  • 1. Data: 2009-02-27 08:37:56
    Temat: [OT] juz nie potrzebujemy modelek ;)
    Od: "Maciej K. aka Sesjusz" <posesjusz@_spam_gazeta.pl>

    Witam!

    Jako ciekawostka:

    http://www.drublair.com/comersus/store/tica.asp

    Mozliwe by tak im to wyszlo ? :)

    --
    Pozdrowienia,
    Maciej Kurkiewicz aka Sesjusz
    www.mkhobby.com

  • 2. Data: 2009-02-27 08:49:56
    Temat: Re: [OT] juz nie potrzebujemy modelek ;)
    Od: jakuboff <j...@o...pl>

    Maciej K. aka Sesjusz wrote:
    > http://www.drublair.com/comersus/store/tica.asp
    > Mozliwe by tak im to wyszlo ? :)

    Mi się coś wydaje, że to jest wstecznie robione :) Mając gotowe zdjęcie
    można łatwo przygotować wcześniejsze "fazy".

  • 3. Data: 2009-02-27 09:04:02
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    jakuboff pisze:
    > Mi się coś wydaje, że to jest wstecznie robione :)

    Tez mam takie wrazenie... Szczegolnie, kiedy patrze na to duze zdjecie.
    Jaki malarz wpadlby na to, zeby "niedoswietlic" oczy, namalowac az tak
    naturalnie nierowne brwi, wstawic sztuczne dwojki w paszcze, czy sina
    szostke? Ze nie wspomne o tej splaszczonej kosci nosa, pryszczu w uchu i
    tej malej plamki nad jej lewa dziurka nosa, czy o zbyt prawdziwym
    balaganie kosmykow wlosow i rzes. ;)
    Z drugiej strony -- jesli to fake, to czy oni sa az tak glupi myslac, ze
    nikt do tego nie dojdzie? Bo jak na "smiszny zarcik", to chyba jednak
    troche za wczesnie... No i banalnie oklepane.

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat

  • 4. Data: 2009-02-27 09:29:51
    Od: "AdamCCS" <c...@e...pl>

    Z drugiej strony -- jesli to fake, to czy oni sa az tak glupi myslac, ze
    nikt do tego nie dojdzie? Bo jak na "smiszny zarcik", to chyba jednak
    troche za wczesnie... No i banalnie oklepane.
    ====
    Chyba jednak są naiwni
    AdamCCS

  • 5. Data: 2009-02-27 10:02:28
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Witam!
    >
    > Jako ciekawostka:
    > http://www.drublair.com/comersus/store/tica.asp
    > Mozliwe by tak im to wyszlo ? :)

    Wszystko jest mozliwe ;)

    Niemniej mi to wyglada na "reverse-engineering" na podstawie
    zdjecia zrobiony w PS, a nie na papierze.
    Czyli po prostu obrobione zdjecie...

    Niemniej moge sie mylic ;)

  • 6. Data: 2009-02-27 10:09:20
    Od: grzybu <s...@s...sp>

    Dnia 2009-02-27, pią o godzinie 11:02 +0100, Jakub Jewu?a pisze:

    > Wszystko jest mozliwe ;)
    >
    > Niemniej mi to wyglada na "reverse-engineering" na podstawie
    > zdjecia zrobiony w PS, a nie na papierze.
    > Czyli po prostu obrobione zdjecie...
    >
    > Niemniej moge sie mylic ;)

    Raczej to jest malowane jakimiś chytrymi małym sprayami w realu. Tak
    zresztą to opisują. Tyle, że na podstawie zdjęcia.
    Nie takie rzeczy ludzie malują dla sportu.

    --
    Pozdrowienia
    Grzegorz Rakoczy

  • 7. Data: 2009-02-27 10:12:05
    Od: h...@p...onet.pl

    > Witam!
    >
    > Jako ciekawostka:
    >
    > http://www.drublair.com/comersus/store/tica.asp
    >
    > Mozliwe by tak im to wyszlo ? :)

    1965 hiperrealizm

    pozdrawiam
    marek

  • 8. Data: 2009-02-27 11:41:06
    Od: Marx <M...@n...com>

    Maciej K. aka Sesjusz pisze:
    > Witam!
    >
    > Jako ciekawostka:
    >
    > http://www.drublair.com/comersus/store/tica.asp
    >
    > Mozliwe by tak im to wyszlo ? :)

    Tam wyraznie pisze, ze to jest przerysowane zdjecie
    Wiec potrzebna modelka zeby zdjecie zrobic.

    Kiedys w pismie "Sukces" (ktos pamieta?) byl prezentowany facet, ktory
    malowal damskie tylki. Robil slajd, rzucal go na plotno, i
    przemalowywal. Ot taka sztuka...
    Marx

  • 9. Data: 2009-02-27 13:29:06
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-02-27 09:37:56 +0100, "Maciej K. aka Sesjusz"
    <posesjusz@_spam_gazeta.pl> said:

    > http://www.drublair.com/comersus/store/tica.asp
    >
    > Mozliwe by tak im to wyszlo ? :)

    Nic nowego - hiperrealizm jest znany tu i ówdzie gdzieś od lat 70.
    Najczęściej przerysowywane ze zdjęć, często z dużym poprawkami.
    Najlepsze efekty daje aerograf. Najpopularniejszym tematem są
    samochody, przedmioty itepe, pierwszy raz widzę aż tak szczegółową
    ilustrację, przedstawiającą człowieka.

    Kolegom wysnuwającym tezy o wstecznym przerabianiu zdjęcia gratuluję
    wąskich horyzontów :->

    de Fresz

  • 10. Data: 2009-02-27 19:54:15
    Temat: Re: juz nie potrzebujemy modelek ;)
    Od: arti <t...@p...onet.pl>

    On 27 Lut, 14:29, de Fresz <d...@n...o2.pl> wrote:

    > Kolegom wysnuwającym tezy o wstecznym przerabianiu zdjęcia gratuluję
    > wąskich horyzontów :->

    W sumie pierwszy raz widze, zeby ktos tak lecial od razu z idealnym
    cieniowaniem i detalem, jak w kroku "3,5 hours" i okolicach. Ale ja z
    tych z waskim horyzontem.