  • 41. Data: 2010-10-08 12:50:03
    Temat: Re: Wyniki Konkursu Fotograficznego NG
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <i8mul4$nq1$1@inews.gazeta.pl>,
    "Przemek Wrzesinski" <p...@g...pl> wrote:

    > A te osoby od ktorych masz relacje z pierwszej ręki to ile razy wyszły na
    > jakieś szczyty z korony Ziemii?

    Problem z Martyna jest taki, ze jest fajna laska, robi to co lubi, a
    rzesze frustratow z roznych forow czy grup dyskusyjnych, ktore nigdy w
    zyciu nie byli wyzej niz na trekkingu w Himalajach (i to w najlepszym
    razie) opowiadaja zawistnie jakies bajki.

    TA

  • 42. Data: 2010-10-08 13:26:44
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <4caf00df$1@news.home.net.pl>,
    "adam" <j...@o...maile.com> wrote:

    > Użytkownik "de Fresz" napisał

    > Też mam na nią alergię - od początku wydaje mi się odpychająca i całkowicie
    > "niemedialna", choć jak życie pokazuje albo ja się grubo mylę w ocenie
    > czyjejś medialności albo predyspozycje konkretnej osoby nie mają
    > najmniejszego wpływu na zrobienie kariery na szkle.
    > Ale chyba nie ma sensu strzępić klawiatury na telewizyjne zjawisko. To jest
    > trochę jakby próbować wrażeniami z cyrku opisywać życie dzikich zwierząt.
    > Cyrk to cyrk.

    A ja mam pytanie do nielubiacych Martyny. Czy ktokolwiek z was robi
    cokolwiek co ona robi, przynajmniej na jej poziomie?
    Nurkowanie, wspinanie w gorach wysokich, sporty motorowe?
    Nie chodzi mi o jakies 'mistrzostwo', ale o poziom wyzszy niz
    'niedzielny' czy 'ksiazkowy'.

    TA

  • 43. Data: 2010-10-08 13:32:26
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <i8mndh$sll$1@inews.gazeta.pl>,
    de Fresz <d...@N...pl> wrote:

    > Więc idź i wytłumacz Sherpom, że robią coś, co jest niemożliwe ;-)

    Ale przeciez ostatnie kilka obozow Martyna szla tylko z Darkiem Zaluskim.
    Chcesz powiedziec ze Darek jest Supermanem, ktory oprocz sprzetu
    foto/video i wspinaczkowego niosl jeszcze i Martyne?
    :-(

    TA

  • 44. Data: 2010-10-08 13:34:15
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 08 Oct 2010 14:50:03 +0200, Titus_Atomicus napisał(a):

    > Problem z Martyna jest taki, ze jest fajna laska, robi to co lubi,

    Mnie tam jest to obojętne, ale zaczynanie każdego numeru NG i NGT od jej
    zdjęcia jest wkurzające.

    --
    :-) Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 45. Data: 2010-10-08 13:47:49
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <p...@r...org>,
    Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    > Mnie tam jest to obojętne, ale zaczynanie każdego numeru NG i NGT od jej
    > zdjęcia jest wkurzające.

    Ale chyba w kazdym magazynie jest taki zwyczaj...

    TA

  • 46. Data: 2010-10-08 13:49:59
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 08 Oct 2010 15:47:49 +0200, Titus_Atomicus napisał(a):

    > Ale chyba w kazdym magazynie jest taki zwyczaj...

    Że naczelny pokazuje fotki z wakacji? E, raczej nie ;-)

    --
    :-) Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 47. Data: 2010-10-08 13:56:45
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <p...@r...org>,
    Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    > Dnia Fri, 08 Oct 2010 15:47:49 +0200, Titus_Atomicus napisa(C)(C)(a):

    > Że naczelny pokazuje fotki z wakacji? E, raczej nie ;-)

    W magazynach turystycznych to dziwne?

    TA

  • 48. Data: 2010-10-08 14:03:01
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 08 Oct 2010 15:56:45 +0200, Titus_Atomicus napisał(a):

    > W magazynach turystycznych to dziwne?

    Tak. Jakby to był jej blog, to bym się nie dziwił.
    Nawet biorąc pod uwagę taki profil czasopisma, chyba inne osoby z
    redakcji też podróżują.

    Zresztą NGM nie jest magazynem turystycznym (i na szczęście rola
    naczelnego nie jest tam aż tak kluczowa). Bo Traveller to jest po prostu
    masakra.

    --
    :-) Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 49. Data: 2010-10-08 14:06:29
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <p...@r...org>,
    Olgierd <n...@n...problem> wrote:

> [...]
    >
    > Zresztą NGM nie jest magazynem turystycznym (i na szczęście rola
    > naczelnego nie jest tam aż tak kluczowa). Bo Traveller to jest po prostu

    Ja tam nie wiem, ale w Rowertourze, Newsweeku czy Wprost tez sa
    wstepniaki ze zdjeciami redaktorow naczelnych...

    TA

  • 50. Data: 2010-10-08 14:28:19
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik Titus_Atomicus napisał
> [...]
    > Nurkowanie, wspinanie w gorach wysokich, sporty motorowe?
    > Nie chodzi mi o jakies 'mistrzostwo', ale o poziom wyzszy niz

    Ja akurat stwierdziłem jedynie, że jej nie lubię. Ot tak po prostu.

    W kwestii oceniania czy to co robi jest na takim czy siakim pozimie nie mam
    nic do powiedzenia. Nie lubię = nie oglądam = nie wiem.
    Ciekaw jestem czy jej aktywność jest na poziomie czy nie. Czy jest
    faktycznie ekstermalną globtrotterką czy raczej jak "Detektyw Ostrowski, nie
    mylić z Rutkowskim" w Pitbullu wykreowany przez Piotra Pręgowskiego ; )
    Niemniej szczerze wątpię czy da się ją obiektywnie ocenić. Zbyt łatwo
    jakąkolwiek jej ocenę można by sprowadzić do potencjalnej środowiskowej
    zawiści - bo to akurat ona ma okienko w tiwi, a nie pan X, lepszy fachura.

    Ja na przykład nie słyszałem żeby dokonała wyczynu ekstermalnego w
    pojedynkę. Kiedy robi się coś pod kamery to jedynie można się domyślać jak
    daleko posunięta jest reżyseria. Poza tym żadna normalna telewizja chyba nie
    zrealizowałaby materiału gdyby prowadzący ryzykował choćby wypadek i
    pokrzyżował tym samym cały program.

    adam