Polsce ta dodatkowa para okularó (dla
    > noszących oczywiście ;-) też jest wymagana.

    Źle pamiętasz :)
    WOJO

  • 26. Data: 2011-06-23 19:18:47
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@p...onet.pl>