  • 1. Data: 2009-04-10 16:09:44
    Temat: Wybór aparatu cyfrowego
    Od: "Myszka" <l...@o...pl>

    Witam.
    W końcu zdecydowałam się przerzucić z aparatu analogowego na cyfrowy. Nie
    wiem jednak co wybrać. Możecie mi coś doradzić?
    Oprócz robienia zwykłych zdjęć pamiątkowych, często fotografuję pejzaże i
    krajobrazy. Lustrzanka to dla mnie nieco za drogi sprzęt, rozważam więc coś
    w stylu Panasonic FZ 18 albo Olympus SP 560. Czy jest to dobry wybór, czy
    może lepiej żebym zdecydowała się na coś innego?

    Pozdrawiam,
    Myszka

  • 2. Data: 2009-04-10 18:53:57
    Temat: Re: Wybór aparatu cyfrowego
    Od: Piotr <p...@w...pl>

    Dnia Fri, 10 Apr 2009 18:09:44 +0200, Myszka napisał(a):

> [...]
    > w stylu Panasonic FZ 18 albo Olympus SP 560. Czy jest to dobry wybór, czy
    > może lepiej żebym zdecydowała się na coś innego?

    Może tu coś będzie;
    http://groups.google.pl/group/pl.rec.foto.cyfrowa/se
    arch?group=pl.rec.foto.cyfrowa&q=Jaki+aparat+kompakt
    owy&qt_g=Przeszukuj+t%C4%99+grup%C4%99
    http://www.google.pl/search?q=Jaki+kupi%C4%87+aparat
    +kompaktowy&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:p
    l:official&client=firefox-a
    pzdr
    Piotr

  • 3. Data: 2009-04-14 19:23:59
    Od: EMPI <e...@p...onet.pl>

    Hej !

    > Lustrzanka to dla mnie nieco za drogi sprzęt

    Za drogi ? bez przesady. Kiedyś to był za drogi jak za body trzeba było
    dać 3 tys.zł. Teraz za komplet z kitem jakiegoś zeszłorocznego (mówię o
    nowym ze sklepu) modelu dasz tysiąc z groszami.

    EMPI
    http://www.empi.art.pl

  • 4. Data: 2009-04-15 06:45:43
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Za drogi ? bez przesady. Kiedyś to był za drogi jak za body trzeba
    > było dać 3 tys.zł.

    "Po pierwsze primo" 3 kpln to pikus... "Kiedys" to taki np. Olek E-10
    byl pierwsza lustrzanka cyfrowa kosztujaca ponizej 10.000.

    "Po drugie primo" to czy za drogo, czy nie, zalezy od portfela tego, kto
    to ocenia.

    > Teraz za komplet z kitem jakiegoś zeszłorocznego (mówię o
    > nowym ze sklepu) modelu dasz tysiąc z groszami.

    Czyzby? :) Hint: kurs USD.

    Poza tym - nie wiem na ile zasadnym jest kupowanie lustra z zalozeniem,
    ze nie wyjdzie sie poza jedno szklo z najtanszego zestawu?
    Nie lepiej wydac ten tysiac pln na jakis sympatyczny kompakt?

    Z reszta - patrz watek "Powrót - z lustra do kompaktu" z wczoraj.

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 5. Data: 2009-04-20 21:36:08
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <grnrie$2o4$1@mx1.internetia.pl>, "Myszka" <l...@o...pl>
    wrote:

> [...]
    > w stylu Panasonic FZ 18 albo Olympus SP 560. Czy jest to dobry wybór, czy
    > może lepiej żebym zdecydowała się na coś innego?

    Canon G10 albo Nikon P6000.

    TA