  • 1. Data: 2009-03-04 10:15:47
    Temat: Wszystko jest w FAQ
    Od: "grzybek" <g...@w...pl>

    Witam. Czytam od dawna posty na tej grupie. Nie udzielałem się jak dotąd.
    Napiszę taką swoją refleksję w związku z ostatnimi postami dotyczącymi
    powtarzania się pytań, głupoty, chmstwa i buractwa:-)
    Tak w zasadzie to ta grupa jest nikomu nie potrzebna:-)
    Wszystko jest w FAQ.
    Ktokolwiek zapyta o cokolwiek to jest rąbany, że to już było, że jest w
    googlach, w necie, na innych grupach w FAQ itd. Jakby tak się przyjżeć bliżej,
    to rzeczywiście wszystko można znaleźć w necie. I co z tego? To znaczy, że nie
    można zapytać na grupie? Zgodnie z Waszą szanowni koledzy logiką tak właśnie
    jest. Odnoszę wrażenie, jak zresztą wielu czytających tą grupę ludzi, że Tak
    naprawdę ta grupa to towarzystwo wzajemnej adoracji kilkunastu ludzi, którzy
    przeważnie znają się osobiście z różnych zlotów i innych imprez. Grupa ta służy
    tylko i wyłącznie wymianie kurtuazyjnych informacji między wtajemniczonymi
    osobami. Reszta to śmieci. Motłoch, któremu nie warto odpisywać, nie warto się
    wysilać, bo po co? A jak ktoś jeszcze pisze ze ścigacza to już jest debilem,
    matołem i niedouczonym frajerem. Najlepsze jest to, że ci "fachowcy" z prm,
    którzy tak jebią ścigaczowców za głupie pytania, nieznajomość gramatyki,
    debilizm, sami w gruncie rzeczy nie piszą wcale lepiej, nie zadają wcale
    mądrzejszych pytań, nie są nadludźmi, tak jak im się wydaje. Panowie fachowcy z
    prm! A może założcie sobie jakieś formum płatne, tylko dla wybranych, gdzie
    będziecie mogli się onanizować swoimi strojami, wyłącznie dobrych firm, kaskami
    kosztującymi od 2 tys w górę, bo reszta to chłam itd itp. Poczytajcie sobie
    Wasze niektóre posty. Są żenujące. A opinie Wasze o innych po prostu chamskie
    jak to niedawno kolega Martin.W ujął. Czy kolega, którego nie stać na dobre
    ciuchy i drogi kask, ale który po prostu lubi jeździc motocyklem, naprawdę musi
    być chujem i debilem według Was? Czy ktoś, kto zadaje pytanie, na które
    odpowiedź jest googlach jest skurwysynem? Zapytam na koniec, po co ta grupa? Ma
    być zero aktywności obcych i tylko przyzwolenie na posty kilkunastu wybrańców,
    którzy pili razem browar? Pewnie zaraz zacznie się jebanie mnie i wyzywanie tak
    jak to macie w swoim stylu... Ale nie przejmuję się. Poczytam:-)
    --
    Grzybek
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2009-03-04 10:21:39
    Temat: Re: Wszystko jest w FAQ
    Od: Arni <a...@n...spam>

    grzybek pisze:

> [...]
    > kolega Martin.W ujął. Czy kolega, którego nie stać na dobre ciuchy i
    > drogi kask, ale który po prostu lubi jeździc motocyklem, naprawdę musi

    czy ktos napisał komukolwiek: nie stac Cie na kask za 2 tys, jestes
    chujem?????? Czy ktokolwiek zostal wyzwany za zadanie pytania?

    wiekszosc z tego co napisałes to konfabulacja.

    PS: przynajmniej nie napisałes ze scigacza, znaczy test na inteligencje
    juz masz zaliczony :)

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 3. Data: 2009-03-04 10:24:36
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "grzybek" <g...@w...pl> napisał

    > Ale nie przejmuję się. Poczytam:-)

    Po co? Jesteś masochista? Co Cie tu trzyma?
    Ja nie przebywam w niemilych miejscach ani tam gdzie mnie
    nie chca.
    Pozdr

    --
    Hinek
    Deauville i inne..

  • 4. Data: 2009-03-04 10:28:42
    Od: "Budyń" <b...@r...wywalto.pl>

    Użytkownik "grzybek" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > którzy przeważnie znają się osobiście z różnych zlotów i innych imprez.
    > Grupa ta służy tylko i wyłącznie wymianie kurtuazyjnych informacji między

    Owszem, dużo ludzi zna sie osobiście - bo ta grupa ma swoja historię. Ale
    mylisz sie - wiekszosc z nich sie tu nie odzywa. Mimo ze czyta.

    >Reszta to śmieci. Motłoch, któremu nie warto odpisywać, nie warto się
    >wysilać, bo po co? A jak ktoś jeszcze pisze ze ścigacza to już jest
    >debilem, matołem i niedouczonym frajerem.
    itak dalej i tak dalej

    To ze nam sie nie chce odpowiadac to fakt. Zwłaszcza komus komu sie nie
    chcialo najpierw wyguglac odpowiedzi na swe pytanie.
    Ale ze traktujemy innych jak śmieci itp to zwykłe pomówienie. Bardzo
    uproszczone myslenie.

    > mądrzejszych pytań, nie są nadludźmi, tak jak im się wydaje. Panowie
    > fachowcy z prm! A może założcie sobie jakieś formum płatne, tylko dla
    > wybranych,

    sami se załóżcie , abo nam tu źle :-) Poza tym my nie lubimy forumów.
    Alergia taka....

