  • 1. Data: 2009-02-27 09:24:24
    Temat: Wyciszenie lustrzanki
    Od: "AdamCCS" <c...@e...pl>

    Stosował może ktoś jakieś "patenty" na wyciszenie kłapającego lustra ?
    Wiadomo - teatr, kościół - są to miejsca gdzie czasem to trochę rozprasza.
    Na dobrą sprawę oprócz zawinięcia w szmatę chyba nic sie tu nie da zrobić
    :-)
    AdamCCS

  • 2. Data: 2009-02-27 11:12:02
    Temat: Re: Wyciszenie lustrzanki
    Od: bakulik at work <i...@n...polska>

    Świat już nigdy nie będzie taki sam, odkąd AdamCCS napisał(a):

    > Na dobrą sprawę oprócz zawinięcia w szmatę chyba nic sie tu nie da zrobić

    http://www.picturedujour.com/?p=67

    http://www.whistlerweddingphotos.com/blimp.html
    http://www.adorama.com/CZM.html
    http://www.robgalbraith.com/bins/content_page.asp?ci
    d=7-3408-3436
    http://www.soundblimp.com/Default.htm

    http://www.google.pl/search?q=silencing+camera
    http://www.google.pl/search?q=camera+blimp

    Inną sprawą jest wygoda korzystania z tych wynalazków. :)

    --
    Pozdrawiam, Łukasz Bakuła.
    www.bakulik.com.pl | www.finanseiprawo.pl | GG: 2243156 | Tlen: bakulik

  • 3. Data: 2009-02-27 11:21:13
    Od: "Maciej K. aka Sesjusz" <posesjusz@_spam_gazeta.pl>

    Witam!

    W liście datowanym 27 lutego 2009 (12:12:02) napisano:

    > http://www.whistlerweddingphotos.com/blimp.html
    > http://www.adorama.com/CZM.html

    O kurcze z taką walizczka na slubie lub w teatrze to przypalowo :D
    Ludzi by rozpraszal nie halas lustra a smiech widowni ;)

    --
    Pozdrowienia,
    Maciej Kurkiewicz aka Sesjusz

  • 4. Data: 2009-02-27 11:35:07
    Od: bakulik at work <i...@n...polska>

    Świat już nigdy nie będzie taki sam, odkąd Maciej K. aka Sesjusz
    napisał(a):

    > O kurcze z taką walizczka na slubie lub w teatrze to przypalowo :D
    > Ludzi by rozpraszal nie halas lustra a smiech widowni ;)

    Zapewne. :)

    Takie obudowy są stosowane np. przy robieniu fotosów na planach
    filmowych, coby dźwięk aparatu nie rozpraszał aktorów i nie dodał się do
    soundtracku. ;)

    --
    Pozdrawiam, Łukasz Bakuła.
    www.bakulik.com.pl | www.finanseiprawo.pl | GG: 2243156 | Tlen: bakulik
    pisząc na priv skonstruuj adres e-mail wg wzorca z nagłówka
    Lud ma prawo się wypowiadać. I tak nie będzie wysłuchany, ale prawo ma.

  • 5. Data: 2009-02-27 12:36:00
    Od: Kell a <d...@d...pl>

    "Maciej K. aka Sesjusz" <posesjusz@_spam_gazeta.pl> wrote:

> [...]

    A to to nawet dobre na zime (:)

  • 6. Data: 2009-02-27 15:23:54
    Od: "Robert" <r...@u...com.pl>

    Użytkownik "bakulik at work" <i...@n...polska> napisał w wiadomości

    > Takie obudowy są stosowane np. przy robieniu fotosów na planach
    > filmowych, coby dźwięk aparatu nie rozpraszał aktorów i nie dodał się do
    > soundtracku. ;)

    taaak, bo aktorów jak wiadomo rozproszyc może byleco, plan filmowy jest tak
    spokojnym miejscem, że słychać nawet muchę, a nagrany soundtrack leci prosto do
    gotowego filmu

