    From: "AdamCCS" <c...@e...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Wyciszenie lustrzanki
    Date: Fri, 27 Feb 2009 17:45:41 +0100

    Użytkownik "bakulik at work" <i...@n...polska> napisał w wiadomości
    news:at82j1nmyp4i$.dlg@news.bakulik.pl...
    > Świat już nigdy nie będzie taki sam, odkąd Maciej K. aka Sesjusz

    > Zapewne. :)
    >
    > Takie obudowy są stosowane np. przy robieniu fotosów na planach
    > filmowych, coby dźwięk aparatu nie rozpraszał aktorów i nie dodał się do
    > soundtracku. ;)
    Myślę, że wiele z tego to pod kątem przyrody aby ptaszków nie płoszyć.
    Ale pomysłowość ludzi nie zna jednak granic
    .. "W pale się nie mieści" jak mawiał pewien dzielnicowy ;-)
    Ale czy Nikon czy Canon i reszta nie powinni coś też pomyśleć
    Inna sprawa, że pewnie by kosztowało zaraz jak te podwodne ...
    AdamCCS