  • 11. Data: 2012-04-18 08:38:20
    Temat: Re: Wymienność procka w laptopie Acer TravelMate
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Michal Lukasik nabazgrał(a):

    > No to może dysk 7200rpm?
    > Plus dramatyczny wzrost temperatury. ;D
    > Ja niedawno właściwie tylko po to by zbić temperaturę i trochę wydłużyć
    > czas pracy na baterii w swoim A1667G zmieniłem Athlon Mobile 64 3400+ na
    > MT-40 (celowałem w ML-3x, ale trafił się tani MT).

    Tak z ciekawości, miałeś kiedyś lapka z Pentium M czy tylko tak pierdolisz
    byle coś napisać ??

    Maiłem laplka MSI z Pentium M 1.5MHz + 2GB Ramu + dysk 5400 i spkojnie
    śmigało się na tym z Win 7, grało w najnowsze gierki typu CoD, MOH,
    Starcraft II .. a temperatura laptopa była bardzo stabilna i niska, nis się
    nie grało choć lapek chodził często 24h bo cały czas coś się na nim robiło.

    Jeśli chodzi o grzanie to grzały się zwykłe Pentiumy w wersji mobilnej ale
    to są zupełnie inne procesory. Tak samo jeśli chodzi o ich wydajność.
    Porównywalnie pod względem wydajności Pentium M 1.5MHZ to jakieś Pentium
    Mobile 2.8MHz/3.0MHz

  • 12. Data: 2012-04-18 12:57:09
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 18.4.2012, Chris napisał(a):

> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Tak z ciekawości, miałeś kiedyś lapka z Pentium M

    Tak, miałem, ale nie o tym teraz chciałem.
    Rozumiesz w ogóle to co czytasz? Specjalnie dla Ciebie podkreśliłem do
    czego się odniosłem. Nie ma tam nawet słowa o Pentium M.

    BTW. Tylko nie pisz, że Ci się podkreślanie rozjechało bo wzbudzisz tylko
    litość.

    > czy tylko tak pierdolisz byle coś napisać ??

    I pisze to ktoś kto co drugi post wysyła informację typu "u nas w firmie
    to wywrotki tego sprzedaliśmy i tylko dwa worki reklamacji były". ;D
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://uwolnijlaptopa.pl/

  • 13. Data: 2012-04-18 13:15:15
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Michal Lukasik nabazgrał(a):

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    Tylko czemu porównujesz Desktopa z Lapkiem ??

> [...]
    > czego się odniosłem. Nie ma tam nawet słowa o Pentium M.
    > BTW. Tylko nie pisz, że Ci się podkreślanie rozjechało bo wzbudzisz tylko

    Ja potrafię czytać a ty widać mylisz pojęcia bo my tu piszemy o laptopach a
    nie desktopach.

    > I pisze to ktoś kto co drugi post wysyła informację typu "u nas w firmie
    > to wywrotki tego sprzedaliśmy i tylko dwa worki reklamacji były". ;D

    Jest to dość cenna informacja bo pokazuje większą skalę sprzedaży a nie
    takie firemki co to raz worki ziemników sprzedają a przy okazji raz na
    miesiąc i dysk się przytrafi bo to fima od wszystkiego raz ziemniak raz hdd

  • 14. Data: 2012-04-18 16:38:07
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 18.4.2012, Chris napisał(a):

    > Tylko czemu porównujesz Desktopa z Lapkiem ??

    Ja?

    > Ja potrafię czytać a ty widać mylisz pojęcia bo my tu piszemy o laptopach a
    > nie desktopach.

    Po raz kolejny potwierdziłeś, że czytać owszem potrafisz, ale ze
    zrozumieniem słabo. Sprawdź jeszcze raz kto napisał o tym P4 w desktopie.

    > Jest to dość cenna informacja bo pokazuje większą skalę sprzedaży a nie
    > takie firemki co to raz worki ziemników sprzedają a przy okazji raz na
    > miesiąc i dysk się przytrafi bo to fima od wszystkiego raz ziemniak raz hdd

    Gdybyś podał tak "nieistotną" daną jak ilość sprzedaży to może i tak, ale
    Ty nie zawsze to robisz. Przykład z dzisiaj <jmlobe$6ls$1@inews.gazeta.pl>
    Poza tym już Ci kiedyś ktoś tłumaczył, że to tylko stosunek sprzedaży do
    reklamacji i ma się to nijak do całokształtu awaryjności np. brak
    informacji na temat sprzętu po gwarancji, albo najzwyczajniej takiego, na
    który klient "machnął ręką".

    Pozdrowienia i mniej pośpiechu przy czytaniu. ;D
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://uwolnijlaptopa.pl/

  • 15. Data: 2012-04-18 22:28:52
    Od: "Jaskiniowiec" <j...@n...jurze>

    > Cześć
    > Czy ktoś mógłby mi powiedzieć czy procek w laptopie Acer TravelMate seria
    > 2410, typ dokładny TM-24143NLM jest wymienny? Obecnie jest tam Cel. 1,5G i
    > przydałby się szybszy.

    Zrob sobie drutmoda ;-) Przy okazji podniesiesz FSB szyny do 533 zamiast
    400MHz. Mialem tego samego lapka i tez mialem zmieniac w nim procka, acz
    wymiana na Pentium M dala by te same rezultaty co drutmod. Warto jednak
    rozszerzyc RAM do ok 1,5-2G.

    Po wiecej info dot. drutmoda odsylam do google.