  • 1. Data: 2011-06-22 07:08:33
    Temat: bagażnik na reling - jaki polecacie? - O II
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    Witam,
    Potrzebuję zakupić bagażnik dachowy na relingi (same poprzeczki) do Octavii
    II. Jakie macie w tym doświadczenia, co warto a czego nie warto kupować?
    Chciałbym albo cały czas jeździć z założonymi poprzeczkami- i wtedy ten
    bagażnik nie może gwizdać ani pogorszyć właściwości jezdnych, albo żeby się
    bardzo łatwo zakładał i ściągał - choć leniwy jestem i wolałbym żeby
    poprzeczki nie walały mi się po bagażniku...
    Do samochodów typowo roboczych kupiłem najtańsze pałąki - w jednym przy
    80km/h szumią jak silnik w samolocie, w drugim (Kangoo) praktycznie są
    niezauważalne. W Octavii też czasem potrzebuję coś przewieźć (drabiny,
    lekkie elementy pcv i alu) dlatego też chcę się wyposażyć w coś dobrego,
    niekoniecznie taniego bo powinno też w miarę wyglądać
    Z góry dzięki za wszelkie odpowiedzi

    Lukasz

  • 2. Data: 2011-06-22 11:34:55
    Temat: Re: bagażnik na reling - jaki polecacie? - O II
    Od: "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl>

    "Lukasz" <l...@b...net.pl> wrote in message

    > Z góry dzięki za wszelkie odpowiedzi

    http://basilicon.ipapercms.dk/Thule/ThuleVSCatalogue
    2011/Polish/

    i zapierające dech w cycach filmiki:

    http://thule.basilicon.se/#/?guid=01_rapid_system_75
    4_v2

  • 3. Data: 2011-06-24 22:05:44
    Od: amos <g...@g...com>

    On 22 Cze, 07:08, "Lukasz" <l...@b...net.pl>
    wrote:
> [...]
    > Chcia bym albo ca y czas je dzi z za o onymi poprzeczkami- i wtedy ten
    > baga nik nie mo e gwizda ani pogorszy w a ciwo ci jezdnych, albo eby si
    > bardzo atwo zak ada i ci ga - cho leniwy jestem i wola bym eby
    > poprzeczki nie wala y mi si po baga niku...
    > Do samochod w typowo roboczych kupi em najta sze pa ki - w jednym przy
    > 80km/h szumi jak silnik w samolocie, w drugim (Kangoo) praktycznie s
    > niezauwa alne. W Octavii te czasem potrzebuj co przewie (drabiny,
    > lekkie elementy pcv i alu) dlatego te chc si wyposa y w co dobrego,
    > niekoniecznie taniego bo powinno te w miar wygl da

    Jesli chcesz cichy i dobrze wygladajacy, poszukaj w alledrogo
    whispbar (drozszy i z zamkiem) lub aerobar (tanszy, bez zamka).

    --
    pozdrawiam
    amos

  • 4. Data: 2011-06-25 07:36:59
    Temat: Re: bagaznik na reling - jaki polecacie? - O II
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    Uzytkownik "amos" <g...@g...com> napisal w wiadomosci
    l.googlegroups.com...
    > Jesli chcesz cichy i dobrze wygladajacy, poszukaj w alledrogo
    > whispbar (drozszy i z zamkiem)

    ten wlasnie kupilem - w sklepie we Wroclawiu 590zl - nie malo, ale wygladal
    na taki co to przy 200km/h nie bedzie gwizdal.... ;) jak przetestuje to zdam
    relacje- na autostrade wyskocze pewnie w poniedzialek.

    Lukasz

  • 5. Data: 2011-06-25 11:29:36
    Od: amos <g...@g...com>

    On 25 Cze, 07:36, "Lukasz" <l...@b...net.pl>
    wrote:
    > ten wlasnie kupilem - w sklepie we Wroclawiu 590zl - nie malo, ale wygladal
    > na taki co to przy 200km/h nie bedzie gwizdal.... ;) jak przetestuje to zdam
    > relacje- na autostrade wyskocze pewnie w poniedzialek.

    Nie spodziewaj sie, ze bedzie bezglosny. W sumie to skrzydlo chocby
    nie wiem jak aerodynamiczne tez musi rozciac powietrze nad dachem.

    Moj slychac od ok 80-90 km/h, wiec spokojnie "przetestujesz" go poza
    miastem lub na obwodnicy.

    Mimo wszystko jest ciszej od standardowych belek a do tego nie wyglada
    jakbys mial na dachu rusztowanie.

    --
    amos

  • 6. Data: 2011-06-26 17:30:53
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    Uzytkownik "amos" <g...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...
> [...]
    > miastem lub na obwodnicy.
    >
    > Mimo wszystko jest ciszej od standardowych belek a do tego nie wyglada

    wszystko zalezy od auta, mam najtanszy bagaznik kwadratowy - w golfie
    szumial przy 80km/h wiec trzeba bylo sciagac jak nieuzywany, w kangoo przy
    140 nie szumi bardziej niz auto
    Przez weekend nie jezdzilem nigdzie dalej wiec dopiero jutro przetestuje
    nowy bagaznik.

    Lukasz

  • 7. Data: 2011-06-27 11:44:01
    Od: " ąćęłńóśźż" <j...@g...pl>

    No pewnie, w "Ursusie" nawet przy 240 km/h żaden bagażnik nie szumi.

    -----

  • 8. Data: 2011-06-27 18:19:29
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    Użytkownik " ąćęłńóśźż" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > No pewnie, w "Ursusie" nawet przy 240 km/h żaden bagażnik nie szumi.

    kangur może i głośny, ale bagażnik w golfie zachowywał się dużo głośniej
    przy 80km/h niż w kangoo przy 140km/h.
    Przetestowałem dziś whispbar - na octavii II przy zamkniętych szybach
    zaczyna być go słychać dopiero powyżej 180km/h a i wtedy znacznie ciszej niż
    kwardaciaka na golfie przy 80, tak że z czystym sumieniem mogę polecić

    Lukasz