    > będziecie mogli się onanizować swoimi strojami, wyłącznie dobrych firm,
    > kaskami kosztującymi od 2 tys w górę, bo reszta to chłam itd itp.

    Aleś przywalił , hehehe. Widziales kiedyś wskę zbiga? Albo mój żółto zielony
    DR? No dobra, wiem, nie widziałeś :)

    >Pewnie zaraz zacznie się jebanie mnie i wyzywanie tak jak to macie w swoim
    >stylu... Ale nie przejmuję się. Poczytam:-)

    Czy ja wyzywam? Odpowiadam uprzejmie.

    b.

  • 5. Data: 2009-03-04 10:33:41
    Od: "Watson" <p...@g...com>

    grzybek wrote:
> [...]
    > zacznie się jebanie mnie i wyzywanie tak jak to macie w swoim
    > stylu... Ale nie przejmuję się. Poczytam:-)

    Podpisuje sie pod Twoim postem. Sam nie wiem dlaczego kilku kolesi uważa ze to
    ich "grupa".

    Po chwili zastanowienia, tak mi przyszlo do glowy:
    Pisza wiecej i od wielu lat? To niech przestaną! ;-)

    grzybek - pamietaj o roznorodnosci tutaj, kazdy jest inny i nie kazdy gwalci i
    wyzywa sie na newbie.

    Zachecam Cie abys pisal, pisal merytorycznie i dyskutowal. Wtedy realnie
    wplyniesz na jakosc informacji jakie tu mozna zdobyc.

    Pozdro,
    Wats.
    --
    FJR 1300
    Wyscigowa licencja A

  • 6. Data: 2009-03-04 10:37:13
    Od: "grzybek" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Budyń" <b...@r...wywalto.pl> napisał w wiadomości
    > Ale ze traktujemy innych jak śmieci itp to zwykłe pomówienie. Bardzo
    > uproszczone myslenie.

    Oczywiście, że uprościłem. Taki ogólnu obraz rysuje sie komuś, kto dopiero
    zaczyna czytać tą grupę. Tak z grubsza widzą to ludzie. I nie koniecznie ze
    ścigacza:-) To tylko kwestia refleksji. Każdy nad swoim zachowaniem. Czy
    rzeczywiście jest tak jak Wy to przedstawiacie? Może chwilka zadumy, nad tym
    wszystkim:-) Pozdrawiam
    --
    Grzybek

  • 7. Data: 2009-03-04 10:38:45
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Watson" <p...@g...com> wrote in message

    > Podpisuje sie pod Twoim postem. Sam nie wiem dlaczego kilku kolesi uważa
    > ze to ich "grupa".

    Ciekawe. Dawaj nazwiska tych "cfaniaczkow"! Ja widze kolesi ktorzy probuja
    czasem egzekwowac przetrzeganie regul. "Wlasciciele" , czy raczej
    zalozyciele, choc jezdza nadal, juz tu nie pisuja.

    PeeS A co to jest "niubi"? Szukalem w FAQ i w archiwum grupu i nie znalazlem
    ;)

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    STare dobre gacie 955 & Fun Factory XT660X

  • 8. Data: 2009-03-04 10:42:45
    Od: "grzybek" <g...@w...pl>

    Uzytkownik "Kefir" <k...@r...pl> napisal w wiadomosci
    > PeeS A co to jest "niubi"? Szukalem w FAQ i w archiwum grupu i nie
    > znalazlem ;)

    Mysle, ze to samo co Twoje grupu:-)
    --
    Grzybek

  • 9. Data: 2009-03-04 10:43:58
    Od: "lesor" <l...@N...pl>

    grzybek wrote:

> [...]
    > z tego? To znaczy, że nie można zapytać na grupie? Zgodnie z Waszą
    > szanowni koledzy logiką tak właśnie jest.

    Co do faq to przejrzyj je, tam jest na prawde duzo informacji, lenistwem
    jest to, ze ktos (zalozmy, ze nowy i z sikacza) wpadnie i spyta co na
    pierwsze moto itd zamiast zajrzec. Wez pod uwage, ze tu sobie siedzimy
    rowniez towarzysko, nie tylko do natychmiastowej pomocy dla potrzebujacych i
    tysiacpiecsetne pytanie o to samo moze wzbudzac i to nie smiech ale
    irytacje.
    Nie wypada nie przyznac Ci racji, ze czasem ktos dostanie zjebe ale duzo
    zalezy od formy zadania pytania.

    Na koniec, w tej konwencji to mozna powiedziec, zeby wszyscy niezadowolenie
    poszli sobie na forum onetu czy inne czaty.

    I musze zaprzeczyc, ze ta grupa jest niepotrzebna. Mi jest potrzbna, bo to
    ludzie a nie "cos" w necie.
    --
    pozdrawiam, lesor
    CB1300 Misiek

  • 10. Data: 2009-03-04 10:46:43
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "grzybek" <g...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > ze ścigacza:-) To tylko kwestia refleksji. Każdy nad swoim zachowaniem.
    > Czy rzeczywiście jest tak jak Wy to przedstawiacie? Może chwilka zadumy,

    Fakt. W porownaniu z tym:
    http://groups.google.com/group/pl.rec.motocykle/msg/
    3b6c5369c84ca3bf?
    http://groups.google.com/group/pl.rec.motocykle/msg/
    e612402996ca5371?

    Dokonales znakomitego postepu. Dzieki i gratsy! Czas by ruszyl sie takze
    beton ;)