  • 1. Data: 2012-04-15 19:35:24
    Temat: Reklamacja myszy...
    Od: "Piotrek" <b...@N...gazeta.pl>

    Witam

    Myszy komputerowe mają gwarancję 12 lub nawet 24 mieś. w firmie po pół roku
    używania lewy przycisk zazwyczaj jest dość mocno zapadnięty potem zaczyna
    klikać dwa razy.
    Czy ktoś próbował reklamować taką mysz? :)
    Wiem że to naturalne zużycie ale może się jednak da?

    Pamiętam że kiedyś dużo klikałem a mysz i tak starczała na 3 lata - zwykła a4
    tech, teraz mysz za 100 pln starcza na pół roku...

  • 2. Data: 2012-04-15 20:03:32
    Temat: Re: Reklamacja myszy...
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Piotrek" napisał w wiadomości grup
    > Pamiętam że kiedyś dużo klikałem a mysz i tak starczała na 3 lata - zwykła a4
    > tech, teraz mysz za 100 pln starcza na pół roku...

    Co to za producent mychy? Miałem przez chyba 7 lat logitech i teraz mam może 4
    lata razer.

  • 3. Data: 2012-04-15 20:09:10
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-04-15 19:35, Użytkownik Piotrek napisał:

> [...]
    > klikać dwa razy.
    > Czy ktoś próbował reklamować taką mysz? :)
    > Wiem że to naturalne zużycie ale może się jednak da?

    Mikroswich za kilkadziesiąt groszy i minuta z lutownicą.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2012-04-15 21:18:09
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl>

    W dniu 2012-04-15 20:09, RadoslawF pisze:
    > Mikroswich za kilkadziesiąt groszy i minuta z lutownicą.

    Nie mikroswitch się zużywa ale wyciera się plastik w klawiszu
    naciskający na ten switch.

    --
    Pozdrawiam,
    Andrzej

  • 5. Data: 2012-04-15 21:18:56
    Od: "bosskg" <b...@o...pl>

    > Użytkownik "Piotrek" napisał w wiadomości grup
    >
    > Co to za producent mychy? Miałem przez chyba 7 lat logitech i teraz mam może 4
    > lata razer.

    Logitech chyba schodzi na psy. Mam M705 jakieś 8 miesięcy i podobne problemy jak
    kolega wyżej. 2 raz pójdzie na gwarancje...

    Krzysiek

  • 6. Data: 2012-04-15 22:05:03
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Andrzej W." napisał:

    > Nie mikroswitch się zużywa

    Zużywa. Lub ulega zabrudzeniu.

    > ale wyciera się plastik w klawiszu naciskający na ten switch.

    W klawiszu myszki? To czemu na tę usterkę pomaga (w przeważającej liczbie
    przypadków) wymiana mikroprzełącznika?

    JoteR

  • 7. Data: 2012-04-15 22:41:36
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2012-04-15 22:05, JoteR wrote:

    > W klawiszu myszki? To czemu na tę usterkę pomaga (w przeważającej
    > liczbie przypadków) wymiana mikroprzełącznika?

    Ale czemu od razu tak kategorycznie wykluczac pewna opcje? :)

    Sypniecie "mikrostyku" napewno sie moze zdarzyc, ale zlej jakosci
    plastik jest tez prawdopodobny. Z takiej przyczyny sam reklamowalem
    kiedys - wymieniony na nowy - egzemplarz myszki A4-Tech (firma
    niespecjalna, ale akurat to byl jeden z niewielu wygodnych najmniejszych
    gryzoni do noszenia z netbookiem), albo w myszy Siemensa
    (z biometrykiem) musialem kombinowac zeby odtworzyc grubosc spodu
    klawisza bo tworzywo sie "wyrzezbilo".

    Do autora watku: IMHO jesli jestes w stanie pokazac, ze myszka
    nie pracuje tak jak powinna, to towar nadaje sie do reklamacji.

    --

    memento lorem ipsum

  • 8. Data: 2012-04-15 22:55:45
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "elmer radi radisson" napisał:

    > Ale czemu od razu tak kategorycznie wykluczac pewna opcje? :)

    Masz na myśli to zdanie, które tak starannie wyciąłeś?
    "Nie mikroswitch się zużywa ale wyciera się plastik w klawiszu
    naciskający na ten switch."
    Owszem, dość kategoryczne, ale nie mojego autorstwa.
    Ja napisałem to, z czym tak zajadle polimeryzujesz. o "przeważającej liczbie
    przypadków", bazując na swoim doświadczeniu. Zbyt kategoryczne? Serio?

    JoteR

  • 9. Data: 2012-04-15 23:04:16
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Sun, 15 Apr 2012 21:18:56 +0200, bosskg napisał(a):

    > Logitech chyba schodzi na psy. Mam M705 jakieś 8 miesięcy i podobne problemy jak
    > kolega wyżej. 2 raz pójdzie na gwarancje...

    Mi Logitech LX7 tez na to "zszedl", teraz mam takze M705 ale poki co juz
    prawie dwa lata dziala - odpukac. Niemniej tez slysze glosy od znajomych, ze
    Logitech sie czesto sypie na lewym przycisku myszy.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 10. Data: 2012-04-15 23:38:31
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Sun, 15 Apr 2012 17:35:24 +0000 (UTC), Piotrek napisał(a):

> [...]
    > klikać dwa razy.
    > Czy ktoś próbował reklamować taką mysz? :)
    > Wiem że to naturalne zużycie ale może się jednak da?

    Naturalne zużycie to jest jak lakier schodzi z obudowy. Wyrobione
    mikrostyki podlegają naprawie gwarancyjnej. Reklamowałem taką mysz
    Logitecha z powodzeniem.

    --
    GLaF