  • 1. Data: 2011-06-22 08:25:37
    Temat: Obniżenie mandatu z fotoradaru
    Od: "krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]" <"[moje_inicjaly]"@post.pl>

    Ze dwa tygodnie temu dałem się sfotografować na krzyżówce w Tarczynie
    (zainstalowali tam stacjonarny system - cztery radary reagujące na
    prędkość i wjazd na czerwonym). Jakieś chwilowe otępienie mnie dopadło,
    że zamiast dać po heblach na żółtym, to stwierdziłem, że pusto i dam
    radę przejechać. No i przyszło - prędkość 65/70, czerwone światło
    0,93sek, 6pkt + 500zł i prośba o wskazanie kierowcy. Wypełniłem
    oświadczenie i dołączyłem do koperty prośbę o zmniejszenie mandatu.
    Umotywowałem ciężką sytuacją finansową, dodałem że dziecko spało w
    foteliku i nie chciałem gwałtownie hamować żeby nie obudzić. No i
    przyszedł mandat 6pkt + 300zł. A więc z fotoradarem i SM też da się
    rozmawiać :)

    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 2. Data: 2011-06-22 08:29:48
    Temat: Re: Obniżenie mandatu z fotoradaru
    Od: "gazeta.pl" <6...@O...PL>

    > przyszedł mandat 6pkt + 300zł. A więc z fotoradarem i SM też da się

    a jaka była rozpoznawalność twarzy?

    jk