  • 1. Data: 2012-04-15 15:34:39
    Temat: Gdzie tanio kupić części do Leovo T61
    Od: Czeslawek <c...@g...pl>

    Witam,
    Poszukuję miejsca gdzie można tanio kupić części do Lenovo T61, mogą być
    części używane. Głównie zależy mi na elementach obudowy.
    --
    Pozdrawiam,
    Czesławek

  • 2. Data: 2012-04-15 21:18:51
    Temat: Re: Gdzie tanio kupić części do Leovo T61
    Od: Czeslawek <c...@g...pl>

    W dniu 2012-04-15 15:34, Czeslawek pisze:
    > Witam,
    > Poszukuję miejsca gdzie można tanio kupić części do Lenovo T61, mogą być
    > części używane. Głównie zależy mi na elementach obudowy.
    Dodam, że o allegro wiem :-) Precyzując, poszukuję komputerowych
    odpowiedników szrotów samochodowych.

    --
    Pozdrawiam,
    Czesławek

  • 3. Data: 2012-04-15 22:26:27
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Czeslawek" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Dodam, że o allegro wiem :-) Precyzując, poszukuję komputerowych
    > odpowiedników szrotów samochodowych.

    no to Allegro, niezły szrot
    ewentualnie eBay
    np
    http://www.ebay.pl/sch/i.html?_from=R40&_trksid=m570
    &_nkw=t61+palmrest&_sacat=See-All-Categories

    --
    Irokez