    From: Marcin Stanisz <m...@b...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Wtyczka do Philis GoGear/iPod
    Date: Thu, 26 Feb 2009 09:49:18 +0100

    Witam!

    Czy ktoś z was wie, gdzie można kupić wtyczkę 30-pinową do Philipsa
    GoGear/iPoda (ZTCW są takie same)?

    Albo ewentualnie rozbierał jakiś tani uniwersalny kabel/stację dokującą do
    iPoda i widział w nim wszystkie piny dostępne? ;)

    Gdzieś posiałem ładowarkę do GoGeara swojego (a to 30GB muzyki, fajna
    rzecz) i nie mogę naładować. Tutaj znalazłem rozpiskę złącza:

    http://pinouts.ru/PortableDevices/philips_gogear_pin
    out.shtml

    No i bym sobie sklecił (bo kupić normalnie nie można, telefon do Philipsa
    wywołał u pani konsultantki popłoch ;) ).

    Marcin Stanisz

    "A lie will go round the world before the truth has got its boots on"
    Terry Pratchett, "Truth"