  • 11. Data: 2014-03-31 14:34:25
    Temat: Re: Wymiana opon - kilka pytań
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2014-03-31 13:06, AZ wrote:

    > No i do tego sa potrzebne zimowki? :-)

    Raczej opony nocne, z wbudowanymi swiatlami.

    --

    memento lorem ipsum

  • 12. Data: 2014-03-31 16:27:24
    Od: Uncle Pete <433koz_remove_it@remove_it_gmail.com>

    > ile kosztują takie felgi? Kupować nowe czy używane?

    Udało mi się namierzyć nowe oryginalne fordowskie, po 160 zł za sztukę.
    Myślałem o kupnie używanych w dobrym stanie - ale ceny były podobne.

    Piotr

  • 13. Data: 2014-03-31 19:49:29
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Sawesk" <b...@w...pl>

    > Za oknem + 18 stopni C.
    > Czy wymieniliście już opony na letnie? Kiedy zakładacie zimówki a kiedy
    > letnie?

    Jak naprawimy silnik

    > Ile mniej więcej kosztuje w Wawie wymiana opon z wyważaniem? Ja znam cenę
    > 80 pln za kpl.
    > Czy ktoś kombinował z kupnem felg stalowych (Ford Focus) tak aby jeździć
    > tylko na wymianę kół a nie opon + wyważanie? A może to nie ma sensu i 2x80
    > pln rocznie to nie majątek a sporo zabawy?

    Nabyliśmy zestaw aluminiowych i umiemy je samodzielnie zmienić w
    sprzyjających warunkach, ale rozumiemy, że co jakiś czas koła należy i tak
    wyważyć

  • 14. Data: 2014-03-31 19:51:04
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Marek" <m...@g...pl>

    > Google sie na Ciebie obrazil, ze trollujesz ?

    Nie znasz innych wyszukiwarek ?

  • 15. Data: 2014-03-31 20:44:28
    Od: mlodz <b...@m...pl>

    Dnia Mon, 31 Mar 2014 19:49:29 +0200, John Kołalsky napisał(a):

    > Nabyliśmy zestaw aluminiowych i umiemy je samodzielnie zmienić w
    > sprzyjających warunkach

    ... a w niesprzyjających dzwonimy na 112.

  • 16. Data: 2014-03-31 20:44:50
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 31 Mar 2014 10:00:13 +0000 (UTC), Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    >W Poznaniu wymiana kosztuje 60zł wiec podejrzewam, ze 80 w Wawie to jest
    >ok.

    80 plnów to ja płacę w Warszawie za Mastera. Za osobówkę na alu 60
    plnów. Ale jak się postarasz, to i za 120 ci w Warszawie przełożą
    opony :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 17. Data: 2014-03-31 21:00:11
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik AZ a...@g...com ...

    > No i do tego sa potrzebne zimowki? :-)

    Tak samo jak do +18 letnie :)

  • 18. Data: 2014-03-31 21:44:10
    Od: "Ajgul" <p...@k...uz>

    wiadomości news:XnsA301CF890CB65budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik AZ a...@g...com ...

    > Tak samo jak do +18 letnie :)

    Cały zeszły rok przejeździłem na zimówkach, bo zapomniałem. Nie było żadnej
    różnicy w jeździe, bieżnik też się nie zużył jakoś widocznie. Zużycie
    paliwa... uwaga... miałem lepsze o 0,2l/100 na szosie na zimówkach niż na
    letnich, które teraz założyłem na początku marca.
    Podejrzewam, że cały interes ze zmianą z zimowych ma letnie to jakiś pic. Na
    odwrót, to jeszcze jest sens, ale... W płn/wsch. USA zawsze jeździło się na
    M+S albo 'all-season', czyli "całorocznych" i też było dobrze.

    A.

  • 19. Data: 2014-03-31 21:56:06
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik jerzu t...@i...pl ...

    > 80 plnów to ja płacę w Warszawie za Mastera. Za osobówkę na alu 60
    > plnów. Ale jak się postarasz, to i za 120 ci w Warszawie przełożą
    > opony :)

    Nie zauwazyłem zeby była róznica w cenie czy przyjezdzam punto czy
    dostawczakiem, wiec widocznie ceny w poz = ceny w waw.

  • 20. Data: 2014-03-31 22:56:53
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2014-03-31 14:34, elmer radi radisson pisze:

    > Raczej opony nocne

    Nie mów tego głośno, bo się jakieś lobby znajdzie
    i przepchnie obowiązek.