  • 21. Data: 2009-03-04 14:02:56
    Temat: Re: Wszystko jest w FAQ
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Watson pisze:

    > Jestem w nastroju anarchistycznym.

    Mniejsza o imie, moze byc i Anarchia, byle miala ladny biust.

    Ale ja to o tym nastroju chcialem.

    Po mojemu to cykl zmian klimatycznych do ktorych czlowiek przystosowywal
    przez stulecia cykl psychofizyczny sie ostatnio powichrowal wiec ludzie
    sie od tego gubia i wpadaja w niewlasciwe nastroje w niewlasciwym
    momencie kalendarza przez co sie jeszcze bardziej gubia.
    I to pogubienie z nich emanuje w spolecznosc w najprostszej dostepnej
    obecnie postaci czyli przez siec.
    Internet siecia spolecznej emocji - Web 3.0 ? mniejsza o nazwe.

    A przechodzac od ogolnej teorii wszystkiego do p.r.m.

    Sezon zaczyna sie za tydzien.

    Stewardessa pokladowa FJR0y Watsona prasuje juz plisowana spodniczke.

    A ja ? Jak zwykle nie mam pomyslu na zaakcentowanie poczatku.

    Umyc motocykl ?
    Lancuch nasmarowac ?

    Bylo i sie nie sprawdza.

    KJ i brak zajawki na lans '09

  • 22. Data: 2009-03-04 14:24:33
    Od: "lesor" <l...@N...pl>

    KJ Siła Słów wrote:

> [...]
    >
    > Stewardessa pokladowa FJR0y Watsona prasuje juz plisowana spodniczke.
    >
    > A ja ? Jak zwykle nie mam pomyslu na zaakcentowanie poczatku.

    Walnij parkingowke na kupe styropianu, nakarm statystyke.

    Albo pierwszego cwieka wbij w owiefke
    ;-)

    --
    pozdrawiam, lesor
    CB1300 Misiek

  • 23. Data: 2009-03-04 14:42:33
    Od: "Watson" <p...@g...com>

    KJ Siła Słów wrote:

> [...]
    >
    > Stewardessa pokladowa FJR0y Watsona prasuje juz plisowana spodniczke.
    >
    > A ja ? Jak zwykle nie mam pomyslu na zaakcentowanie poczatku.

    Moj techniczny od pewnego czasu informuje mnie ze jest kompletny brak zasilania
    i jak nie naladuje akumulatorów to on ze mna latac nie bedzie ;-)

    A moze w ramach akcentowania początku sezonu spróboj na nim pojezdzic? ;>

    --
    FJR 1300
    Wyscigowa licencja A

  • 24. Data: 2009-03-04 16:26:47
    Temat: Re: Wszystko jest w FAQ [OT]
    Od: Piotr Rezmer <p...@W...ens.net.pl>

    Ireneusz Dyła pisze:
    > Użytkownik "-=MAKARENA=-" napisał w wiadomości

    Tnij cytaty? :)

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 25. Data: 2009-03-04 17:00:57
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Juz mialem napisac ze nikt sie nie przyczepi do tego ze poziom
    intelektualny niski na grupie czy cos no ale po doczytaniu do konca (no
    co? w koncu tez psycholog ze mnie) wyszlo na to ze to NTG:)

    --
    Qlfon, Kraków

  • 26. Data: 2009-03-04 18:37:21
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Watson pisze:

> [...]
    > i jak nie naladuje akumulatorów to on ze mna latac nie bedzie ;-)
    >

    > A moze w ramach akcentowania początku sezonu spróboj na nim pojezdzic? ;>

    Ale na sezonie czy na technicznym ?

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 27. Data: 2009-03-05 06:37:16
    Od: "Pryzmat" <a...@o...pl>

    Watson wrote:
    > Moj techniczny od pewnego czasu informuje mnie ze jest kompletny brak
    > zasilania i jak nie naladuje akumulatorów to on ze mna latac nie
    > bedzie ;-)

    Znow mam ci prostownik pozyczyc?
    Kiedy ty masz jakies imieniny cycus? Moze zrobie ci prezent?

    --
    Pryzmat (Jacek)
    foto i moto

  • 28. Data: 2009-03-05 06:38:05
    Od: "Pryzmat" <a...@o...pl>

    Magic wrote:
    > Ale na sezonie czy na technicznym ?

    Na stewardesie Watsa

    --
    Pryzmat (Jacek)
    foto i moto

  • 29. Data: 2009-03-05 08:04:17
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Pryzmat pisze:

    > Na stewardesie Watsa

    To "ona" jest, a nie "on".

  • 30. Data: 2009-03-05 08:45:59
    Od: "Watson" <p...@g...com>

    Pryzmat wrote:

    > Znow mam ci prostownik pozyczyc?
    > Kiedy ty masz jakies imieniny cycus? Moze zrobie ci prezent?

    :) wiesz, gdybys mogl :)

    Imieniny hmm w czerwcu - wtedy to wole flaszke ;-)