  • 31. Data: 2011-06-17 11:49:49
    Temat: Re: Wybuch opony
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Zmyślasz! Poldek bez wspomagania wyrywa kierownicę z rąk przy flaku z
    > przodu.

    Może mu powoli schodziło -- zaczęło przeszkadzać to się zatrzymał. W między
    czasie już wyraźnie zeszło

    pzdr
    \SK

  • 32. Data: 2011-06-17 12:55:56
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Sebastian,

    Friday, June 17, 2011, 11:49:49 AM, you wrote:

    [...]

    > Może mu powoli schodziło -- zaczęło przeszkadzać to się zatrzymał. W między
    > czasie już wyraźnie zeszło

    Odróżniasz "powoli schodziło" od "pierdut"?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 33. Data: 2011-06-19 23:36:11
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > prawa przednia - czas na reakcję ZERO ... przeszedłem między drzewamii

    Ma pan całkowicie pustą prawą przednią oponę!!

    ;))

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 34. Data: 2011-06-19 23:52:23
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-06-19 23:36, DoQ pisze:

    > Ma pan całkowicie pustą prawą przednią oponę!!

    Osz ty w mordę ;)

    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!