  • 7. Data: 2009-02-27 16:45:41
    Od: "AdamCCS" <c...@e...pl>

> [...]
    >
    > Takie obudowy są stosowane np. przy robieniu fotosów na planach
    > filmowych, coby dźwięk aparatu nie rozpraszał aktorów i nie dodał się do
    -----------------------
    Myślę, że wiele z tego to pod kątem przyrody aby ptaszków nie płoszyć.
    Ale pomysłowość ludzi nie zna jednak granic
    .. "W pale się nie mieści" jak mawiał pewien dzielnicowy ;-)
    Ale czy Nikon czy Canon i reszta nie powinni coś też pomyśleć
    Inna sprawa, że pewnie by kosztowało zaraz jak te podwodne ...
    AdamCCS

  • 8. Data: 2009-02-27 16:53:23
    Od: "Andy" <p...@p...de>

    "Robert" <r...@u...com.pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
    >>
    > taaak, bo aktorów jak wiadomo rozproszyc może byleco, plan filmowy jest
    > tak spokojnym miejscem, że słychać nawet muchę, a nagrany soundtrack leci
    Byles kiedys na planie ? Widac, ze nie, bo pierwsze co bys zauwazyl, to
    goscia od dzwieku, co przed kazdym ujeciem drze morde - CISZA NA PLANIE ! Po
    klapsie - to na planie zamiera wszystko, opocz kamery i aktorow. A za
    halasowanie to sie dostaje w leb od asystenta produkcji !

    Andy

  • 9. Data: 2009-02-27 18:28:49
    Od: bakulik <i...@n...polska>

    Świat już nigdy nie będzie taki sam, odkąd Robert napisał(a):

    > taaak, bo aktorów jak wiadomo rozproszyc może byleco, plan filmowy jest tak
    > spokojnym miejscem, że słychać nawet muchę, a nagrany soundtrack leci prosto do
    > gotowego filmu

    Jeśli akurat w danym filmie Mucha gra, to ją słychać. :)

    Wiesz, rzeczywista praca na planie wygląda nieco inaczej, niż to, co
    udają w serialach. Uważasz, że dźwięk migawki nie przeszkadza aktorom?
    To idź do teatru i porób fotki, najlepiej EOSem 3. ;)

    A w ogóle - zauważyłeś emotikonkę na końcu mojej wypowiedzi?

    --
    Pozdrawiam, Łukasz Bakuła.
    www.bakulik.pl | www.bakulik.com.pl | GG: 2243156 | Tlen: bakulik

  • 10. Data: 2009-02-27 18:45:04
    Od: bakulik <i...@n...polska>

    > -----------------------
    > Myślę, że wiele z tego to pod kątem przyrody aby ptaszków nie płoszyć.

    To też. Ale pamiętam wywiad, bodajże z Żyburtowiczem, w którym mówił, że
    musiał sprowadzać z zagranicy drogą obudowę wyciszającą do aparatu,
    zanim zaczął fotografować na planie "Ogniem i mieczem".

    > Ale pomysłowość ludzi nie zna jednak granic
    > .. "W pale się nie mieści" jak mawiał pewien dzielnicowy ;-)

    Cóż, nieraz są bardzo potrzebne, wręcz wymagane. Nie tylko do aparatów,
    również do samych kamer.

    http://www.chamblesscineequip.com/images/barney%20bl
    imp.JPG
    http://www.owyheesound.com/images/bolex-h16_blimp1.j
    pg

    http://tiny.pl/bt51
    http://tiny.pl/bt5p - do F4

    --
    Pozdrawiam, Łukasz Bakuła.
    www.bakulik.pl | www.bakulik.com.pl | GG: 2243156 | Tlen: bakulik
    pisząc na priv skonstruuj adres e-mail wg wzorca z nagłówka
    Wykład o podróżach w czasie odbędzie się w zeszły wtorek.