    From: Doc <d...@w...pl.na.pohybel.spamerom>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Wybór netbooka
    Date: Wed, 1 Dec 2010 21:42:55 +0100

    Witam grupowiczów,

    Dawnymi czasy miałem 15" laptopa i wszystko było super - idalny kompromis
    mobilności i "wydajności". Potem laptop padł a ja stwierdziłem, że nie
    potrzebuję aż takiej mobilności i kupilem 17".
    Ale... ostatnimi czasy coraz więcej podróżuję i nie chce mi się już
    wszędzie taszczyć tej "siedemnastki". Dlatego pomyślałem, że może sprawię
    sobie netbooka jako uzupełnienie głównego kompa. No i tu zaczyna się
    problem co wybrać?

    Skłaniam się raczej ku 10" (10.1"). Z pozostałych wymagań to dużo portów
    USB (do podłaczenia myszki, dysku zewnętrznego, iPlusa, aparatu foto -
    oczywiście nie wszystko na raz). Czytnik SD. Mile widziane acz
    niekonieczne ExpressCard, SATA i HDMI (ale to pewnie tylko drogie modele
    posiadają).
    Cena oczywiście jak najniższa :) Planuję wydać ok 1100PLN (max 1500PLN).

    Przeznaczenie tego "malucha" ma być wybitnie wyjazdowe: internet (www,
    email, GG, Skype), podręczny magazyn zdjęć, mp3 player, czasami MS Office
    i może jakiś film.

    Zastanawiałem sie nad netbookami ASUSA. Są tanie, ale nie mam
    doświadczenia z tą marką.
    Mojego faworyta czyli HP odrzuciłem na samym początku ze względu na cenę,
    ale ostatnio w Avansie przyuważyłem HP Mini za ok 1300PLN. To jakaś nowa
    linia czy przecenione starocie?

    Co tam grupowicze mi doradzą?

    Pozdrawiam,
    --
    mgr inż. Doc, d...@w...pl.na.pohybel.spamerom
    Zanim odpowiesz na priva i mnie zaspamujesz popraw adres...

    "Jak sobie pomysle, że jestem już inżynierem
    to aż się boję iść do lekarza" - Student Anonim