  • 1. Data: 2011-06-15 20:50:35
    Temat: Warsztat (katowice, tychy, sosnowiec, bedzin)
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    Witajcie,

    Po przygodach z "moim" mechanikiem zaczalem poszukiwania.
    Zapytalem google i dostalem: rankingwarsztatow.pl

    Pytanie: na ile prawdziwe moga byc opinie tam? Zakladam, ze czesc to
    warsztaty same sobie dopisaly.

    Ale moze znacie jakis dobry filtr ? Ewentualnie czy mozecie jakis polecic?

    --
    Mikołaj Jopczyński, Tychy Online

    tel: 32 7 400 000 | mikolaj (at) tychy-online.pl | gg: 311167 |
    www.tychy-online.pl

    Znajdz nas na Facebooku: http://www.facebook.com/TychyOnline

  • 2. Data: 2011-06-15 21:08:25
    Temat: Re: Warsztat (katowice, tychy, sosnowiec, bedzin)
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-06-15 20:50, Mikołaj Jopczyński wrote:
    > Ewentualnie czy mozecie jakis polecic?

    A co chcesz zrobić?

  • 3. Data: 2011-06-15 21:22:38
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    > A co chcesz zrobić?

    Na teraz sprzeglo, rozrzad i poduchy - pozniej - biezacy serwis

  • 4. Data: 2011-06-15 21:31:54
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-06-15 21:22, Mikołaj Jopczyński wrote:
    > Na teraz sprzeglo, rozrzad i poduchy - pozniej - biezacy serwis

    Nie wiem jeszcze w czym, ale mogę z czystym sercem polecić mechaników
    znajdujących się w stacji diagnostycznej na przeciwko giełdy
    samochodowej w Mysłowicach (nie na giełdzie!).

    Robie u nich dwa samochody i do dzisiaj na kilkadziesiąt wizyt nie mam
    się do czego przyczepić. Młodzi, to i przekrętów nie robią (lub robią
    tak że nie widzę ;), bez cwaniactwa, szybko sprawnie, bez niespodzianek
    typu zapomniane śrubki od głowicy. Ceny całkiem normalne. Tylko
    elektryki raczej nie robią, więc poduszki - hmmm zależy *które* poduszki
    :). Jestem ogólnie zadowolony, bo bywało że trafiałem na drobnych i
    dużych *poleconych* skurwysynów skubiących do tego stopnia że sam
    musiałem stać się specjalistą od CommonRail żeby mi już kitu nie wciskać
    bo każdy chciał zmieniac od razu turbo i wtryski z powodu uszkodzonego
    amortyzatora.

  • 5. Data: 2011-06-15 21:35:37
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-06-15 20:50, Mikołaj Jopczyński pisze:
> [...]
    > Zapytalem google i dostalem: rankingwarsztatow.pl
    >
    > Pytanie: na ile prawdziwe moga byc opinie tam? Zakladam, ze czesc to

    Patrzyłbym tylko na oceny negatywne, bo w zasadzie to jest interesujące
    - co tam komu napaprali. I to nawet nie na ilość, a na treść.
    Nie sądzę żeby konkurencja robiła takie rzeczy, a jeżeli komuś się
    chciało to znaczy że miał powód.

    Bo to że ktoś pojechał gdzieś na wymianę oleju i potem się zachwyca jak
    to "fachowo, profesjonalnie i niedrogo" mu ten olej tam wymieniali to
    jest mało znacząca informacja :)
    Pomijając że faktycznie może być dodana przez osoby związane z warsztatem.

  • 6. Data: 2011-06-16 07:07:17
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

> [...]
    > musiałem stać się specjalistą od CommonRail żeby mi już kitu nie wciskać
    > bo każdy chciał zmieniac od razu turbo i wtryski z powodu uszkodzonego

    Mowisz o warsztacie obok astazu ?

  • 7. Data: 2011-06-16 21:14:24
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-06-16 07:07, Mikołaj Jopczyński wrote:
    > Mowisz o warsztacie obok astazu ?

    *NIE*.

    Mówię o stacji diagnostycznej po *drugiej* stronie ulicy względem
    giełdy. W stacji diagnostycznej jest warsztat i sklep. Trzy w jednym.
    Obok nich aktualnie sprzedają drewniane wiatraki i osprzęt ogrodowy.