  • 1. Data: 2014-03-30 01:52:00
    Temat: Zabrali mi dowód rejestracyjny za brak światła :-)
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Będąc w potrzebie pożyczyłem se wczoraj samochód. Niestety samochód nie
    całkiem sprawny był. Konkretnie świeciły światła postojowe ale z mijania
    tylko lewe. No i zatrzymali mnie na drodze z powodu braku tego światła i
    podświetlenia tablicy. Mówię, że samochód pożyczyłem przed chwilą i nie mam
    bladego pojęcia jak zmienić żarówkę w tym samochodzie. Że nie chciałem
    przyjąć mandatu za przekroczenie prędkości to ...je zabrali mi dowód
    rejestracyjny, wniosek o ukaranie do sądu chcą skierować i wezwać na
    przesłuchanie na komendę w innym mieście :-) Już podziękowałem, no ale ale
    będę ten samochód musiał kiedyś oddać i nie wiem co mam zrobić by dowód z
    powrotem dostać bo właściciel niechętny by cokolwiek robić w tej sprawie.
    Pewnie jakiś przegląd żarówek :-) ale nie byli łaskawi poinformować.

  • 2. Data: 2014-03-30 03:31:35
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 30 marca 2014 01:52:00 UTC+1 użytkownik John Kołalsky napisał:
> [...]
    >
    > powrotem dostać bo właściciel niechętny by cokolwiek robić w tej sprawie.
    >
    > Pewnie jakiś przegląd żarówek :-) ale nie byli łaskawi poinformować.

    Było nie przekraczać prędkości to pewno by puścili. A Ty jak idiota co na grupie się
    naczytał opowieści mitomanów się postawiłeś. Tobie dowodu nie oddadzą. Odebrać go
    może jedynie właściciel. Ale na przegląd możesz pojechać żeby papier do odebrania
    dowodu dać właścicielowi.

  • 3. Data: 2014-03-30 08:33:40
    Od: Przemek <p...@g...com>

    A co powiedzieli na 112? :D

    Skoro dowód został zatrzymany, to była ku temu podstawa. Trzeba ją usunąć, zrobić
    badanie na SKP i poprosić właściciela o odbiór dowodu.

  • 4. Data: 2014-03-30 11:06:23
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    John Kołalsky wrote:
> [...]
    > właściciel niechętny by cokolwiek robić w tej sprawie. Pewnie jakiś
    > przegląd żarówek :-) ale nie byli łaskawi poinformować.

    jak sie jedzie zjeb... samochodem i jeszcz przekracza predkość
    to sie nie drze kotów z policja tylko stara sie uzyskac jak najmniejszą
    szkodę.

    Tisze jedziesz, dalsze budiesz

  • 5. Data: 2014-03-30 13:00:17
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik John Kołalsky j...@k...invalid ...

> [...]
    > właściciel niechętny by cokolwiek robić w tej sprawie. Pewnie jakiś
    > przegląd żarówek :-) ale nie byli łaskawi poinformować.

    Naprawić swiatła
    Stacja kontroli i za 20zł badanie swiateł i wystawienie potwierdzenie ze
    działa
    Wizyta w urzędzie komunikacji i odbiór dowodu rejestracyjnego chyba ze
    umówiłes się z nimi, ze odbierzesz tego samego dnia na ich komendzie ale
    rozumiem, ze nie.

  • 6. Data: 2014-03-30 14:21:33
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 30 marca 2014 13:00:17 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
> [...]
    >
    > Wizyta w urzędzie komunikacji i odbiór dowodu rejestracyjnego chyba ze
    >
    > umówiłes się z nimi, ze odbierzesz tego samego dnia na ich komendzie ale

    Jak się z nimi pochlał o prędkość to już mu oddadzą. Jeszcze go w dupę pocałują.

  • 7. Data: 2014-03-30 16:00:16
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik k...@g...com ...

    > ale

    > Jak się z nimi pochlał o prędkość to już mu oddadzą. Jeszcze go w dupę
    > pocałują.

    No dlatego napisałem ze: "rozumiem ze nie"

  • 8. Data: 2014-03-30 16:44:20
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > Wizyta w urzędzie komunikacji i odbiór dowodu rejestracyjnego chyba ze
    > umówiłes się z nimi, ze odbierzesz tego samego dnia na ich komendzie ale

    Ale ... ja nie jestem właścicielem. Nie wydadzą mi dowodu. Poza tym ten
    dowód w jeszcze innym mieście trzeba odebrać. Nie mam jak tam dojechać. :-)

  • 9. Data: 2014-03-30 16:45:59
    Od: atm <...@v...pl>

    > Ale ... ja nie jestem właścicielem. Nie wydadzą mi dowodu. Poza tym ten
    > dowód w jeszcze innym mieście trzeba odebrać. Nie mam jak tam dojechać. :-)

    Pozycz samochod ;]

  • 10. Data: 2014-03-30 16:48:30
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 30 marca 2014 16:44:20 UTC+2 użytkownik John Kołalsky napisał:
    > Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Ale ... ja nie jestem właścicielem. Nie wydadzą mi dowodu. Poza tym ten
    >
    > dowód w jeszcze innym mieście trzeba odebrać. Nie mam jak tam dojechać. :-)

    Dowód odsyłają do urzędu w którym był wydany, z reguły jest wydany w miejscu
    zameldowania właściciela.