  • 1. Data: 2012-04-15 20:12:27
    Temat: załączanie kompa myszą/klawiaturą
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    witam

    Mam komputer w szafie, żeby go nie słyszeć. nie mam przyjemności się z
    nim widywać ani tym bardziej dotykać. Załączałem go naciskając klawisz
    klawiatury PS2. dzisiaj sobie kupiłem logitecha na USB wspomniana
    funkcjonalność zniknęła.
    Czy da się jakoś bez przeróbek sprzętowych załączać komputer
    klawiaturą/myszą na USB?

    Pozdrawiam
    ToMasz

    Ps do klawiatury nie umiem się przyzwyczaić. długo to potrwa?

  • 2. Data: 2012-04-15 20:19:47
    Temat: Re: załączanie kompa myszą/klawiaturą
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "ToMasz" napisał:

> [...]
    > wspomniana funkcjonalność zniknęła.
    > Czy da się jakoś bez przeróbek sprzętowych załączać komputer

    Rozważyć możliwość hibernacji zamiast wyłączania, ale i tak to zależy chyba
    od BIOS-u płyty, czy wspiera wybudzanie via USB.

    > Ps do klawiatury nie umiem się przyzwyczaić. długo to potrwa?

    Krócej niż do ekranu dotykowego ;->

    JoteR

  • 3. Data: 2012-04-15 20:26:55
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    > Czy da się jakoś bez przeróbek sprzętowych załączać komputer klawiaturą/myszą
    > na USB?

    Da

    > Ps do klawiatury nie umiem się przyzwyczaić. długo to potrwa?

    Jakieś 4 lata...

  • 4. Data: 2012-04-15 21:33:45
    Od: MarBar <M...@o...pl>

    W dniu 2012-04-15 20:12, ToMasz pisze:
> [...]
    >
    > Pozdrawiam
    > ToMasz
    >
    > Ps do klawiatury nie umiem się przyzwyczaić. długo to potrwa?

    Przeróbki to jedno, ale prosta przejściówka z USB na PS2 nie wystarczy?
    (http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/80/
    USB_PS2_Adapters.JPG)

  • 5. Data: 2012-04-15 22:09:14
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 15.04.2012 21:33, MarBar pisze:

    > Przeróbki to jedno, ale prosta przejściówka z USB na PS2 nie wystarczy?
    > (http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/80/
    USB_PS2_Adapters.JPG)
    mam taką, nie działa.
    ToMasz

  • 6. Data: 2012-04-15 22:17:21
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Sun, 15 Apr 2012 22:09:14 +0200, ToMasz napisał(a):

    USB_PS2_Adapters.JPG)
    > mam taką, nie działa.
    > ToMasz

    Takie przejściówki działają tylko z klawiaturami/myszami, które obsługują
    zarówno USB jak i PS/2.
    --
    GLaF

  • 7. Data: 2012-04-16 02:11:02
    Od: "Remek" <n...@g...com>

    Użytkownik "ToMasz" napisał:

    > Ps do klawiatury nie umiem się przyzwyczaić. długo to potrwa?

    To jest jaks różnica w obsłudze? Tym bardziej, że komputera nie widzisz. Po
    pewnym czasie możesz zapomnieć, czy to USB, czy PS2. Jakieś bzdury
    wypisujesz.

    Remek

  • 8. Data: 2012-04-16 18:35:53
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 16.04.2012 02:11, Remek pisze:

    > To jest jaks różnica w obsłudze? Tym bardziej, że komputera nie widzisz. Po
    > pewnym czasie możesz zapomnieć, czy to USB, czy PS2. Jakieś bzdury
    > wypisujesz.
    >
    > Remek

    na starej klawiaturze pisałem bez patrzenia na klawisze. pomimo że to na
    pozór taka sama klawiatura, cały czas wale po caps loku, zamiast cvbn
    wchodzi mi spacja, a często kklawisze sie ppodwajają.

    ToMasz
    ta nowa to logitech m600, wiec nie taki złom

  • 9. Data: 2012-04-18 03:15:32
    Od: Michal <u...@i...pl>

    W dniu 2012-04-16 18:35, ToMasz pisze:
> [...]

    Chodziło zapewne o przyzwyczajenie do skoku i rozmieszczenia klawiszy.

> [...]
    > pozór taka sama klawiatura, cały czas wale po caps loku, zamiast cvbn
    > wchodzi mi spacja, a często kklawisze sie ppodwajają.

    O to chodzi. Nową klawiaturę warto w sklepie najpierw "pomacać",
    najlepiej z zamkniętymi oczami wpisując przykładową frazę by sprawdzić
    jak danej osobie leży. Problem jest taki, że ciężko dobrać nowe
    klawiatury jeśli ktoś przyzwyczai się do starszego typu. Z tego właśnie
    powodu w pudełku albo używane od przypadku np: z fotela itp. leżą mi
    Logitech Wireless Desktop MK250 (wyjęty z pudełka może na parę godzin),
    2x Logitech Internet Pro, a cały czas używam chyba 8 czy 9-letniego
    Samsunga SDM4500 z myszką z zestawu Creative Desktop Wireless 6000 - do
    nowych klawiatur za cholerę nie mogłem się przyzwyczaić do bezwzrokowego
    pisania, tak samo nie pasują mi te nowe za małe i za lekkie myszki -
    spora i ciężka z CDW6000 jest OK.

    A co do głównego pytania - sprawdź koniecznie w setupie w sekcji
    odpowiedzialnej za zasilania (APM) czy masz ustawione wybudzanie
    komputera za pomocą urządzeń USB i tam klawiatura.

    --
    /MB

  • 10. Data: 2012-04-18 15:27:59
    Od: "Remek" <n...@g...com>

    Użytkownik "Michal" <u...@i...pl> napisał:

    > Chodziło zapewne o przyzwyczajenie do skoku i rozmieszczenia klawiszy.

    A więc nie o to, czy klawiatura jest ze złączem PS2, czy USB. Co napisał
    Autor wątku.

    Remek