  • 1. Data: 2012-04-17 09:55:00
    Temat: Wymienność procka w laptopie Acer TravelMate
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Cześć
    Czy ktoś mógłby mi powiedzieć czy procek w laptopie Acer TravelMate seria
    2410, typ dokładny TM-24143NLM jest wymienny? Obecnie jest tam Cel. 1,5G i
    przydałby się szybszy.
    --
    Jacek

  • 2. Data: 2012-04-17 11:08:05
    Temat: Re: Wymienność procka w laptopie Acer TravelMate
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    > Czy ktoś mógłby mi powiedzieć czy procek w laptopie Acer TravelMate seria
    > 2410, typ dokładny TM-24143NLM jest wymienny? Obecnie jest tam Cel. 1,5G i
    > przydałby się szybszy.

    Jest wymienny. Mozesz zyskac ok 15% wydajnosci z najszybszym
    obslugiwanym cpu. No moze troszke wiecej ;)

    --
    Pozdr

  • 3. Data: 2012-04-17 11:28:07
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 17 Apr 2012 10:08:05 +0100, G Nowak napisał(a):

    > Jest wymienny. Mozesz zyskac ok 15% wydajnosci z najszybszym
    > obslugiwanym cpu. No moze troszke wiecej ;)

    Dzięki za info. Nie wiesz przypadkiem gdzie należało by szukać listy
    obsługiwanych procków? Jak do tej pory znalazłem manual, ale tam nic na ten
    temat.
    --
    Jacek

  • 4. Data: 2012-04-17 13:23:39
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Jacek Maciejewski nabazgrał(a):

    > Dzięki za info. Nie wiesz przypadkiem gdzie należało by szukać listy
    > obsługiwanych procków? Jak do tej pory znalazłem manual, ale tam nic na
    > ten temat.

    Coś z serii Pentium M najwyższy chyba jest 2.0MHz

    Znajoma ma chyba taki jak patrzę na fotki i ona ma Pentim M 1.6Mz albo
    1.8MHz o ile pamiętam.

  • 5. Data: 2012-04-17 15:29:12
    Od: ToMasz <t...@n...gazeta.pl>

    W dniu 17.04.2012 13:23, Chris pisze:
    > Jacek Maciejewski nabazgrał(a):

    > Coś z serii Pentium M najwyższy chyba jest 2.0MHz
    >
    > Znajoma ma chyba taki jak patrzę na fotki i ona ma Pentim M 1.6Mz albo
    > 1.8MHz o ile pamiętam.

    Ale Co Ty chcesz uzyskać? Za wolno Ci filmy liczy? Bo o ile ja się znam
    na komputerach, to większy komfort pracy z maszyną uzyskasz wkładając
    więcej pamięci ram. O ile się znam na laptopach, to czas otwierania
    strony, albo dokumentu, przyśpieszysz radykalnie montując dysk ssd...
    ToMasz

  • 6. Data: 2012-04-17 15:48:41
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    > Dzięki za info. Nie wiesz przypadkiem gdzie należało by szukać listy
    > obsługiwanych procków? Jak do tej pory znalazłem manual, ale tam nic na ten

    Czasem ludzie testuja i opisuja wrazenia na forach. Oficjalna serwisowka
    wspomina o Pentium M 725 1.6GHz, to raczej jak wkrzeszanie trupa. Juz
    lepiej rozbudowac RAM, ale to pewnie niewiele tanszy zabieg niz wymiana
    na troche nowszy sprzet.

    --
    Pozdr

  • 7. Data: 2012-04-17 15:53:29
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    ToMasz nabazgrał(a):

> [...]
    > pamięci ram. O ile się znam na laptopach, to czas otwierania strony, albo
    > dokumentu, przyśpieszysz radykalnie montując dysk ssd...

    Ja ... czego ty chesz odemnie ???

  • 8. Data: 2012-04-17 16:03:29
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 17 Apr 2012 15:29:12 +0200, ToMasz napisał(a):

> [...]
    > więcej pamięci ram. O ile się znam na laptopach, to czas otwierania
    > strony, albo dokumentu, przyśpieszysz radykalnie montując dysk ssd...

    Nie spodziewam się zbyt wiele :) ale przydało by się żeby aplikacje czy OS
    szybciej startowały. RAM już jest prawie max. a SSD nieco za drogie, póki
    co :) No to badam co z prockiem się da zrobić. Z doświadczeń na desktopach
    pamiętam że zamiana wolnego celka na szybkiego pentium 4 dawała dramatyczne
    przyspieszenie :)
    --
    Jacek

  • 9. Data: 2012-04-17 16:55:35
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 17.4.2012, Jacek Maciejewski napisał(a):

    > Nie spodziewam się zbyt wiele :) ale przydało by się żeby aplikacje czy OS
    > szybciej startowały. RAM już jest prawie max. a SSD nieco za drogie, póki
    > co :)

    No to może dysk 7200rpm?

    > No to badam co z prockiem się da zrobić. Z doświadczeń na desktopach
    > pamiętam że zamiana wolnego celka na szybkiego pentium 4 dawała dramatyczne
    > przyspieszenie :)

    Plus dramatyczny wzrost temperatury. ;D

    Ja niedawno właściwie tylko po to by zbić temperaturę i trochę wydłużyć
    czas pracy na baterii w swoim A1667G zmieniłem Athlon Mobile 64 3400+ na
    MT-40 (celowałem w ML-3x, ale trafił się tani MT).
    --
    Jeśli nie zdecydowałeś jeszcze komu podarować 1%
    ze swego podatku zrób to proszę na rzecz tej osoby

  • 10. Data: 2012-04-17 17:38:34
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 17 Apr 2012 15:55:35 +0100, Michal Lukasik napisał(a):

    > Plus dramatyczny wzrost temperatury. ;D
    >
    > Ja niedawno właściwie tylko po to by zbić temperaturę i trochę wydłużyć
    > czas pracy na baterii

    Ten lapek będzie już dożywotnio na zasilaczu.
    --
    Jacek