  • Data: 2011-10-30 22:50:52
    Temat: Wymiana dupnej błyszczącej matrycy
    Od: vissim <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Chciałbym kupić netbooka ok 12 cali i wymienić od razu matrycę. Pal licho z
    gwarancją, ale ja muszę mieć matową, bo po kilkudziesięciu minutach
    patrzenia w takie szkło bolą mnie oczy.
    MAm chyba 10 letniego Samsunga Syncmastera 753, mam 17-calowego laptopa z
    matową matrycą, więc przesiadam się co chwilę pomiędzy nimi.
    Co jak co, ale błyszczącej za żadne skarby nie będę używał.

    Pytanie
    Czy da się bezproblemowo wymienić błyszczącą matrycę w netbookach MSI/Asus
    na matową ? Chodzi mi o rozmiary, bo te błyszczące wyglądają, jakby były
    cieńsze...

    Na co zwracać uwagę i jaką matrycę matową kupić ?
    Pomijak fakt, że najlepszą - nawet do 1000 zł, byleby nie było ziarnostości
    i takich "przydepniętych" kolorów.