  • 1. Data: 2012-04-16 12:14:16
    Temat: chrome
    Od: solvent <s...@g...pl>

    Czy ktos moglby przekierowac mnie na grupe, gdzie moge zadac pytanie o
    przegladarke 'chrome'? wiem, ze pl.comp.pecet jest NTG, ale nie
    widzialem zadnej pl.*.chrome (lub browser), wiec pisze tutaj.

    Problem:
    Jak skasowac historie przegladania spod jednego url ?
    Np. chcialbym skasowac cala historie przegladania youtube.

    Moge kasowac np. z ostatniej godziny, tygodnia, miesiaca itd.
    Mozna tez filtrowac historie wg. slowa klucza, ale potem nie ma
    mozliwosci 'select all' tylko trzeba pojedynczo kasowac recznie, co jest
    troche bezsensowne. Czy ktos moglby pomoc?

    Pozdrowienia

  • 2. Data: 2012-04-16 14:03:46
    Temat: Re: chrome
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 16/04/2012 11:14, solvent wrote:
    > Czy ktos moglby przekierowac mnie na grupe, gdzie moge zadac pytanie o
    > przegladarke 'chrome'? wiem, ze pl.comp.pecet jest NTG, ale nie
    > widzialem zadnej pl.*.chrome (lub browser), wiec pisze tutaj.

    Najlepiej chyba będzie tutaj:

    http://groups.google.com/a/googleproductforums.com/f
    orum/#!forum/chrome

> [...]
    > mozliwosci 'select all' tylko trzeba pojedynczo kasowac recznie, co jest
    > troche bezsensowne. Czy ktos moglby pomoc?

    Są do tego rozszerzenia, spróbuj History 2:

    https://chrome.google.com/webstore/detail/cahejgbbfg
    mlmjgdjlibphdjeldhagkp

    --
    Pozdrawiam,